Plaats hier fotos van je Brommer Crossmoter Kart Crossauto pitbike etc!
Last edited by peejay56 on 25 Mar 2012 17:38, edited 2 times in total.
Ramirez wrote:Ik had ooit een Puch Maxi
ja klopt vooral het geluidCase Dj wrote:ik heb een pitbike 110ccgaat als een trein.

ikzie niks?:DCase Dj wrote:http://keesje164.hyves.nl/fotos/?ga_campaign=photoAlbumEntry_ProfileHeader#mb=360133662.51.%7C6%7C%7C7058686%7C%7C%7C19%7C%7C27076152%7CYLHrxI-E%7C%7C8%7C%7C360133662%7CtwNP%7C&__state__=22
daar staan er een stuk of wat van m'n pitbike
netjes netjes!Almighty wrote:
Alleen zwarte onderkuip
Sitoo Plus uitlaat eronder (Originele uitlaat is vorig jaar weggeroest door het vele zout op de wegen in de winter)
Loopt op de teller 70, 75/80 met de wind in de rug

Mag je flink aan dat blok sleutelen want volgens mij is dat niet haalbaarAlmighty wrote:Ik wil ook een Citta halen, met elektrische start
Ik denk dat ze bedoelen dat ze elektrische ontsteking hebben in tegenstelling tot contactpuntenAlmighty wrote:Zag er een aantal op marktplaats, dusja
Klopt, maar als je een uur moet reizen naar school is het ideaal, hoor.D-Nemacyst wrote:Scooters & Brommers = grasmaaiers voor 16 jarigen.
Koop dan een spartametjRn wrote:Klopt, maar als je een uur moet reizen naar school is het ideaal, hoor.D-Nemacyst wrote:Scooters & Brommers = grasmaaiers voor 16 jarigen.
Rij 32km op een dag naar school en terug. Dat ga ik niet op een spartamet doen.D-Nemacyst wrote:Koop dan een spartametjRn wrote:Klopt, maar als je een uur moet reizen naar school is het ideaal, hoor.D-Nemacyst wrote:Scooters & Brommers = grasmaaiers voor 16 jarigen.
Geen scooterrijbewijs en dergelijken.
Spartamet op je 16e en je weet zeker dat je nooit vrienden zult hebbenD-Nemacyst wrote:Koop dan een spartametjRn wrote:Klopt, maar als je een uur moet reizen naar school is het ideaal, hoor.D-Nemacyst wrote:Scooters & Brommers = grasmaaiers voor 16 jarigen.
Geen scooterrijbewijs en dergelijken.