Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Op welke partij ga je (denk je) stemmen tijdens de Tweede Kamerverkiezingen 2021?
Poll eindigt op 08 apr 2017 10:18
VVD 15%  15%  [ 8 ]
PVV 2%  2%  [ 1 ]
D66 11%  11%  [ 6 ]
GROENLINKS 7%  7%  [ 4 ]
CDA 2%  2%  [ 1 ]
ChristenUnie 2%  2%  [ 1 ]
SP 0%  0%  [ 0 ]
P.v.d.A 0%  0%  [ 0 ]
Partij voor de Dieren 2%  2%  [ 1 ]
50PLUS 0%  0%  [ 0 ]
DENK 0%  0%  [ 0 ]
SGP 0%  0%  [ 0 ]
Forum voor Democratie 13%  13%  [ 7 ]
BIJ1 2%  2%  [ 1 ]
JA21 7%  7%  [ 4 ]
CODE ORANJE 2%  2%  [ 1 ]
Volt 22%  22%  [ 12 ]
Lijst Henk Krol 0%  0%  [ 0 ]
Een andere partij, namelijk: 2%  2%  [ 1 ]
Blanco 0%  0%  [ 0 ]
Ik weet nog niet of ik ga stemmen 2%  2%  [ 1 ]
Ik ga niet stemmen 6%  6%  [ 3 ]
Ik ben een Belg... 4%  4%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 54
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2021 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Hekzitter schreef:
het meeste


hmm ik vind eerlijk gezegd de klimaatplannen van PvdD en van Bij1 nog iets ambitieuzer hoor.


Nog ambitieuzer is een reden, maar uiteindelijk moet je ook draagvlak blijven houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt waarschijnlijk weer VVD. Niet omdat ik groot fan ben; er zijn flinke missers gemaakt, en sommige punten ben ik het ook niet met de partij eens, maar voor mij ontbreekt vooral een (realistisch) alternatief. Een ietwat linksere, progressieve partij sluit ik ook niet uit (D66).

Daarnaast blijf ik altijd het idee houden dat de ideeën aan de linkerkant van het politieke spectrum te ambitieus (=onhaalbaar) zijn, met name over het financieren van deze partijpunten heb ik zo mijn twijfels.

Wellicht dat Volt nog een optie is. Kende de partij tot voor kort niet echt, maar hebben ook zeker goede punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wordt het Volt. Ben het niet overal helemaal mee eens, maar hun Europese plannen spreken me wel aan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok dat het JA21 gaat worden. Voorheen kon ik me wel redelijk in het programma van FvD vinden maar die zijn inmiddels toch wel behoorlijk doorgeslagen, hetgeen JA21 het redelijke alternatief maakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik gok dat het JA21 gaat worden. Voorheen kon ik me wel redelijk in het programma van FvD vinden maar die zijn inmiddels toch wel behoorlijk doorgeslagen, hetgeen JA21 het redelijke alternatief maakt :P

Twijfel hier nog tussen JA21 en VVD.
Vorig jaar op FvD gestemd omdat ik toen vond dat zij een goed programma hadden. In het begin deden ze het ook best aardig. Helaas is FvD een andere richting ingeslagen die niet meer bij mij past (nog los van het hele racisme gebeuren) want ik vind dat zijn rants over corona en de maatregelen nergens op slaan (en dan nog het liegen over de cijfers).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi artikel: https://decorrespondent.nl/12183/waarom ... 0-ee644aab
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:


Mocht VOLT zich de komende 4 jaar gaan bewijzen, worden ze voor mij wel echt super interessant. Hoop ook stiekem op een progressief kabinet dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken het partijprogramma van Volt niet echt (en uit dat artikel haal ik ook niet erg veel) maar wil Volt ook een ander soort EU? Het is niet alsof het huidige EU nou zo goed functioneert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik ken het partijprogramma van Volt niet echt (en uit dat artikel haal ik ook niet erg veel) maar wil Volt ook een ander soort EU? Het is niet alsof het huidige EU nou zo goed functioneert...


VOLT wil wel veel dingen veranderen in de EU ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 15:11 
 
Hardtraxxer

Ja21, waar ik voorheen op FvD zou stemmen zijn die nu wel te ver aan het doorslaan, daar tegenover staat dat ik Eerdmans altijd een prima indruk vind achterlaten.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic