Aan het eind van de dag worden de 2 deelnemers 1 voor 1 naar voren geroepen. Degene die de luidste 'OOOOOHHH' krijgt is de winnaar.yannickvk wrote:En hoe wordt er bepaald wie de uitieindelijke winnaar zal zijn? Zullen er juristen aanwezig zijn, of hoe moet ik dit zien?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Volgens mij heb ik Hekzitter gespot tijdens Bass Protocol: End of Days, nog nooit zulke klaplongsnoei bewegingen gezien.
Daarom gestemd op Hekzitter.
Wat ook een belangrijk aspect is in deze contest, wie verspilt het minste bier tijdens het dansen?
Echte sporters drinken SupercolaMelvinFR wrote:Wat ook een belangrijk aspect is in deze contest, wie verspilt het minste bier tijdens het dansen?
Zonder inderdaad!MelvinFR wrote:Zonder uiteraard! Hier stemt Job ook mee in lijkt me.Uberhout wrote:Uithoudingsvermogen met of zonder doping?
Dopingcontrole aanwezig! wees gewaarschuwd!!!
Indien plassen niet lukt ben je gediskwalificeerd.yannickvk wrote:Dopingcontrole aanwezig! wees gewaarschuwd!!!
Zal wel in een beker pissen, mogen jullie proeven of het echt is of niet.
Kan er even wat beeldmateriaal langskomen van beide heren??
Ik wens beide heren veel succes in deze nu al legendarische battle.
MelvinFR vs. Hekzitter (Special Klaplong Stampset)
MelvinFR vs. Hekzitter (Special Klaplong Stampset)
Vorige pagina, laatste bericht is beeldmateriaal van de Job.Rickzel wrote:Kan er even wat beeldmateriaal langskomen van beide heren??
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ik stem voor een speciale warm-up set, met de favoriete klaplongstampplaten van beide heren.
Ik ga vandaag even een lijstje maken!Uberhout wrote:Ik stem voor een speciale warm-up set, met de favoriete klaplongstampplaten van beide heren.
Wordt er enkel geklaplongd of komt er ook nog een Pinsir/heggenschaar ronde bij Gearbox Overdrive?
Dan liever karaoke bij Django Wagner.
Niemand die je gaat tegenhouden hoor.yannickvk wrote:Dan liever karaoke bij Django Wagner.
Welgemeende excuses Melvin, gebaseerd op het beeldmateriaal dat ik recent heb gezien van Hekzitter zet ik mijn geld op hem in. Prove me wrong 
Is dit een uitdaging??????Thommy wrote:Niemand die je gaat tegenhouden hoor.yannickvk wrote:Dan liever karaoke bij Django Wagner.
Gestemd op De Job, omdat ik dat geweld live al eens heb mogen meemaken. Ik kom zeker even kijken tijdens de battle. Graag wel in een kringetje, in de vorm van een dance-off.
RomanAnthony wrote:Gestemd op De Job, omdat ik dat geweld live al eens heb mogen meemaken. Ik kom zeker even kijken tijdens de battle. Graag wel in een kringetje, in de vorm van een dance-off.
Hekzitter wrote:RomanAnthony wrote:Gestemd op De Job, omdat ik dat geweld live al eens heb mogen meemaken. Ik kom zeker even kijken tijdens de battle. Graag wel in een kringetje, in de vorm van een dance-off.
Ik eis wel dat Melvin zijn schedelmasker op heeft.