Livestream op Facebookpagine van De Job.
Het wordt trouwens nog spannend met de stemmen.
Het wordt trouwens nog spannend met de stemmen.
Het was inderdaad spannend, 17-20. Maar de geruchten gaan dat er fake accounts in omloop zijn en dat het promotieteam van Hekzitter al in Haaren rond aan het gaan is met iPad's om stemmen te ronselen! Nader onderzoek volgt.yannickvk wrote:Het wordt trouwens nog spannend met de stemmen.
Ik heb anders op diverse gearbox feesten mensen gezien met schedelmaskers die mensen aan het bedreigen waren om op MelvinFR te stemmen. De AIVD heeft dit op diverse kanalen, waaronder de Dagelijkse Standaard, al naar buiten gebracht.MelvinFR wrote:Het was inderdaad spannend, 17-20. Maar de geruchten gaan dat er fake accounts in omloop zijn en dat het promotieteam van Hekzitter al in Haaren rond aan het gaan is met iPad's om stemmen te ronselen! Nader onderzoek volgt.yannickvk wrote:Het wordt trouwens nog spannend met de stemmen.
Dat raad ik je ook niet aan!MelvinFR wrote:Bedankt voor alle steun dames en heren! Ik beloof dat ik jullie niet zal teleurstellen.
Denk dat Melvin dan van z'n stoel valt.Uberhout wrote:Bij een gelijkspel tussen beide heren stel ik voor dat er een rematch in een k-hole plaats vindt op de afterparty. Kijken wat er dan nog over is van de dansmoves.
Joey wrote:Denk dat Melvin dan van z'n stoel valt.
Ik denk dat de Job zijn dames de iPad's niet juist hebben ingesteld en dat er daardoor perongeluk stemmen naar mij zijn gegaan i.p.v. naar Job.Thommy wrote:Melvin, heb je gesjoemeld met stemmen? Je staat bijna gelijk met de Job
Denk niet dat de mods dat kunnen waarderen, dus nee.MelvinFR wrote:Doe als volgende topic alsjeblieft 'Dient hardstylboy weer terug te keren op Hardtraxx?'.
Zie het als een raadgevende poll. Daar is niets op tegen.Svbtwee wrote: Denk niet dat de mods dat kunnen waarderen, dus nee.
Dit is off topic, calm your tits.Svbtwee wrote:Denk niet dat de mods dat kunnen waarderen, dus nee.MelvinFR wrote:Doe als volgende topic alsjeblieft 'Dient hardstylboy weer terug te keren op Hardtraxx?'.
Nee we zijn facistisch, volg je het nieuws niet?MelvinFR wrote:Volgens mij hebben in Nederland vrijheids van meningsuiting, raadgevende referenda en stemrecht dus we mogen gewoon onze mening over deze zaak uiten.
Nee sorry, ik volg alleen Hardtraxx en aangezien het niet in 'actueel' staat weet ik niet waar je het over hebt...Broken Balance wrote:Nee we zijn facistisch, volg je het nieuws niet?
MelvinFR wrote:Nee sorry, ik volg alleen Hardtraxx en aangezien het niet in 'actueel' staat weet ik niet waar je het over hebt...Broken Balance wrote:Nee we zijn facistisch, volg je het nieuws niet?
Wat voor nummers zullen er toch inzitten??corneelwr wrote:De tracklist is klaar!
Rigged!MelvinFR wrote:Wat voor nummers zullen er toch inzitten??corneelwr wrote:De tracklist is klaar!