Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago
A
Kutzooi, krukas zit muur en muur vast. Reparatie is €200,- . En heb al veel aan reparaties uitgegeven (Nieuwe cilinder, uitlaat enz). Of een nieuwe, of toch repareren.. Moet een vervoersmiddel hebben, bus is een kutverbinding vanaf hier
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Almighty wrote:Kutzooi, krukas zit muur en muur vast. Reparatie is €200,- . En heb al veel aan reparaties uitgegeven (Nieuwe cilinder, uitlaat enz). Of een nieuwe, of toch repareren.. Moet een vervoersmiddel hebben, bus is een kutverbinding vanaf hier
Puch voor 70 euro kopen :P
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
ik zeg doen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Koop een auto
P
Hardtraxxer
339 posts member since 2012
last seen Nov 2014
Almighty wrote:Kutzooi, krukas zit muur en muur vast. Reparatie is €200,- . En heb al veel aan reparaties uitgegeven (Nieuwe cilinder, uitlaat enz). Of een nieuwe, of toch repareren.. Moet een vervoersmiddel hebben, bus is een kutverbinding vanaf hier
moet je gewoon kut hard met een hamer op het blok en cilinder gaan slaan werkt altijd ! :)

doe ik ook altijd.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
uhh.. doe maar niet xd
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Gewoon flink wat WD-40 erbij :)
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
kun je toch zelf ook wel repareren? en 200 valt best mee voor een blokrevisie. weet je iig wel dat je weer degelijk spul hebt.
A
Kan ik niet zelf, een uitlaat eronder schroeven, okay. Maar ben verder niet zo'n beunhaas met brommers :P

Nee heb al genoeg uitgegeven aan dat onding, kan wss een andere aerox (2006) kopen voor €200,-. Jongen heeft die gekocht maar nooit een rijbewijs gehaald, max 30km ermee gemaakt (Als 2e eigenaar). Staat alleen maar in de weg, dus grote kans dat ik hem over kan nemen :P
Hardtraxxer
309 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Voor €200 zou ik het niet vertrouwen, op marktplaats staat de gemiddelde rox te koop voor €800-€1000 als het niet meer is, terwijl het dan vaak ook nog eens oudere modellen zijn met meer km ;)
A
Is van een vriend van mij :P
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
voor 200 wil ik er ook wel een overnemen :P
P
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
jammer dat het rijbewijs nu 300-400 euro kost anders had ik het wel willen halen maar ik vind het veels te duur ik rij wel achterhuis met men kart en brommer :)

wil nu een 125cc kopen zoiets als dit..

Image
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
peejay56 wrote:jammer dat het rijbewijs nu 300-400 euro kost anders had ik het wel willen halen maar ik vind het veels te duur
Wacht tot je 16,5 bent haal je autorijbewijs, dan mag je ook scooter rijden :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
Davy wrote:
peejay56 wrote:jammer dat het rijbewijs nu 300-400 euro kost anders had ik het wel willen halen maar ik vind het veels te duur
Wacht tot je 16,5 bent haal je autorijbewijs, dan mag je ook scooter rijden :thumbsup:
je mag toch pas met je 17 jaar afrijden... heeft het nog amper zin om een brommer te kopen.
ik spaar atm voor een motor :) cr125 of crf250
P
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
RobertV wrote:
Davy wrote:
je mag toch pas met je 17 jaar afrijden... heeft het nog amper zin om een brommer te kopen.
ik spaar atm voor een motor :) cr125 of crf250

jaklopt anders had ik hjet ook niet gedaan..

jaa ik ook gewoon 125 liefst ktm ;p
A
Als second opinion heb ik deze openstaan;
http://link.marktplaats.nl/546742169