Nee joh. Hij valt op poolse dames.Cruelty wrote:mrazura: valt alleen op vrouwen dan boven de 55 jaar zijn.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Jouw pet op Decibel, of was jij dat nietpatrickjeb wrote:Vanwaar dat?G1LL wrote:Patrickjeb: heeft een russische vader (waarschijnlijk)Dat zou ik eerder bij Steffnov verwachten
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Patrick was niet op decibel
Dat was dennis met die russische legerpet 
Ik heb niets tegen Friesland, ik heb Friesland.Cruelty wrote:dellionNL: eet alleen tosti's.
The Venator: heeft iets tegen Friesland.
Chicken: Erg serieuze jongen
Skribbler: Wil zich ook wel eens in laten met Archaïsch taalgebruik.
Skribbler: Wil zich ook wel eens in laten met Archaïsch taalgebruik.
Haha, Chicken een erg serieuze jongen? Jij schavuit, ga je mond spoelen!
Misleidend uiterlijk. Diep van binnen is het een malloot
Een beest! oke, nou doei.patrickjeb wrote:Misleidend uiterlijk. Diep van binnen is het een malloot
Patrickjeb
Met behulp van goed ritmegevoel en veel oefening beheerst hij als geen ander het talent "cueknoprammen". Hij is hiermee uniek in zijn soort. Kickrolls, melodieën, basslines, vrijwel elk element beheerst hij. nu te boeken via boekingen@promoboy.nl
Met behulp van goed ritmegevoel en veel oefening beheerst hij als geen ander het talent "cueknoprammen". Hij is hiermee uniek in zijn soort. Kickrolls, melodieën, basslines, vrijwel elk element beheerst hij. nu te boeken via boekingen@promoboy.nl
Waarheid kees zeker als ze grote tieten hebbenThe Venator wrote:Nee joh. Hij valt op poolse dames.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
jordifcg wrote:Patrickjeb
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Haha die kon ik ook niet plaatsen nee. Tim, explain?The Skribbler wrote:Haha, Chicken een erg serieuze jongen? Jij schavuit, ga je mond spoelen!
Er vanuit gaande dat dat voor mij is, dank u hartelijk.patrickjeb wrote:Misleidend uiterlijk. Diep van binnen is het een malloot