Ligt er maar net aan hoe je hier het woord nuchter opvattommetjeuh wrote:Haha is toch zo, ik zie brabanders nou niet echt als meest nuchtere mensen van NL
Active topics in Off-Topic
Moderators
SorryDaveytl wrote:Lellebel, opperheld voor het aanbieden en verlenen van een slaapplek![]()
Maar het 'p-woord' blijft irritant. Ik ben ook geen p***
1 pot natNando wrote:Dat zijn courgettes Jurre.
dat zijn weer augurkenPommer wrote:1 pot natNando wrote:Dat zijn courgettes Jurre.
Hmm, ik zie mezelf vrij weinig staan hier :p . Volgens mij is het wel algemeen bekend onderdehand wie ik ben blijkbaar en waar ik van houd

HAAAAA, WE'VE GOT YOU... Vul de rest zelf maar in. 
Dat is direct wat iedereen zegt idd, is ook wel mijn nummer 1 plaat maar denk dat mensen mij dan niet vaak los hebben zien gaan op heel veel ander beukwerk..Nando wrote:HAAAAA, WE'VE GOT YOU... Vul de rest zelf maar in.
Ik heb je wel neergezet, en het ging idd over Under Attack 
Half op Virus in de matrixxG1LL wrote:Dat is direct wat iedereen zegt idd, is ook wel mijn nummer 1 plaat maar denk dat mensen mij dan niet vaak los hebben zien gaan op heel veel ander beukwerk..Nando wrote:HAAAAA, WE'VE GOT YOU... Vul de rest zelf maar in.
ohhh nananana mod! daar ga je ernstig de fout in! ik heb je gezien op TQ, tijdens S&I, en op loudness heb ik je ook vrij regelmatig voorbij zien stuiteren hoorG1LL wrote:Dat is direct wat iedereen zegt idd, is ook wel mijn nummer 1 plaat maar denk dat mensen mij dan niet vaak los hebben zien gaan op heel veel ander beukwerk..Nando wrote:HAAAAA, WE'VE GOT YOU... Vul de rest zelf maar in.
Aah herinner me daar nou niet aanHenk-Jan wrote:Half op Virus in de matrixxG1LL wrote:Dat is direct wat iedereen zegt idd, is ook wel mijn nummer 1 plaat maar denk dat mensen mij dan niet vaak los hebben zien gaan op heel veel ander beukwerk..Nando wrote:HAAAAA, WE'VE GOT YOU... Vul de rest zelf maar in.
Dat weet ik :pRuubiie wrote: ohhh nananana mod! daar ga je ernstig de fout in! ik heb je gezien op TQ, tijdens S&I, en op loudness heb ik je ook vrij regelmatig voorbij zien stuiteren hoor
Dat probleem heb ik ook, maar dan bij Dead of the NightG1LL wrote:Dat is direct wat iedereen zegt idd, is ook wel mijn nummer 1 plaat maar denk dat mensen mij dan niet vaak los hebben zien gaan op heel veel ander beukwerk..Nando wrote:HAAAAA, WE'VE GOT YOU... Vul de rest zelf maar in.
Zie mensen met Scary Noises bijv. direct aan Rik, Pommer of Nando denken.. Maar ik ging veel harder los op die plaat op Loudness dan die 3 bij elkaarDaveytl wrote:Dat probleem heb ik ook, maar dan bij Dead of the NightG1LL wrote:Dat is direct wat iedereen zegt idd, is ook wel mijn nummer 1 plaat maar denk dat mensen mij dan niet vaak los hebben zien gaan op heel veel ander beukwerk..Nando wrote:HAAAAA, WE'VE GOT YOU... Vul de rest zelf maar in.
Snel Slamhardstyle opzetten dan!Daveytl wrote:Dat probleem heb ik ook, maar dan bij Dead of the Night
De 2e keer was ik nog enig sinds kapot van de eerste keerG1LL wrote: Zie mensen met Scary Noises bijv. direct aan Rik, Pommer of Nando denken.. Maar ik ging veel harder los op die plaat op Loudness dan die 3 bij elkaar![]()
![]()
![]()
Boeiend ook
Er was verdomme niet genoeg ruimte om alles te geven bij B-Front. 
Ronde 2:
BlackSunrise:
- De 4fmp-junk van het forum
- De laatste tijd heel actief, wel gezellig!
Dakpan:
- Te herkennen aan zijn vrolijke huppelpasjes op het treinstation terwijl A New Today uit zijn mobieltje knalt
- Gaat altijd verschrikkelijk moeilijk keihard los op feesten. Oh nee niet.
- Heeft een belachelijk lekkere vriendin
DarkBeatz:
- Duidelijke, krachtige statements en altijd goed onderbouwd. Fijne discussiepartner.
- Bijzonder aangenaam en behulpzaam persoon ook buiten het forum om
D-Nemacyst:
- Hardcore-nerd to the bone. Verdeelt alles in 20 subgenres en heeft de wijsheid in pacht.
- Huppelt altijd mee met de vrienden van MoH
G1LL:
- Heeft altijd de head knock shit that makes you break your neck
- Zijn onvergetelijke kop op Q-base tijdens de onverwachtse opkomst van The Prophet
Hardcoresjors:
- Behoort in de top 5 hardtraxx-junks
- Heeft niet meer nodig dan 4 pillen en een auto
- Is altijd dolenthousiast over alles en iedereen en praat veel. Soms ook veel onzin. Lijkt derhalve wel 24/7 onder invloed van MDMA te zijn.
mandy:
- Het is dat Willy al een vriend heeft en mandy ook... anders had Willy het wel geweten. En mandy ook
Oostzaner:
- Het oosten heeft Rik, het westen Oostzaner
- Gaat halverwege elk feest een slaapie doen
- Jood. Neus. Teletekstsupporter. Toch hou ik van hem.
Parvuz:
- Gijp-fan
- Ook qua humor de René van het forum
Piaaa:
- Man die wereldberoemd is geworden door zijn moeilijk harde beukgedrag op feestjes en het bijbehorende videomateriaal
- Vind overal teveel distortion en subbass in zitten
- Misschien wel de beste forum DJ
Rampestamper:
- Heeft een uberbazige Pringels-speakert in zijn auto
Rawbin:
- Voor al uw pizza's en partijen
- Spikri-gangstahz represent
- Zat op Q-dance presents Fusion het halve feest op de plee om te schijten
Rik:
- Gaat keihard op z'n muil tijdens Psychedelic Trip
- Is wel wat gewend, kan haast niet anders dan dat hij ontzettend veel wind vangt met die lengte.
Steffnov:
- Één van de weinige hardcore-only-liefhebbers op het forum. Liefhebber van alle soorten en stijlen binnen het genre.
Vik:
- Koning verstoppertje spelen
- Uitermate sympathiek figuur en een prima DJ
dat was ie weer. ronde 3 volgt
BlackSunrise:
- De 4fmp-junk van het forum
- De laatste tijd heel actief, wel gezellig!
Dakpan:
- Te herkennen aan zijn vrolijke huppelpasjes op het treinstation terwijl A New Today uit zijn mobieltje knalt
- Gaat altijd verschrikkelijk moeilijk keihard los op feesten. Oh nee niet.
- Heeft een belachelijk lekkere vriendin
DarkBeatz:
- Duidelijke, krachtige statements en altijd goed onderbouwd. Fijne discussiepartner.
- Bijzonder aangenaam en behulpzaam persoon ook buiten het forum om
D-Nemacyst:
- Hardcore-nerd to the bone. Verdeelt alles in 20 subgenres en heeft de wijsheid in pacht.
- Huppelt altijd mee met de vrienden van MoH
G1LL:
- Heeft altijd de head knock shit that makes you break your neck
- Zijn onvergetelijke kop op Q-base tijdens de onverwachtse opkomst van The Prophet
Hardcoresjors:
- Behoort in de top 5 hardtraxx-junks
- Heeft niet meer nodig dan 4 pillen en een auto
- Is altijd dolenthousiast over alles en iedereen en praat veel. Soms ook veel onzin. Lijkt derhalve wel 24/7 onder invloed van MDMA te zijn.
mandy:
- Het is dat Willy al een vriend heeft en mandy ook... anders had Willy het wel geweten. En mandy ook
Oostzaner:
- Het oosten heeft Rik, het westen Oostzaner
- Gaat halverwege elk feest een slaapie doen
- Jood. Neus. Teletekstsupporter. Toch hou ik van hem.
Parvuz:
- Gijp-fan
- Ook qua humor de René van het forum
Piaaa:
- Man die wereldberoemd is geworden door zijn moeilijk harde beukgedrag op feestjes en het bijbehorende videomateriaal
- Vind overal teveel distortion en subbass in zitten
- Misschien wel de beste forum DJ
Rampestamper:
- Heeft een uberbazige Pringels-speakert in zijn auto
Rawbin:
- Voor al uw pizza's en partijen
- Spikri-gangstahz represent
- Zat op Q-dance presents Fusion het halve feest op de plee om te schijten
Rik:
- Gaat keihard op z'n muil tijdens Psychedelic Trip
- Is wel wat gewend, kan haast niet anders dan dat hij ontzettend veel wind vangt met die lengte.
Steffnov:
- Één van de weinige hardcore-only-liefhebbers op het forum. Liefhebber van alle soorten en stijlen binnen het genre.
Vik:
- Koning verstoppertje spelen
- Uitermate sympathiek figuur en een prima DJ
dat was ie weer. ronde 3 volgt
Wie?G1LL wrote:Volgens mij is het wel algemeen bekend onderdehand wie ik ben
Rik kan ook ongelooflijk goed losgaan op Psychedelic TripRik wrote:De 2e keer was ik nog enig sinds kapot van de eerste keerG1LL wrote: Zie mensen met Scary Noises bijv. direct aan Rik, Pommer of Nando denken.. Maar ik ging veel harder los op die plaat op Loudness dan die 3 bij elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Boeiend ook
-
C
valt me op dat ik de dans steeds ontspring op een of andere manier, of heb ik het voor mezelf verpest met die post?