Spobbertiet schreef:
Kdenk Ja21. Is het enige fatsoenlijke rechtse dat er nog is
Code Oranje ook

, vind dat oprecht een veelbelovende rechtse partij, het is rechts maar niet onrealistisch of onredelijk. Vond veel punten goed beargumenteerd (zoals voor verandering van het immigratiesysteem/de EU maar ze zien wel in dat je er niet uit kan stappen, gewoon niet realistisch).
Voor mij Volt waarschijnlijk. Komt het meeste overeen plus het is een partij die nu niet consistent tegen de rest aanschopt en alleen confrontatie opzoekt via populisme. Het gaat mij meer om realistische doelen en veel partijen roepen nog steeds dingen die mensen willen horen, maar nooit waar kunnen maken. De peilingen zien er ook gunstig uit voor ze met een paar zetels, dus zie ze graag als nieuwe frisse liberale en progressieve partij.
De VVD gaat waarschijnlijk toch winnen, dus ik hoop eigenlijk op een progressieve regering verder en dat ze de geloofspartijen (CDA & CU) skippen. Ik wil toch vooruit als land en ook voor redenen die Chroman noemt. Vind ook wel dat de oppositie sterk moet worden in de vorm van de PVV, Ja21 en Code Oranje. Om toch een sterk tegengeluid te geven tegen onredelijke maatregelen.