Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Op welke partij ga je (denk je) stemmen tijdens de Tweede Kamerverkiezingen 2021?
Poll eindigt op 08 apr 2017 10:18
VVD 15%  15%  [ 8 ]
PVV 2%  2%  [ 1 ]
D66 11%  11%  [ 6 ]
GROENLINKS 7%  7%  [ 4 ]
CDA 2%  2%  [ 1 ]
ChristenUnie 2%  2%  [ 1 ]
SP 0%  0%  [ 0 ]
P.v.d.A 0%  0%  [ 0 ]
Partij voor de Dieren 2%  2%  [ 1 ]
50PLUS 0%  0%  [ 0 ]
DENK 0%  0%  [ 0 ]
SGP 0%  0%  [ 0 ]
Forum voor Democratie 13%  13%  [ 7 ]
BIJ1 2%  2%  [ 1 ]
JA21 7%  7%  [ 4 ]
CODE ORANJE 2%  2%  [ 1 ]
Volt 22%  22%  [ 12 ]
Lijst Henk Krol 0%  0%  [ 0 ]
Een andere partij, namelijk: 2%  2%  [ 1 ]
Blanco 0%  0%  [ 0 ]
Ik weet nog niet of ik ga stemmen 2%  2%  [ 1 ]
Ik ga niet stemmen 6%  6%  [ 3 ]
Ik ben een Belg... 4%  4%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 54
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterk afgenomen. Maar dat komt voor mij omdat de hardstyle om de feesten en festivals draait: ik luister het thuis 'wel eens' maar volg niks qua releases en ik kijk ook geen livestreams. Echte klappers die gereleased worden vang ik via-via wel op maar verder dan dat kom ik niet.

Als het feestgedruis weer lostbarst zal het wel weer aanwakkeren maar tot die tijd is het vrij kalm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twijfelde tussen iets afgenomen en afgenomen. Uiteindelijk toch iets afgenomen gekozen. De interesse is er namelijk nog altijd wel, maar ik raak wel vaker dan eerst teleurgesteld.

Veel nieuwe releases doen me eigenlijk vrij weinig. De hardstyle die tegenwoordig uitkomt klinkt veel van hetzelfde, gaat constant van de ene naar de andere trend, er wordt slecht gemixt, het draait meer om de show dan muziek. Moet ook wel zeggen dat ik het steeds wat kinderachtiger begin te vinden. Op feesten geniet ik er wel heel erg van en classics luister ik ook nog best vaak, maar hedendaagse hardstyle luister ik wel een stuk minder dan eerst. Komt ook wel doordat ik sinds een jaar meer naar (psy)trance luister en sinds een aantal maanden ook steeds meer naar techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toegenomen. Ik vond hardstyle altijd al helemaal geweldig, maar door de corona luister ik nu op een hele andere manier naar hardstyle als op bijvoorbeeld een festival. Wat mij dan opvalt, is dat er enorm veel gave muziek uitgebracht wordt. Qua releases is het allemaal dik in orde, maar qua setjes valt het wel enorm tegen en draaien de DJ's over het algemeen alleen maar hun eigen platen. Ik ben wel heel benieuwd hoe de hardstyle zich gaat ontwikkelen als alles weer open gaat, maar dat gaan wij dan wel weer zien. Tot nu toe ben ik ontzettend blij met de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Alm1ghty schreef:
Afgenomen. Luister het nog nauwelijks. Af en toe als ik mij verveel blader ik hier het Releases forum door maar thats it. Veel eens met BB, vooral over het branding gebeuren. Voel me te oud voor die onzin.

Hier ook heel erg mee eens, werkt eigenlijk alleen maar averechts voor mij.

Vermaak(te) me nog prima op een feestje, vooral als het allemaal niet te serieus is en de intro's geen weken duren. Leukste voor mij blijft toch een leuke duo-set met twee artiesten die 't draaien zelf daadwerkelijk leuk vinden. Probleem voor mij is sowieso ook dat een groot deel van wat tegenwoordig uitkomt nauwelijks mixbaar is. Je kunt net zo goed een album opzetten.

Inderdaad. Gewoon feest. Die hele full experience met show en verhaallijn kan mij echt gestolen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt eraan, bij een average feest hoeft er echt geen verhaal omheen. Voelt zo geforceerd en cringe. Maar zoals Q-dance dat doet vind ik het echt goed. Iets als de legend set van 2017 is toch prachtig. Maar ook gewoon hoe ze ieder jaar weer defqon in een thema steken. Dat voegt voor mij echt wel wat toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee. Op zo'n defqonzondag hebben m'n twee overgebleven hersencellen ruzie met elkaar dus het gaat een beetje langs mij op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk hetzelfde gebleven. Luister het nog steeds vaak/dagelijks en geniet er dan zeker van. Probeer artiesten waar ik keer op keer niks mee heb links te laten liggen en alleen degenen in de gaten te houden die me wel, vaak, kunnen boeien. Als een ander een keer iets leuks maakt, krijg je dat wel mee via een liveset/stream of vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe poll zo met verkiezingen die voor de deur staan.
(Mochten er mensen zijn die hun keuze willen onderbouwen, houdt het dan wel een beetje gezellig en respectvol richting elkaar.)


Ik ga dit jaar wel een keer stemmen. Twijfelde wat tussen FvD en Code Oranje, maar ga toch maar voor de FvD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem zelf GroenLinks. Ben ook al 2 jaar lid. Dit omdat zij voor mij als docent mijn belangen als docent het beste behartigen. Ook het feit dat zij het meeste doen tegen klimaatverandering is de reden dat ik al 4 jaar op hen stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

IK denk Ja21. Is het enige fatsoenlijke rechtse dat er nog is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 08:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Forum & Ik ben een Belg.., dus ongeldig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PVV blijft mijn stem krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D66, omdat zij staan voor de punten die ik belangrijk vind (verbeteren natuur/milieu in NL, woningmarkt voor jongeren, decriminalisering van drugs) en ze zijn niet te extreem links of rechts (er is al te veel polarisatie). Heb ook nog geneigd naar Volt, maar ik ben bang dat die nog te klein zijn om wat uit te richten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volt natuurlijk. Lekker progressief en nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Kdenk Ja21. Is het enige fatsoenlijke rechtse dat er nog is


Code Oranje ook :P, vind dat oprecht een veelbelovende rechtse partij, het is rechts maar niet onrealistisch of onredelijk. Vond veel punten goed beargumenteerd (zoals voor verandering van het immigratiesysteem/de EU maar ze zien wel in dat je er niet uit kan stappen, gewoon niet realistisch).

Voor mij Volt waarschijnlijk. Komt het meeste overeen plus het is een partij die nu niet consistent tegen de rest aanschopt en alleen confrontatie opzoekt via populisme. Het gaat mij meer om realistische doelen en veel partijen roepen nog steeds dingen die mensen willen horen, maar nooit waar kunnen maken. De peilingen zien er ook gunstig uit voor ze met een paar zetels, dus zie ze graag als nieuwe frisse liberale en progressieve partij.

De VVD gaat waarschijnlijk toch winnen, dus ik hoop eigenlijk op een progressieve regering verder en dat ze de geloofspartijen (CDA & CU) skippen. Ik wil toch vooruit als land en ook voor redenen die Chroman noemt. Vind ook wel dat de oppositie sterk moet worden in de vorm van de PVV, Ja21 en Code Oranje. Om toch een sterk tegengeluid te geven tegen onredelijke maatregelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
IK denk Ja21. Is het enige fatsoenlijke rechtse dat er nog is

Ik ook! Code oranje stond bij mij bovenaan in de stemwijzer maar ik word alleen niet zo warm van een Richard de Mos. Wel een partij om in de gaten te houden voor in de toekomst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
D66, heb ook nog geneigd naar Volt, maar ik ben bang dat die nog te klein zijn om wat uit te richten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfel tussen D66 en Volt, nog geen keuze gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 12:37 
 
Hardtraxx Crew

Word voor mij waarschijnlijk GroenLinks
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Ik twijfel tussen D66 en Volt, nog geen keuze gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel tussen Code Oranje en JA21. JA21 staat er wel prima voor in de peilingen, dus wellicht wordt het Code Oranje en hopen dat zij minimaal 1 zetel krijgen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Feestpartij krijgt mijn stem hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2021 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
De Feestpartij krijgt mijn stem hoor!

Heb vanmiddag even bekeken welke partijen er allemaal ingeschreven staan, de Feestpartij is niet eens de meest belachelijke :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2021 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
het meeste


hmm ik vind eerlijk gezegd de klimaatplannen van PvdD en van Bij1 nog iets ambitieuzer hoor.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic