Kan geregeld worden. Propellerpet, V for Vendatta masker en een gabber brilletje kan ook meegenomen worden.Hekzitter wrote:Ik eis wel dat Melvin zijn schedelmasker op heeft.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Na Vwab kan ik alleen maar op melvin stemmen, Job nog niet live meegemaakt
Voorrondes op zaterdag, finale op zondag? Ben zondag sowieso aanwezig.
Is Melvin Hoeppi HakkenHekzitter wrote:Ik eis wel dat Melvin zijn schedelmasker op heeft.
De eerste vriendschappelijk wedstrijd is zelfs op Remember volgende weekChroman wrote:Voorrondes op zaterdag, finale op zondag? Ben zondag sowieso aanwezig.
Melvin, want met hekzitten kom je niet ver.
Melvin, want Melvin is m'n broeder. Verwacht wel dat je 'm minstens in z'n 7 zet en je hoepie handjuhklap skills laat zien!
Hoe gaan we de heren beoordelen? Ik heb zelf al een aantal belangrijke elementen:
- Dansstijl
- Biercontrole tijdens het uitpersen van diverse moves
- Synchroon dansen met de beat
- Aantal correct getrommelde kickrolls
- Uithoudingsvermogen
Nog suggesties?
- Dansstijl
- Biercontrole tijdens het uitpersen van diverse moves
- Synchroon dansen met de beat
- Aantal correct getrommelde kickrolls
- Uithoudingsvermogen
Nog suggesties?
Indy wrote:Geen stem, matige week.
Haha prachtige poll dit. Op Melvin gestemd, de underdog beetje supporten he.
Zouden de heren het vet vinden als ik een warmup mixje maak voor dit grandioze evenement?
Uiteraard! Zou het zelf ook wel willen opnemen maar zolang VDJ nog clipt is dat helaas niet mogelijk.corneelwr wrote:Zouden de heren het vet vinden als ik een warmup mixje maak voor dit grandioze evenement?
Ik zal z.s.m. met Hekzitter om de tafel gaan zitten om de tracklist te bespreken!
Heb hem al even persoonlijk bericht, ik ben benieuwd!MelvinFR wrote:Uiteraard! Zou het zelf ook wel willen opnemen maar zolang VDJ nog clipt is dat helaas niet mogelijk.corneelwr wrote:Zouden de heren het vet vinden als ik een warmup mixje maak voor dit grandioze evenement?
Ik zal z.s.m. met Hekzitter om de tafel gaan zitten om de tracklist te bespreken!
Het blijft een battle hé!Cruelty wrote: - Symmetrisch stampen
Rebirth kan echt niet meer stuk. Moeten we trouwens de EHBO daar niet alvast gaan inlichting ofzo? 
Extra beveiliging om de orde te houden als het publiek niet meer te houden is?Hekzitter wrote:Rebirth kan echt niet meer stuk. Moeten we trouwens de EHBO daar niet alvast gaan inlichting ofzo?
Als fans van beide kampen met elkaar op de vuist is er geen beveiliging nodig joh!Ivey Jones wrote:Extra beveiliging om de orde te houden als het publiek niet meer te houden is?
Ik voorzie nog geen problemen. Wel is er na rebirth op een afgelegen parkeerterrein met beide kampen een after geregeld. Maar dat zal qua geweld niet uit de klauwen lopen lijkt mij.MelvinFR wrote:Als fans van beide kampen met elkaar op de vuist is er geen beveiliging nodig joh!Ivey Jones wrote:Extra beveiliging om de orde te houden als het publiek niet meer te houden is?
Dan kan er alleen maar liefde zijn door wat middeltjes die niet genuttigd mogen worden tijdens de battleHekzitter wrote:Ik voorzie nog geen problemen. Wel is er na rebirth op een afgelegen parkeerterrein met beide kampen een after geregeld. Maar dat zal qua geweld niet uit de klauwen lopen lijkt mij.MelvinFR wrote:Als fans van beide kampen met elkaar op de vuist is er geen beveiliging nodig joh!Ivey Jones wrote:Extra beveiliging om de orde te houden als het publiek niet meer te houden is?
Dit topic
Ik meld mij aan als achtergrond danser
Ik meld mij aan als achtergrond danser
Wij houden een Emigranten-battle.Grim wrote:Ik meld mij aan als achtergrond danser
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 5 days ago
Wil wel graag een full length aftermovie.
Of gaan we zelfs live op facebook????
Ik ben zeker voor een livestream!HSlovah wrote:Wil wel graag een full length aftermovie.
Grim & Helicaze, jullie mogen ook in het voorprogramma? Haha
Of als Melvin verliest.Ivey Jones wrote:Extra beveiliging om de orde te houden als het publiek niet meer te houden is?Hekzitter wrote:Rebirth kan echt niet meer stuk. Moeten we trouwens de EHBO daar niet alvast gaan inlichting ofzo?
Met het aantal feesten dat we in NL doen kunnen we evengoed direct een NL paspoort aanvragenHelicaze wrote:Wij houden een Emigranten-battle.Grim wrote:Ik meld mij aan als achtergrond danser
Het publiek een beetje warm maken voor de grote showHekzitter wrote:Grim & Helicaze, jullie mogen ook in het voorprogramma? Haha
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Livestream die handel maar.
Wat zijn de odds van de bookies.
Wat zijn de odds van de bookies.