Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Op welke partij ga je (denk je) stemmen tijdens de Tweede Kamerverkiezingen 2021?
Poll eindigt op 08 apr 2017 10:18
VVD 15%  15%  [ 8 ]
PVV 2%  2%  [ 1 ]
D66 11%  11%  [ 6 ]
GROENLINKS 7%  7%  [ 4 ]
CDA 2%  2%  [ 1 ]
ChristenUnie 2%  2%  [ 1 ]
SP 0%  0%  [ 0 ]
P.v.d.A 0%  0%  [ 0 ]
Partij voor de Dieren 2%  2%  [ 1 ]
50PLUS 0%  0%  [ 0 ]
DENK 0%  0%  [ 0 ]
SGP 0%  0%  [ 0 ]
Forum voor Democratie 13%  13%  [ 7 ]
BIJ1 2%  2%  [ 1 ]
JA21 7%  7%  [ 4 ]
CODE ORANJE 2%  2%  [ 1 ]
Volt 22%  22%  [ 12 ]
Lijst Henk Krol 0%  0%  [ 0 ]
Een andere partij, namelijk: 2%  2%  [ 1 ]
Blanco 0%  0%  [ 0 ]
Ik weet nog niet of ik ga stemmen 2%  2%  [ 1 ]
Ik ga niet stemmen 6%  6%  [ 3 ]
Ik ben een Belg... 4%  4%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 54
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Kies je om het vaccin niet te nemen, moet je dit standpunt wel vasthouden. Ook wanneer misschien later blijkt dat je dan niet meer mag reizen, events bezoeken of weet ik wat. Dat is wat ik ook eerder zei.


Sorry liefste Helikaas maar hier ben ik niet mee akkoord. Na het vergaren van extra informatie en kennis kan je gerust van standpunt veranderen. Kijk maar naar wat de virologen in januari/februari 2020 zeiden over SARS-CoV-2 en wat vandaag de dag de consensus is. Het standpunt is helemaal veranderd omdat er nu veel meer kennis is over het het virus.

Ja daar heb je gelijk in als je het letterlijk neemt. Je knipt de rest van het verhaal hier nu wel weg. Ik doelde hier puur op het vasthouden van je standpunt als de situatie onveranderd is gebleven in die periode. Niet dat je je dan toch laat vaccineren als het nodig is om te kunnen reizen etc. Dit is natuurlijk puur hypothetisch, want dat zal wellicht niet het geval zijn (hopelijk).

Kortom, mensen draaien snel bij als het voor eigen gewin is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 22:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:

Thanks voor deze linkjes! Zal het lezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 00:55 
 
Hardtraxx Veteran

Hoor graag van Sander, nieuwe 'poll' maker, wanneer de nieuwe poll komt!
Snap dit onderwerp en is niks mis mee maar het gaat nu van uitgesproken meningen naar 'ik vind jouw mening kut' incl modder gooien om hun eigen mening soort van kracht bij te zetten (van alle kampen)

Het blijft een forum en vele kennen elkaar in het echt of juist al jaren hier maar ik lees gewoon dat de spanning stijgt en dat kan nooit de bedoeling zijn denk ik.

OT: Ik wacht nog even als het kan, houd mijzelf streng aan alle regels, in mijn naaste omgeving zelfs te streng maar zo zit ik in elkaar. En dus wil ik als het kan ook nog wachten met de prik, mijn gevoel zegt: het is te nieuw en de lange termijn gevolgen zijn mij te onbekend. Dit komt, hoe gek het ook klinkt, door het gebruik van RC drugs, ik ben er sinds kort mee gestopt juist om deze reden: Waarom geen spuit nemen (voelde voor mij eng want te nieuw) maar wel RC's nemen?

Als het kan wacht ik nog even, als het mij beperkt op wat voor manier dan ook beperkt om mijn ouders te zien dan doe ik het
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

OT: Ik wacht nog even als het kan, houd mijzelf streng aan alle regels, in mijn naaste omgeving zelfs te streng maar zo zit ik in elkaar. En dus wil ik als het kan ook nog wachten met de prik, mijn gevoel zegt: het is te nieuw en de lange termijn gevolgen zijn mij te onbekend. Dit komt, hoe gek het ook klinkt, door het gebruik van RC drugs, ik ben er sinds kort mee gestopt juist om deze reden: Waarom geen spuit nemen (voelde voor mij eng want te nieuw) maar wel RC's nemen?


Omdat er bekende stoffen en combinaties zitten in de vaccins met bekende bijwerkingen, korte en lange termijn. Het is niet dat ze uit het niets een nieuw element hebben ontdekt. Veel delen van het vaccin komen uit andere (covid) vaccins (We hebben eerdere covid virussen gehad he, zoals SARS).

Als je zoekt (niet op paranoia of clickbait sites, maar de officiële) zie je gewoon wat er in zit per vaccin en wat het voor bijwerkingen kan hebben. Net zoals elke prik die je krijgt en kan krijgen in je leven. Elk medicijn en vaccin e.d. kan bijwerkingen geven, lees voor de gein maar eens alle bijsluiters van alle medicijnen die je ooit hebt gehad. Het is ook door goed onderzoek bekend bij veel vaccins (incl de komende corona vaccins) wat de bijwerkingen zijn, korte en lange termijn. Ten slotte, dat er bijwerkingen zijn betekent niet dat je ze ook krijgt. Het is wettelijk verplicht om ze allemaal te noteren, bij alle medicijnen, maar in de realiteit krijgt maar een klein percentage bijwerkingen en zijn de algemene bijwerkingen vaak niet ernstig (spierpijn, misselijkheid e.d.) Dat is gewoon je lichaam die op een vaccin reageert.

RC's hebben qua gebruik geen uitgebreide bekende gevolgen, omdat dit niet onderzocht is. Dus het is logisch dat je daar bang voor bent omdat het echt onbekend is wat het op korte en lange termijn voor schade of bijwerkingen kan opleveren. Dit staat er dan ook altijd bij.

Een medicijn vergelijken met een incognitodrugs is een beetje oneerlijk en vergezocht. Het medicijn heeft namelijk wel onderzoek er achter en RC's amper tot niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hoor graag van Sander, nieuwe 'poll' maker, wanneer de nieuwe poll komt!
Snap dit onderwerp en is niks mis mee maar het gaat nu van uitgesproken meningen naar 'ik vind jouw mening kut' incl modder gooien om hun eigen mening soort van kracht bij te zetten (van alle kampen)

Het blijft een forum en vele kennen elkaar in het echt of juist al jaren hier maar ik lees gewoon dat de spanning stijgt en dat kan nooit de bedoeling zijn denk ik.

Ik had had de einddatum van de poll in eerste instantie op 28-01-2021 gezet, maar toen ik op 'bevestig' drukte bleef die staan op de oude datum ergens in 2017, en kon er dus niet gestemd worden. Zodoende heeft de poll nu geen einddatum. Ik zal hem waarschijnlijk alsnog wel handmatig rond de datum van de 28e stoppen. Dan heeft iedereen denk ik wel de mogelijkheid gehad om te stemmen, ook de members die niet dagelijks actief zijn.

Ik heb verder geen voornemens wat betreft de frequentie van nieuwe polls. Als mensen een idee hebben voor een poll wat interessant of leuk is om te peilen, dan kan dat natuurlijk ook altijd aangegeven worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe poll :)


Mijn eigen interesse is wel min of meer hetzelfde gebleven (luister nog steeds iedere release die uit komt), echter merk ik wel dat ik minder snel platen leuk vind. Deels door een vorm van verzadiging, deels door de huidige sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Min of meer hetzelfde gebleven

In 2017 piekte ik wel even qua interesse. 2018 en 2019 min of meer zelfde gebleven. 2020 door corona diepe dal. Hardstyle luisteren doet soms gewoon pijn door het heimwee naar feesten. Hou artiesten die ik interessant vind uiteraard in de gaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterk afgenomen eerlijk gezegd. De hudige hardstyle is over het algemeen gewoon niet meer mijn ding. Blijf momenteel nog wel de artiesten die ik leuk vind volgen, maar de rest is één grijze zone geworden voor mij. Dat was ooit wel wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 15:08 
 
Hardtraxx Crew

Afgenomen. Luister nog vrij weinig naar hardstyle, alleen als ik hier nieuwe releases check maar daarnaast niet echt meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 15:19 
 
Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:
Afgenomen. Luister nog vrij weinig naar hardstyle, alleen als ik hier nieuwe releases check maar daarnaast niet echt meer.


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hetzelfde gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterk afgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 18:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afgenomen.

Vind er minder variatie in zitten en 50% van een hele DJ/Act draait nu om marketing. De huidige hardstyle wordt voor een groot deel gemaakt naar een trend, niet naar de artiest zijn eigen interpretatie of stijl. Je wordt alleen geboekt als er een massa naar je komt kijken. De massa volgt de trend dus zijn artiesten snel geneigd maar te produceren naar hun brood op de plank dan naar hun artistieke visie heb ik het idee.

Begrijpelijk, je moet er toch van leven. Maar bij veel van die marketing prik je er makkelijk doorheen, soms tot het punt van ronduit cringy of kinderachting. Het werkt blijkbaar, maar ik vind dat hele gejank of stoer doen gehalte met van die one-liners echt niks. Mensen kunnen zonder hun socials of marketing al niet meer een nummer voor zich laten spreken. Het begint op wat fronten echt een kinderachtig genre te worden.

In beide kanten van hardstyle (raw en euforisch) begint het voor mijn gevoel steeds meer een eenheidsworst te worden. Daar kunnen dan nog wel leuke platen uitspringen maar dat is meer omdat de kick of melodie me toevallig aanspreekt. Er zitten zulke minieme verschillen tussen artiesten dat de markt gewoon overbelast is, in zekere zin.

De artiesten die er qua eigen stijl bovenuit springen of die zich niet per se aan een soort hardstyle houden maar meer hun eigen interpretatie van hardstyle laten horen, houden het voor mij interessant (B-Front, MYST, Phuture Noize, Horyzon, The Machine, Vyral, Mind Dimension, Udex, D-Block & S-Te-Fan en nog wel heel wat).

Het is nog een groot genoeg deel wat het voor mij nog wel leuk doet maken om te luisteren, het is nog niet zo erg zoals de huidige mainstream hardcore/uptempo scene die nog vele malen erger is imo. Maar ik kan met zekerheid zeggen dat meer dan 60% van de hardstyle voor mij tegenwoordig identiteitsloos is als muziek en nergens ook spannend wordt. Jaren terug kon ik nog makkelijk platen uit elkaar houden, tegenwoordig amper nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Qua producties vond ik de periode 2014-2016 de saaiste periode, er waren echt maar een handjevol artiesten die zo nu en dan een (voor mij) boeiende plaat uitbrachten. De afgelopen jaren is er naar mijn mening juist meer diversiteit in het genre gekomen, wat de boel ten goede is gekomen. Mijn interesse op muzikaal vlak is dan ook behoorlijk toegenomen

Qua setjes / acts is het wel wat afgenomen. Destijds was 'het Frontliner syndroom' een begrip, en was het bijzonder dat een DJ vrijwel al zijn optredens min of meer hetzelfde setje draaide. Tegenwoordig (lees: tot eind 2019) is het meer regel dan uitzondering, dat dj's dit doen. Daarnaast vind ik het qua liveacts er ook minder op geworden. Voor m'n gevoel waren liveacts destijds uniek, tegenwoordig lijkt het alsof ze op elke line-up dezelfde liveacts neerzetten, waardoor ze enorm uitgemolken worden.

Al met al is m'n interesse in hardstyle wel iets toegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had geen zin om een heel verhaal te typen, maar helemaal eens met Broken Balance. Plus dat alles hard moet zijn, en dat totaal niet is. Krachteloze piepjes, waarvan de een nog hoger dan de andere gaat. En dat dit ook nog door de massa als geweldig wordt ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Hetzelfde gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het algemeen is het vanaf 2017 wel toegenomen. Vorig jaar vond ik misschien wel het beste jaar in 10 jaar tijd. Dit lag niet aan de Raw kant van de hardstyle, dat vind ik nog steeds voor een groot deel helemaal niks. De euforische kant daarentegen heeft, mede door een hoop talentjes, een enorme boost gekregen afgelopen jaar/jaren.

Qua setjes is het inderdaad wel wat afgenomen. Zijn helaas nog maar enkele artiesten over die divers willen draaien (Adaro, Jay Reeve) waardoor het een stuk voorspelbaarder wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik alleen naar de laatste 3 jaar moet kijken, zoals de poll aangeeft, dan is het wel redelijk gelijk gebleven. De grootste interesse in hardstyle ben ik daarvoor al verloren ten faveure van voornamelijk drum&bass en ook deels aan techno. Ik blijf hardstyle wel leuke muziek vinden voor op een feest, maar thuis zet ik het zo goed als nooit meer op, en releases volg ik ook al jaren nauwelijks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij wel iets afgenomen, maar dat heeft er meer mee te maken omdat ik ook wat andere genres ben gaan ontdekken. Vooral Techno, Trance en Industrial Hardcore zijn een stuk meer geworden de afgelopen jaren.

De releases volg ik nog dagelijks, maar ik moet zeggen dat gemiddeld per week ongeveer 20% van de releases me nog aanspreekt, waarvan dan een klein gedeelte er nog echt uitspringt voor mij. Vooral veel van de huidige kicks (piepkicks/blafkicks) zorgen ervoor dat in potentie redelijk tot goede nummers compleet verneukt worden.

Gelukkig zijn er nog artiesten zoals Broken Balance ze opnoemt die het genre nog interessant houden voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij is de interesse in de periode 2018 tot en met de coronacrisis sterk toegenomen ten opzichte van die jaren daarvoor. Ergens vanaf 2014 begon ik m'n interesse te verliezen, maar vooral door PN, B-Front en DBSTF ben ik het in 2018 weer echt gaan volgen. Nu in coronatijd luister ik af en toe een liveset in de auto, maar verder volg ik het niet echt meer. Denk wel dat als de feesten er weer gaan komen dat het wel weer gaat kriebelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Had geen zin om een heel verhaal te typen, maar helemaal eens met Broken Balance. Plus dat alles hard moet zijn, en dat totaal niet is. Krachteloze piepjes, waarvan de een nog hoger dan de andere gaat. En dat dit ook nog door de massa als geweldig wordt ervaren.


Geldt voor mij ook eigenlijk, exact wat BB en Chroman zeggen.
Nu moet ik ook wel zeggen dat afgelopen jaar (2020) ook wel echt veel roet in het eten heeft gegooid terwijl Hardstyle wel weer lekker op niveau begon te raken (afgezien van de RAW kant).

Maar vind ik het persoonlijk ook minder diverse worden en word het steeds moeilijker om platen uit elkaar te houden omdat het allemaal hetzelfde begint te klinken als het gaat om sounddesign. Niet te spreken over livesets, het is voor mij persoonlijk gewoon minder interessant om keer op keer naar feesten te gaan met de zelfde artiesten omdat je vooraf de set al weet te voorspellen. 2 á 3 keer is nog leuk maar gaat het snel vervelen omdat ze gewoonweg (op enkele na) geen tracks van andere pakken of minder experimenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flink gekelderd. De huidige Hardstyle is absoluut niet meer mijn ding op enkele uitzonderingen na (DBSTF en B-Front en nog wat uitschieters qua tracks). Vind Classics nog steeds heel dik en luister ik nog dagelijks, maar mijn interesse in 'nieuwe' muziek ligt dan toch helemaal bij Techno en (in mindere mate) Trance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgenomen. Luister het nog nauwelijks. Af en toe als ik mij verveel blader ik hier het Releases forum door maar thats it. Veel eens met BB, vooral over het branding gebeuren. Voel me te oud voor die onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Afgenomen. Luister het nog nauwelijks. Af en toe als ik mij verveel blader ik hier het Releases forum door maar thats it. Veel eens met BB, vooral over het branding gebeuren. Voel me te oud voor die onzin.

Hier ook heel erg mee eens, werkt eigenlijk alleen maar averechts voor mij.

Vermaak(te) me nog prima op een feestje, vooral als het allemaal niet te serieus is en de intro's geen weken duren. Leukste voor mij blijft toch een leuke duo-set met twee artiesten die 't draaien zelf daadwerkelijk leuk vinden. Probleem voor mij is sowieso ook dat een groot deel van wat tegenwoordig uitkomt nauwelijks mixbaar is. Je kunt net zo goed een album opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hetzelfde gebleven. De euforische kant is stukken beter en interessanter geworden (Atmozfears laatste tijd daarentegen weer minder dan in 2017), maar bij raw worden heel veel tracks enorm verneukt door piepkicks wat het dan weer gelijk trekt.

En ook mee eens over zo'n hele marketingcampagne om één track heen, en breng aub ook weer eens een EP'tje uit met een wat obscure 'B-kant', en bouw vette intro's en outro's waar je goed mee kan mixen, is voor jezelf leuker, en ook voor de hobby DJ.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic