Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Op welke partij ga je (denk je) stemmen tijdens de Tweede Kamerverkiezingen 2021?
Poll eindigt op 08 apr 2017 10:18
VVD 15%  15%  [ 8 ]
PVV 2%  2%  [ 1 ]
D66 11%  11%  [ 6 ]
GROENLINKS 7%  7%  [ 4 ]
CDA 2%  2%  [ 1 ]
ChristenUnie 2%  2%  [ 1 ]
SP 0%  0%  [ 0 ]
P.v.d.A 0%  0%  [ 0 ]
Partij voor de Dieren 2%  2%  [ 1 ]
50PLUS 0%  0%  [ 0 ]
DENK 0%  0%  [ 0 ]
SGP 0%  0%  [ 0 ]
Forum voor Democratie 13%  13%  [ 7 ]
BIJ1 2%  2%  [ 1 ]
JA21 7%  7%  [ 4 ]
CODE ORANJE 2%  2%  [ 1 ]
Volt 22%  22%  [ 12 ]
Lijst Henk Krol 0%  0%  [ 0 ]
Een andere partij, namelijk: 2%  2%  [ 1 ]
Blanco 0%  0%  [ 0 ]
Ik weet nog niet of ik ga stemmen 2%  2%  [ 1 ]
Ik ga niet stemmen 6%  6%  [ 3 ]
Ik ben een Belg... 4%  4%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 54
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Sarabande schreef:
makrooy schreef:
Heb je een bron voor dat de farmaceuten op de hoogte waren van deze bijwerking? Lees ik niks over op het internet na wat snelle google searches.


https://nos.nl/l/2251454
https://zorgnu.avrotros.nl/nieuws/item/ ... nse-griep/


Oh top, geen obscure bronnen. Dat is wel schandalig, hopen dat dit schandaal een precedent heeft gezet en het nu niet weer gebeurt.

Ik hoop het ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik weet het nog niet. Als COVID-19 net zo dodelijk was als SARS en MERS dan had ik me sowieso laten vaccineren. Bij COVID-19 is de kans dat ik er aan dood ga (of überhaupt ernstig ziek word) vrijwel nihil.


Het (tijdelijk) verliezen van smaak en geur vind ik toch maar bizar. Dat wil ik echt niet meemaken. Stel je voor dat je plots bewust GPF gaat luisteren omdat je je smaak kwijt bent. Krijg er nu al rillingen van als ik er nog maar aan denk. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Covid heeft genoeg mogelijke symptomen die niet dodelijk zijn, maar toch echt geen pretje. Naast idd het verlies van reuk en smaak. Een bekende van me (begin 20) voelt zich naar eigen zeggen alsof ze 3 weekenden defqon achter elkaar heeft gehad, ookal had ze een heel mild ziekteverloop. Als ik dat kan voorkomen met een spuitje, dan heb ik dat er graag voor over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zelf denkt dat je Covid wel zal overleven, zul je die milde bijwerkingen van een vaccin ook wel overleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Als je zelf denkt dat je Covid wel zal overleven, zul je die milde bijwerkingen van een vaccin ook wel overleven.

Mooie logica ja :lol:

Maar weetje, 70% is genoeg voor groepsimmuniteit hè. Dus het is uiteindelijk ook helemaal prima als 1/4 van de mensen besluit het vaccin niet te nemen ;) Je kunt ook proberen iemand anders zijn keuze of twijfels te begrijpen en respecteren. Zeker als iemand daar ook gewoon gegronde redenen/argumenten voor heeft.

Ik denk overigens ook dat de 70% wel gehaald wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Chroman schreef:
Als je zelf denkt dat je Covid wel zal overleven, zul je die milde bijwerkingen van een vaccin ook wel overleven.

Mooie logica ja :lol:

Maar weetje, 70% is genoeg voor groepsimmuniteit hè. Dus het is uiteindelijk ook helemaal prima als 1/4 van de mensen besluit het vaccin niet te nemen ;) Je kunt ook proberen iemand anders zijn keuze of twijfels te begrijpen en respecteren. Zeker als iemand daar ook gewoon gegronde redenen/argumenten voor heeft.

Ik denk overigens ook dat de 70% wel gehaald wordt.


Respecteren? Absoluut, 100%, zonder twijfel. Jouw lichaam, jouw keuze.
Begrijpen? Als je een verleden hebt met allergische reacties oid dan ja, anders kan ik moeilijk begrip opbrengen. Als we aan die 70% zitten, dan ja snap ik wel als je niet zo staat te popelen. Maar ik vind het moeilijk te begrijpen dat als men aan de beurt is om te helpen om een einde te brengen aan deze hele schijt periode, het vervolgens niet te doen vanwege vage bijwerkingen die minder dan 1 op de 20.000 voorkomen. Dus wees welkom om mij te leren begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Je kunt ook proberen iemand anders zijn keuze of twijfels te begrijpen en respecteren. Zeker als iemand daar ook gewoon gegronde redenen/argumenten voor heeft.

Dit sowieso. Word ook wel moe (van beide kanten) van mensen die hun mening overal moeten doordrukken en de ander is compleet fout. Je kunt net zo goed tegen een muur aan roepen, want enige normale discussie is ook niet mogelijk. En dan vooral op social media (waar moet je anders tegenwoordig ie frustraties kwijt?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sarabande schreef:
Je kunt ook proberen iemand anders zijn keuze of twijfels te begrijpen en respecteren. Zeker als iemand daar ook gewoon gegronde redenen/argumenten voor heeft.

Dit sowieso. Word ook wel moe (van beide kanten) van mensen die hun mening overal moeten doordrukken en de ander is compleet fout. Je kunt net zo goed tegen een muur aan roepen, want enige normale discussie is ook niet mogelijk. En dan vooral op social media (waar moet je anders tegenwoordig ie frustraties kwijt?)

Ja, helemaal mee eens. Het is juist belangrijk dat we proberen elkaar te begrijpen en gewoon met elkaar in gesprek kunnen gaan zonder oordelen of verwijten. Uiteindelijk schieten we daar ook gewoon helemaal niks mee op en loopt een discussie sowieso op niks uit.

@ makrooy. Ik heb in mijn afgelopen posts denk ik voldoende redenen gegeven waarom ik nog twijfel. Als jij daarna nog niet begrijpt waar die twijfel vandaan komt of begrip kunt opbrengen daarvoor, dan ligt dat denk ik meer bij jou en heeft het denk ik ook weinig zin om het nog verder uit te leggen. Je hoeft trouwens ook niet alles te begrijpen hoor (dat zei ik ook niet en dat kan ook niet), zolang je het maar op z’n minst probeert en uiteindelijk respect hebt voor iemand anders zijn keuze :) Maar zo te lezen zit dat wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fair enough ^^

Laat ik er nog bij zeggen dat ik wel begrijp dat men kritisch is naar wat ze in hun lichaam spuiten. Of het spannend vindt om überhaupt een spuitje te krijgen als je het niet gewend bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hopelijk is mijn tekst duidelijk en helpt het je om een duidelijker beeld te krijgen met betrekkening tot vaccinatie en waarom dat de oplossing is richting een leven zoals we het voor 2020 kende.

Dank dat je de tijd neemt om dat bericht te schrijven. En ja ik zie het wel hoe ik mij er bij voel tegen de tijd dat ik aan de beurt ben. Misschien dat ik tegen die tijd meer gerustgesteld ben en het vaccin toch gewoon neem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Maar weetje, 70% is genoeg voor groepsimmuniteit hè.


Dus als de uiteindelijke vrijwillige vaccinatie uitkomt op 65%, zou je je dan wel laten vaccineren zodat minimum de 70% gehaald wordt.

Daarnaast is 70% het minimum, je weet natuurlijk zelf ook dat hoe hoger het percentage, hoe beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Maar weetje, 70% is genoeg voor groepsimmuniteit hè. Dus het is uiteindelijk ook helemaal prima als 1/4 van de mensen besluit het vaccin niet te nemen ;)

Klopt, maar dan is het wel door de effort van die 70% dat jij, mede met de 30% non-vaxers (COVID19), ook een zorgeloos leven kan leiden hierna. Vind je dit niet een beetje egoïstisch?
___

Verder begrijp ik maar al te goed dat de vaccins nu een vrij snelle flow hebben doorlopen en niet alles even betrouwbaar kan zijn dan anders, maar we zullen anders nog 7 jaar wachten op een vaccin dat zelfs dan nog steeds niet 100% betrouwbaar is... Je hart en longen schijnen moeilijk hard aangetast te kunnen zijn na Corona. Dit is toch ook niet wat je moet willen riskeren?

We gaan gewoon nog even door dames en heren.
Stel: Je mag binnenkort enkel reizen en grote evenementen bezoeken na het tonen van een geldig vaccinatiebewijs. Ik ben wel eens benieuwd hoe snel die krengen dan geprikt zullen worden.

Daarstraks overigens nog een treffend statement gelezen dat ik hem hier ook maar even plemp. "Iedereen die zichzelf niet wil laten vaccineren en op regelmatige basis drugs gebruikt, moet nu gewoon zwijgen, opbokken met zijn/haar principieel gedoe en die prik nemen." De rotzooi die in drugs zit weegt helemaal niet op tegen een weloverwogen vaccin, waar een gigantisch deel van de wereldbevolking dalijk mee geïnjecteerd zal zijn.

Prettig'n oavend vanwege kamp "lange termijn schade".
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 07:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Stel: Je mag binnenkort enkel reizen en grote evenementen bezoeken na het tonen van een geldig vaccinatiebewijs. Ik ben wel eens benieuwd hoe snel die krengen dan geprikt zullen worden.


Nou bedankt. Nu kan ik naast wappie ook nog kreng als eretitel dragen. Jammer dat dit onderwerp zo polariserend werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb niet eens meer zin in deze discussie als er woorden gaan vallen als “egoïstisch”.

Dat eeuwige non-argument “maar je neemt wel drugs” slaat ook nergens op in een discussie over vaccins.

Daarnaast heb ik nog niet eens “nee” gezegd hè. Ik zeg alleen dat ik twijfel en krijg meteen al weer allemaal mensen die er als paria’s opduiken. De andere kant van de schaal is soms echt net zo erg als die wappies. Geen ruimte meer voor een discussie zonder hatelijke ondertoon. Ongelooflijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Sarabande schreef:
Maar weetje, 70% is genoeg voor groepsimmuniteit hè.


Dus als de uiteindelijke vrijwillige vaccinatie uitkomt op 65%, zou je je dan wel laten vaccineren zodat minimum de 70% gehaald wordt.

Daarnaast is 70% het minimum, je weet natuurlijk zelf ook dat hoe hoger het percentage, hoe beter.

Misschien ben ik wel onderdeel van die 65% vrijwillige vaccinatie. Ik heb namelijk helemaal niet gezegd dat ik niet bereid ben het vaccin te nemen. Alleen dat ik nog twijfel vanwege alle dingen die ik heb benoemt, belangrijkste: mensen die ik ken die corona hebben gehad met nauwelijks klachten en Pandremix wat op de markt is gekomen terwijl de farmaceut wist dat het niet veilig was.

Ik sta dus niet te springen en kijk eerst even liever de kat uit de boom. Maar kan best dat ik als ik aan de beurt ben, ik gewoon dat vaccin neem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Grim schreef:
Sarabande schreef:
Maar weetje, 70% is genoeg voor groepsimmuniteit hè.


Dus als de uiteindelijke vrijwillige vaccinatie uitkomt op 65%, zou je je dan wel laten vaccineren zodat minimum de 70% gehaald wordt.

Daarnaast is 70% het minimum, je weet natuurlijk zelf ook dat hoe hoger het percentage, hoe beter.

Misschien ben ik wel onderdeel van die 65% vrijwillige vaccinatie. Ik heb namelijk helemaal niet gezegd dat ik niet bereid ben het vaccin te nemen. Alleen dat ik nog twijfel vanwege alle dingen die ik heb benoemt, belangrijkste: mensen die ik ken die corona hebben gehad met nauwelijks klachten en Pandremix wat op de markt is gekomen terwijl de farmaceut wist dat het niet veilig was.

Ik sta dus niet te springen en kijk eerst even liever de kat uit de boom. Maar kan best dat ik als ik aan de beurt ben, ik gewoon dat vaccin neem.


Duidelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Helicaze schreef:
Stel: Je mag binnenkort enkel reizen en grote evenementen bezoeken na het tonen van een geldig vaccinatiebewijs. Ik ben wel eens benieuwd hoe snel die krengen dan geprikt zullen worden.


Nou bedankt. Nu kan ik naast wappie ook nog kreng als eretitel dragen. Jammer dat dit onderwerp zo polariserend werkt.

Kreng duidt hier op de spuiten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik heb niet eens meer zin in deze discussie als er woorden gaan vallen als “egoïstisch”.

Dat eeuwige non-argument “maar je neemt wel drugs” slaat ook nergens op in een discussie over vaccins.

Daarnaast heb ik nog niet eens “nee” gezegd hè. Ik zeg alleen dat ik twijfel en krijg meteen al weer allemaal mensen die er als paria’s opduiken. De andere kant van de schaal is soms echt net zo erg als die wappies. Geen ruimte meer voor een discussie zonder hatelijke ondertoon. Ongelooflijk.

Inderdaad. Er is geen ruimte voor discussie. Gewoon dat vaccin nemen en klaar.

De argumenten die komen van kamp niet-vaccineren zijn lachwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar he, twijfels! Experts kan je niet vertrouwen, want soms heeft 1 er het fout. Is allemaal raar voor een leek. Gebeuren rare dingen. Snap het niet. Normaal 10 jaar en nu binnen een jaar. Klopt niet. Dan maar risico op een virus wat ik niet onder controle heb en 0 kans op anderen besmetten, want ik blijf thuis bij klachten. Behalve als ik naar de winkel moet. Of een rondje wil lopen. Of m'n oma 85 word. Is allemaal niet zo erg en ik ben jong dus ik kan er geen last van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Inderdaad. Er is geen ruimte voor discussie. Gewoon dat vaccin nemen en klaar.

De argumenten die komen van kamp niet-vaccineren zijn lachwekkend.

Op deze manier overtuigen jullie me sowieso wel dat vaccin te nemen.

Sommige mensen zijn echt volstrekt doorgeslagen maar dan precies de andere kant op van die wappies waaraan ze zo'n hekel hebben. Erge is vooral dat ze het zelf niet eens doorhebben.


patrickjeb schreef:
Maar he, twijfels! Experts kan je niet vertrouwen, want soms heeft 1 er het fout. Is allemaal raar voor een leek. Gebeuren rare dingen. Snap het niet. Normaal 10 jaar en nu binnen een jaar. Klopt niet. Dan maar risico op een virus wat ik niet onder controle heb en 0 kans op anderen besmetten, want ik blijf thuis bij klachten. Behalve als ik naar de winkel moet. Of een rondje wil lopen. Of m'n oma 85 word. Is allemaal niet zo erg en ik ben jong dus ik kan er geen last van hebben.

In dit beeld dat je schetst herken ik mij totaal niet. Ik vertrouw namelijk wel in de experts, maar aangezien ik zelf wetenschappelijk onderzoek doe en dus een kijkje achter de schermen krijg, heb ik soms wel mijn vragen. Terecht, blijkt, want Pandremix is ook gewoon op de markt gekomen terwijl bekend was dat het niet veilig was. Ik geloof ook best dat een vaccin sneller ontwikkeld kan worden dan normaal, maar feit blijft dat we over dit vaccin waarschijnlijk net zo weinig weten als over het virus zelf. Ik blijf altijd thuis met klachten, ook als ik naar de winkel moet. Ik heb mijn opa en oma's al bijna een jaar niet gezien.

Ga geen conclusies trekken over mij. Je weet er echt geen ene donder van.


We willen allemaal zo snel mogelijk uit deze shit, maar als er al niet eens meer ruimte is voor een fatsoenlijke discussie over de vragen of twijfels die mensen hebben, is het einde zoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Helicaze schreef:
Inderdaad. Er is geen ruimte voor discussie. Gewoon dat vaccin nemen en klaar.

De argumenten die komen van kamp niet-vaccineren zijn lachwekkend.

Op deze manier overtuigen jullie me sowieso wel dat vaccin te nemen.

Sommige mensen zijn echt volstrekt doorgeslagen maar dan precies de andere kant op van die wappies waaraan ze zo'n hekel hebben. Erge is vooral dat ze het zelf niet eens doorhebben.

Betrapt. Help mij aub. Ik ben helemaal doorgeslagen. Zo doorgeslagen dat ik dalijk met pannetjes ga klapperen bij bloeddrinkende dictator Rutte. Als de ME komt opdagen, ga ik spuwen. Ik heb het recht om te protesteren!

-.-

Sarabande schreef:
We willen allemaal zo snel mogelijk uit deze shit, maar als er al niet eens meer ruimte is voor een fatsoenlijke discussie over de vragen of twijfels die mensen hebben, is het einde zoek.

Ik ben altijd te vinden voor een deftige discussie, maar dan wel als het item er zich toe leent. Ik zet mij voor de volle 100% achter de wetenschap en heb vertrouwen dat de vaccins voldoen aan de "norm". Als je kiest om dit in twijfel te trekken is dat nog wel prima voor nu. Neem je later wel het vaccin? Heel goed, zoals Grim eerder aanhaalde, hoe meer, hoe sterker de groepsimmuniteit wordt. Kies je om het vaccin niet te nemen, moet je dit standpunt wel vasthouden. Ook wanneer misschien later blijkt dat je dan niet meer mag reizen, events bezoeken of weet ik wat. Dat is wat ik ook eerder zei.

En ja, ik vind het vrij egoïstisch als je kiest om het vaccin niet te nemen. Het is omdat de grote meerderheid het wel doet, dat zij ook harder beschermd zijn. Alleen dat begrijpen ze niet zo goed ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
simon10pont schreef:
Helicaze schreef:
Stel: Je mag binnenkort enkel reizen en grote evenementen bezoeken na het tonen van een geldig vaccinatiebewijs. Ik ben wel eens benieuwd hoe snel die krengen dan geprikt zullen worden.


Nou bedankt. Nu kan ik naast wappie ook nog kreng als eretitel dragen. Jammer dat dit onderwerp zo polariserend werkt.

Kreng duidt hier op de spuiten. ;)


Oja dat kon natuurlijk ook xd Sorry dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze, gaat het wel goed met je? Je begrijpt volgens mij niet eens wat ik bedoel.

Tot slot, jij mag dat best egoïstisch vinden. Het benoemen daarvan in een discussie snap ik de meerwaarde niet van. Good for you dat je 100% op de wetenschappers vertrouwt. Ik heb soms mijn twijfels/vraagtekens vanwege wat ik zie in mijn eigen werk en door het fiasco met Pandremix.
Ik heb heel goed in de smiezen dat degene die het vaccin nemen degene zijn die uiteindelijk zullen zorgen voor groepsimmuniteit. Ik vind het daarom ook niet meer dan logisch dat zij daarvoor beloond worden, maar niet op een manier waarop anderen permanent buiten spel worden gezet als dat niet nodig is, bijvoorbeeld door de komst van betrouwbare sneltesten. Waarom denk je dat ik überhaupt twijfel? Ik wil ook graag mijn steentje bijdragen aan die groepsimmuniteit, maar ik wil liever eerst even kijken hoe het de komende maanden allemaal gaat. Ik kan daarom nú niet volmondig “ja” zeggen.

Jij lijkt zo vast te zitten in je “mijn mening is de enige juiste” bubbel dat je niet eens meer hoort wat een ander te zeggen heeft. Jij kan niet in je eentje bepalen of een item zich wel of niet tot discussie leent. Zeker niet als het om zoiets gaat als mijn lichaam. Dat slaat nergens op. Ik laat het daarom hierbij want dit heeft toch geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Jij lijkt zo vast te zitten in je “mijn mening is de enige juiste” bubbel dat je niet eens meer hoort wat een ander te zeggen heeft.

Klopt. Zal wel een gevolg zijn van een te hoog aantal vaccinaties in mijn leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Kies je om het vaccin niet te nemen, moet je dit standpunt wel vasthouden. Ook wanneer misschien later blijkt dat je dan niet meer mag reizen, events bezoeken of weet ik wat. Dat is wat ik ook eerder zei.


Sorry liefste Helikaas maar hier ben ik niet mee akkoord. Na het vergaren van extra informatie en kennis kan je gerust van standpunt veranderen. Kijk maar naar wat de virologen in januari/februari 2020 zeiden over SARS-CoV-2 en wat vandaag de dag de consensus is. Het standpunt is helemaal veranderd omdat er nu veel meer kennis is over het het virus.

Sarabande schreef:
het fiasco met Pandremix.


Ten eerste, het is Pandemrix.
Ten tweede, een studie van Stanford wijst aan dat Narcolepsie een auto-immuunziekte is en een mogelijk gevolg is van een infectie in de bovenste luchtwegen, niet van het vaccin. Er is echter wel een kans dat het door het vaccin kan gebeuren wegens een overmatige reactie van het immuunsysteem. De reden dat er een kans is, is omdat het niet voldoende onderzocht is, dus kom aub niet af met: zie je wel ze zeggen dat er een kans is dus... bla bla. Lees eventjes mijn tweede link voor duidelijke maar niet al te ingewikkelde informatie. Het kan wel eventjes duren voordat de pagina geladen is.


https://med.stanford.edu/news/all-news/ ... -says.html

Aanrader om deze pagina eventjes te lezen.
https://web.archive.org/web/20121001212 ... lepsy.html
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic