Mensen die in de aandacht willen staan, zullen dat juist niet krijgen..Chris Two wrote:valt me op dat ik de dans steeds ontspring op een of andere manier, of heb ik het voor mezelf verpest met die post?
Soort van wie vraagt, wordt overgeslagen.
Mensen die in de aandacht willen staan, zullen dat juist niet krijgen..Chris Two wrote:valt me op dat ik de dans steeds ontspring op een of andere manier, of heb ik het voor mezelf verpest met die post?
welke?Steffnov wrote:Ho ho, binnenkort pak ik een HS feestje meedawasiknie wrote:Steffnov:
- Één van de weinige hardcore-only-liefhebbers op het forum. Liefhebber van alle soorten en stijlen binnen het genre.Maar rest klopt inderdaad
overigens wel een zwaar kansloze uitspraakMr Lellebel wrote:- Ondanks vele feesten en posts nog steeds een dagjesmens
Maar volgens mij is je kennis van Hardstyle nou ook niet echt heeel groot.KSwoosh wrote:overigens wel een zwaar kansloze uitspraakMr Lellebel wrote:- Ondanks vele feesten en posts nog steeds een dagjesmens
en is overigens wel een groot verschil tussen dagjesmens en iemand die van melodieuze hardstyle houd en niet met de hardtraxx boys meeloopt te kwijlen voor rawstyle.
dus bedankt voor het compliment en de belediging tegelijk.
Het is hier een community m0n.Dysphoria wrote:Waarom neemt iedereen hier alles zo serieus?
Omdat dit een serieuze community is, waar een beetje volwassenheid word gekruist met humor op z'n tijdDysphoria wrote:Waarom neemt iedereen hier alles zo serieus?
Wou je niet beledigen manKSwoosh wrote:overigens wel een zwaar kansloze uitspraakMr Lellebel wrote:- Ondanks vele feesten en posts nog steeds een dagjesmens
en is overigens wel een groot verschil tussen dagjesmens en iemand die van melodieuze hardstyle houd en niet met de hardtraxx boys meeloopt te kwijlen voor rawstyle.
dus bedankt voor het compliment en de belediging tegelijk.
Dat is ook overdreven, man.Dysphoria wrote:sommige mensen worden hier zwaar down van een beetje kritiek, das ook niet leuk
Dit is lijkt mij gewoon iets waar je zeer luchtig mee om moet gaan... Het zal echt niet bedoelt zijn om mensen te kwetsen..Dysphoria wrote:sommige mensen worden hier zwaar down van een beetje kritiek, das ook niet leuk
Hoe kan ik jou nou vergeten :doh:Olijfboompje wrote: Mr Lellebel die iemand beledigt lijkt mij sowieso sterk. Dat is echt een toffe knul.
Altijd leuk om met hem te huppelen.
Dus? dan ben ik gelijk een dagjesmens?Dakpan wrote:Maar volgens mij is je kennis van Hardstyle nou ook niet echt heeel groot.
IddOlijfboompje wrote:Het is hier een community m0n.
Iedereen kent elkaar persoonlijk hier, wel, redelijk persoonlijk. De meeste zien elkaar alleen naar de klote rond lopen op feestjes.
Inderdaad, sommige zullen op dit forum wel gedragen als een stel debielenKSwoosh wrote:Dus? dan ben ik gelijk een dagjesmens?Dakpan wrote:Maar volgens mij is je kennis van Hardstyle nou ook niet echt heeel groot.
Dan moet je jouw definitie van dagjesmens toch maar eens bijstellen vent.
IddOlijfboompje wrote:Het is hier een community m0n.
Iedereen kent elkaar persoonlijk hier, wel, redelijk persoonlijk. De meeste zien elkaar alleen naar de klote rond lopen op feestjes.Hardtraxx is hardtraxx en maar een forum
in real life zijn de meeste toch wel relaxte gasten dus het weegt allemaal niet zo zwaar
maar achter alles zit natuurlijk een kern van waarheid
dacht op het eerste gezicht even dat het een zware klap was voor jouw psychische gesteldheid, toch niet dusKSwoosh wrote:IddHardtraxx is hardtraxx en maar een forum
in real life zijn de meeste toch wel relaxte gasten dus het weegt allemaal niet zo zwaar
de reden waarom ik er ook juist om vraag... hahaOlijfboompje wrote:Mensen die in de aandacht willen staan, zullen dat juist niet krijgen..Chris Two wrote:valt me op dat ik de dans steeds ontspring op een of andere manier, of heb ik het voor mezelf verpest met die post?
Soort van wie vraagt, wordt overgeslagen.
Ik kan mezelf hier tot rekenen.. Mensen die me ooit gezien/gesproken hebben vinden me eigenlijk best ok..wesskeej wrote: Inderdaad, sommige zullen op dit forum wel gedragen als een stel debielenmaar in het real life valt dat best mee
Denk dat ik ook wel onder die categorie pasSteffnov wrote:Ho ho, binnenkort pak ik een HS feestje meedawasiknie wrote:Steffnov:
- Één van de weinige hardcore-only-liefhebbers op het forum. Liefhebber van alle soorten en stijlen binnen het genre.Maar rest klopt inderdaad
SowiesoJ9_ wrote:Ojaaaa Olijfboompje, jij bent ook gezellig om mee te huppelen(Ground Zero)
Dus die mag er ook bij
Mr Lellebel wrote: Hoe kan ik jou nou vergeten :doh:
Bij deze dan![]()
Olijfboompje:
- Een van de aardigste gasten die ik ken, altijd gezellig met zijn groepje
Omgekeerde psychologie m0n, erge shizzle, maar je ontspringt de dans niet.Chris Two wrote: de reden waarom ik er ook juist om vraag... haha![]()
Maar ADHD heb je wel? Gezien jouw drukte op DecibelChris Two wrote: Ik kan mezelf hier tot rekenen.. Mensen die me ooit gezien/gesproken hebben vinden me eigenlijk best ok..
Prachtig, jij weet echt veel te bedenken bij iedereendawasiknie wrote:Ronde 2:
oh neehoorDysphoria wrote:dacht op het eerste gezicht even dat het een zware klap was voor jouw psychische gesteldheid, toch niet dusKSwoosh wrote:IddHardtraxx is hardtraxx en maar een forum
Haha gelijk heb je jaOlijfboompje wrote: Wij zijn al zo vanzelfsprekend verbroederd, dat weet je toch.
De dingen die je het dichtst bij het hart staan, die mis je pas wanneer je ze kwijt bent.
Let maar eens op als ik niet op een feestje aanwezig ben...![]()
Tja, Mr Lellebel vraagt mij altijd ontzettend lief om knuffels.
Jij bent wel de meeste lieve knuffelvragert van de meeste feestjes die ik heb gehad
Je kijkt er altijd zo sweetie en zwoel bij.
ADHD en PDDNOS inderdaad. Als ik eenmaal op een feestje ben dan is het voor mij gas gas gas gas!El Mare wrote:Maar ADHD heb je wel? Gezien jouw drukte op DecibelChris Two wrote: Ik kan mezelf hier tot rekenen.. Mensen die me ooit gezien/gesproken hebben vinden me eigenlijk best ok..
Haha, dat was of het zitzak-momentje met WiSH dat ik grandioos de lul was en onderop lag met Thera en 50% Catatonic Overload bovenop...Olijfboompje wrote:Omgekeerde psychologie m0n, erge shizzle, maar je ontspringt de dans niet.
Jij bent een toffe kerel, ondanks dat het misschien niet altijd zo lijkt. Jij bent zwaar gezellig op feestjes en bent gewoon lekker jezelf.![]()
Ik heb mij iig elke keer dik weten te vermaken met je aanwezigheid