Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk niet bewust mee bezig. Maar ik heb geen facebook en nooit gehad ook dus dat scheelt veel. Als je mijn naam googled krijg je ook niks van mij. Dus vind best allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
zodat niemand zich voor kan doen als mij


Had Chris One daar ook niet eens last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is Chris 1/2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
rakkietakkie schreef:
zodat niemand zich voor kan doen als mij


Had Chris One daar ook niet eens last van?


Als je het verhaal erachter weet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 01:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of Lubach ook daadwerkelijk zijn Facebook profiel en pagina gaat verwijderen. :P



Deze kwam ik nog tegen. https://www.dumpert.nl/mediabase/740442 ... hackt.html

Hoewel het in dit geval nep is, want die dikke man speelde in een of andere achterlijke serie mee op die tokkiezender (SBS6) en is dus een acteur, zal het me niks verbazen dat camera's (van welk apparaat dan ook) gehackt kunnen worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kim feenstra en een of andere youtuber kwam er ook in voor. Misschien is het echt, misschien niet.. Who cares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

Nepper dan de meeste filmpjes uit Amerika op dumpert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend m'n FB-shit gedownload, maar echt niks boeiends waarvan ik vind dat het inbreuk maakt op m'n privacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 18:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Over dat sollicitatiegebeuren van vorige pagina: http://www.greengenius.nl/sollicitatiec ... -screenen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 08:04 
 

makrooy schreef:
Eigenlijk niet bewust mee bezig. Maar ik heb geen facebook en nooit gehad ook dus dat scheelt veel. Als je mijn naam googled krijg je ook niks van mij. Dus vind best allemaal.

ga er alleen maar wel vanuit dat facebook (en google enzovoorts) gewoon een prodiel van je hebben, je kan er alleen niet bij. ze minen iedereens data en daarmee (en whatsapp) weten ze heel veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
makrooy schreef:
Eigenlijk niet bewust mee bezig. Maar ik heb geen facebook en nooit gehad ook dus dat scheelt veel. Als je mijn naam googled krijg je ook niks van mij. Dus vind best allemaal.

ga er alleen maar wel vanuit dat facebook (en google enzovoorts) gewoon een prodiel van je hebben, je kan er alleen niet bij. ze minen iedereens data en daarmee (en whatsapp) weten ze heel veel


Ben ik van op de hoogte. Privacy is ook niet de reden dat ik geen facebook heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
jeffrey2107 schreef:
makrooy schreef:
Eigenlijk niet bewust mee bezig. Maar ik heb geen facebook en nooit gehad ook dus dat scheelt veel. Als je mijn naam googled krijg je ook niks van mij. Dus vind best allemaal.

ga er alleen maar wel vanuit dat facebook (en google enzovoorts) gewoon een prodiel van je hebben, je kan er alleen niet bij. ze minen iedereens data en daarmee (en whatsapp) weten ze heel veel


Ben ik van op de hoogte. Privacy is ook niet de reden dat ik geen facebook heb :P

Vrienden hebben is handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vrienden hebben is handig.


Want geen FB is geen kans op vrienden of hoe moet ik dit interpreteren :P ?
Mijn sociale kring is prima heur, sterker nog, ken best veel mensen die ook geen fb (meer) hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Helicaze schreef:
Vrienden hebben is handig.


Want geen FB is geen kans op vrienden of hoe moet ik dit interpreteren :P ?
Mijn sociale kring is prima heur, sterker nog, ken best veel mensen die ook geen fb (meer) hebben.

Was een slechte garp om het weekend in te zetten. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flinke bump, maar ik zag onlangs het programma De Privacytest. Dikke aanrader! Echt ziekelijk wat allemaal mogelijk is (al wist ik het meeste al, maar toch...)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic