Hoe de fuck wil je ook 32 km van school af wonenAlmighty wrote: Rij 32km op een dag naar school en terug. Dat ga ik niet op een spartamet doen.
Dan lijkt me een busabbonoment of iets dergelijks toch logischer
Hoe de fuck wil je ook 32 km van school af wonenAlmighty wrote: Rij 32km op een dag naar school en terug. Dat ga ik niet op een spartamet doen.
15 km is toch best te doen?D-Nemacyst wrote:Hoe de fuck wil je ook 32 km van school af wonenAlmighty wrote: Rij 32km op een dag naar school en terug. Dat ga ik niet op een spartamet doen.![]()
Dan lijkt me een busabbonoment of iets dergelijks toch logischer
een spartamet heeft ook gewoon een snorkenteken dus moet je ook gewoon een rijbewijs voor hebben hoorD-Nemacyst wrote:Koop dan een spartametjRn wrote:Klopt, maar als je een uur moet reizen naar school is het ideaal, hoor.D-Nemacyst wrote:Scooters & Brommers = grasmaaiers voor 16 jarigen.
Geen scooterrijbewijs en dergelijken.

Dat ding ziet er heel erg kut uit, maar als het regent ben jij wel degene die het laatst lacht.Juupie wrote:Foto
Dit is de mijne
Zondeechte_oostzaner wrote:
Staat in de garage weg te roesten
Ik geef je er 5 euro voor deal?echte_oostzaner wrote:
Staat in de garage weg te roesten
Haha, nee dat is mij net iets te weinigRamirez wrote:Ik geef je er 5 euro voor deal?
Kistje bier er bij?echte_oostzaner wrote:Haha, nee dat is mij net iets te weinigRamirez wrote:Ik geef je er 5 euro voor deal?
Daarom. Ik woon 14 km van school af dus toen ik 16 werd meteen certificaat en dit autootje gekocht. Zit lekker droog, rijd 70 maar wordt nooit aangehouden en heb er een muziekje bijSquid wrote:Dat ding ziet er heel erg kut uit, maar als het regent ben jij wel degene die het laatst lacht
Nee, dan zal ik alsnog de laatste zijn die lacht omdat je er als een verstandelijk gehandicapte uitziet in zo'n karretje. Ik doe gewoon een helm op en een regenbroek aan, dan kom ik gewoon droog op school aan hoor.Squid wrote:Dat ding ziet er heel erg kut uit, maar als het regent ben jij wel degene die het laatst lacht.Juupie wrote:Foto
Dit is de mijne
Ik had 65cc, hoge druk kop, ingekorte koppelingsveren, 16mm carburateur + spruitstuk en tecnigas next uitlaat op m'n snor tomos... dat ging welAlmighty wrote:Ga al 2,5 jaar met de Aerox. Een keer een tomos gereden (45km/h, snor). o o o wat een ramp, 45 waar ik normaal 70/75 rij
haha met tomos geen last vanAlmighty wrote:Arnhem = rollerbank capital of the world