Haha zou goed kunnen. Mijn eerste feestje (Defqon 2010) had ik om 17.00 al kramp
Gelukkig gebeurt dat nu steeds minder.
dat heet een pauzeroberttt wrote:Dat klopt, maar toen ben ik ook 3 maanden gestoptRik wrote:Heb je wel eens horen roepen dat je nooit meer naar feestjes zou gaanroberttt wrote:Mijn gedachten veranderen helemaal niet vaakSoms is een keertje ..
Dat lijkt me redelijk kut.Daveytl wrote:Haha zou goed kunnen. Mijn eerste feestje (Defqon 2010) had ik om 17.00 al kramp![]()
Ach dat bedoelde ik dan ookThe Anim0l wrote:
dat heet een pauze
Ik moet het vooral de laatste tijd rustig aan doen, heb al erg lang een blessure aan mijn hak. Maar is ook wel beter zo, dan ben ik tenminste niet helemaal kapot de volgende dag.mikeee wrote:Dat lijkt me redelijk kut.Daveytl wrote:Haha zou goed kunnen. Mijn eerste feestje (Defqon 2010) had ik om 17.00 al kramp![]()
Maar de training werkt wel dus, genoeg feestjes en spieren kunnen alles aan
Dat ding was van mij. Had ik meegenomen. Uiteindelijk is die eikel m kwijt geraakthardcoresjors wrote:Daveytl wrote: Wesskeej aan zijn hoofdmassage die hij gaf (met zo'n raar ding) tijdens Bass Academy
Dit ding?
Pracht apparaatJeff3rd wrote:Dat ding was van mij. Had ik meegenomen. Uiteindelijk is die eikel m kwijt geraakthardcoresjors wrote:Daveytl wrote: Wesskeej aan zijn hoofdmassage die hij gaf (met zo'n raar ding) tijdens Bass Academy
Dit ding?
Oja:J9_ wrote:Hm, ik ken nog laaaang niet iedereen dus ik weet ook nog niet zoveel te vertellen.. Maar dat verandert vast nog welover degene die ik wel ken is alles eigenlijk al gezegd.
Rik is groot, voel me altijd achterlijk klein bij hem. Ook zie je hem vaak met Sainen. Mandy is gezelligTommetjeuh en Nando zijn een stel helden bij elkaar, losgaan de beste
toppers. Net als DannyH, Jurheinen en Davytl, gezellig bij DM
Parvuz is volgens mij v/d Gijp verslaafd en komt op twitter altijd met grappige dingen
![]()
Dat was 't geloof ik wel tot nu toe, heel veel staat er ook al
Hahahahaha neeeeee dat was zo slecht, maar ik heb zo hard moeten lachen dat ik de dag daarna spierpijn in m'n buik hadAlmighty wrote:Als Janine een foto maakt, en iemand staat er gek op, dan moet de hele zaal het zien
HELD!Jeff3rd wrote:Ik heb dr nog 1 thuis liggen. Voor de afters.
Mr Lellebel wrote:- Ondanks vele feesten en posts nog steeds een dagjesmens
True, true.Mr Lellebel wrote: El Mare:
- Wilt stiekem heel graag een keer snoepen
Love u toooPierrePruuk wrote: wootum: typisch zo'n nuchtere Brabander, prachtige opmerkingen altijd.
Hee, oppassen jij he!tommetjeuh wrote: Typisch, nuchter en brabander zou ik niet in dezelfde zin zetten
Whut?Mr Lellebel wrote:Pommer
- Lijkt op een aubergine
Aubergines zijn paarsPommer wrote:Whut?Mr Lellebel wrote:Pommer
- Lijkt op een aubergine![]()
Die is nieuw voor me.
Oh ik dacht een beetje groenig :')tommetjeuh wrote:Aubergines zijn paarsPommer wrote:Whut?Mr Lellebel wrote:Pommer
- Lijkt op een aubergine![]()
Die is nieuw voor me.