Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Eigenlijk niet bewust mee bezig. Maar ik heb geen facebook en nooit gehad ook dus dat scheelt veel. Als je mijn naam googled krijg je ook niks van mij. Dus vind best allemaal.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
rakkietakkie wrote:zodat niemand zich voor kan doen als mij
Had Chris One daar ook niet eens last van?
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Dit is Chris 1/2
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Broken Balance wrote:
rakkietakkie wrote:zodat niemand zich voor kan doen als mij
Had Chris One daar ook niet eens last van?
Als je het verhaal erachter weet ;)
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Ben benieuwd of Lubach ook daadwerkelijk zijn Facebook profiel en pagina gaat verwijderen. :P

Deze kwam ik nog tegen. https://www.dumpert.nl/mediabase/740442 ... hackt.html

Hoewel het in dit geval nep is, want die dikke man speelde in een of andere achterlijke serie mee op die tokkiezender (SBS6) en is dus een acteur, zal het me niks verbazen dat camera's (van welk apparaat dan ook) gehackt kunnen worden. :P
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Kim feenstra en een of andere youtuber kwam er ook in voor. Misschien is het echt, misschien niet.. Who cares.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Nepper dan de meeste filmpjes uit Amerika op dumpert.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vanochtend m'n FB-shit gedownload, maar echt niks boeiends waarvan ik vind dat het inbreuk maakt op m'n privacy.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Over dat sollicitatiegebeuren van vorige pagina: http://www.greengenius.nl/sollicitatiec ... -screenen/
J
makrooy wrote:Eigenlijk niet bewust mee bezig. Maar ik heb geen facebook en nooit gehad ook dus dat scheelt veel. Als je mijn naam googled krijg je ook niks van mij. Dus vind best allemaal.
ga er alleen maar wel vanuit dat facebook (en google enzovoorts) gewoon een prodiel van je hebben, je kan er alleen niet bij. ze minen iedereens data en daarmee (en whatsapp) weten ze heel veel
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
jeffrey2107 wrote:
makrooy wrote:Eigenlijk niet bewust mee bezig. Maar ik heb geen facebook en nooit gehad ook dus dat scheelt veel. Als je mijn naam googled krijg je ook niks van mij. Dus vind best allemaal.
ga er alleen maar wel vanuit dat facebook (en google enzovoorts) gewoon een prodiel van je hebben, je kan er alleen niet bij. ze minen iedereens data en daarmee (en whatsapp) weten ze heel veel
Ben ik van op de hoogte. Privacy is ook niet de reden dat ik geen facebook heb :P
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
makrooy wrote:
jeffrey2107 wrote:
Ben ik van op de hoogte. Privacy is ook niet de reden dat ik geen facebook heb :P
Vrienden hebben is handig.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Helicaze wrote: Vrienden hebben is handig.
Want geen FB is geen kans op vrienden of hoe moet ik dit interpreteren :P ?
Mijn sociale kring is prima heur, sterker nog, ken best veel mensen die ook geen fb (meer) hebben.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
makrooy wrote:
Helicaze wrote: Vrienden hebben is handig.
Want geen FB is geen kans op vrienden of hoe moet ik dit interpreteren :P ?
Mijn sociale kring is prima heur, sterker nog, ken best veel mensen die ook geen fb (meer) hebben.
Was een slechte garp om het weekend in te zetten. :beer:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Flinke bump, maar ik zag onlangs het programma De Privacytest. Dikke aanrader! Echt ziekelijk wat allemaal mogelijk is (al wist ik het meeste al, maar toch...)