Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Praten met een lege strandstoel hoe kom je erop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 10:44 
 
Hardtraxx Elite

Ben beter gewend van je. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas schreef:
tacoboy26 schreef:
Cruelty die in zo'n paaltje links op de foto klimt omdat ''hij een ninja is''



Hoi taamcoboy


Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 09:49 
 

Op de zondag afterparty 3 likken M genomen in combinatie met 4f en een joint, sloeg in rond 4 uur net toen we terugwaren in t huisje. Ging wel lekker, besloten om nog een beetje te kloten met lachgas. Op dat moment werd ik zo verschrikkelijk vaag dat ik telkens even out ging en daarna weer wakker schrok en rare dingen riep. Zwaar hallucinerend door t huisje lopen struikelen, kon op den duur niet eens meer lopen... Uiteindelijk hebben ze een slaappil in mn drinken moeten doen omdat ik gewoon totaal de weg kwijt was... Tijdens t lachgas hoorde ik continu iemand tetris spelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tetris tijdens lachgas heb ik ook ooit gehad, was wel leuk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren op Outlands ging ik echt veel te hard op het einde en begon zwaar te hallucineren, de houten vloer veranderde ineens in een parkeerplaats en ik heb blijkbaar aan iedereen die bij me in de buurt stond gevraagd of ze netjes in de vakken wouden gaan staan... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat nog een keer hopeloos mis met je Tom, al kun je daar nu al wel over spreken :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maat van me bood bier aan aan de eigenaar van de kroeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke afgelopen vrijdag heb ik echt het spannendste ooit meegemaakt. Ik ging naar een maat toe met de instelling om 2 a 3 biertjes te drinken en dan naar huis te gaan, en omdat m'n fiets (weer) kapot was ging ik maar op de scooter. Maar goed die 3 biertjes werden er 6 en die 6 werden er 12 en op een gegeven moment was het 6 uur 's morgens en moest ik nog naar huis toe. Ik had al wel vanaf 3 of 4 uur ofzo niet meer gedronken, dus ik was alweer redelijk nuchter aan het worden. Ik wilde met m'n goeie gedrag ook wel ff een andere maat thuis afzetten met m'n scooter, tot dat er dus een politieauto tegemoet kwam rijden. Ik had zelf natuurlijk te veel gedronken en die maat had geen helm op, dus we zouden sws aangehouden worden. Ik kon nog net een zijstraatje in rijden maar die auto kwam al achter me aan, toen is die maat eraf gesprongen en werd door 1 van de agenten aangehouden, die andere reed achter mij aan. Ik ben echt als een soort Vin Diesel door allerlei straatjes en steegjes gescheurd en na een minuut of 7 (leken er wel 30) had ik hem eindelijk afgeschud. Na vele binnendoor weggetjes en avontuurlijke routes was ik eindelijk thuis gekomen. Tering wat een fucking adrenaline ging er door me heen. Toen appte die maat van me dat hij alleen een boete had gehad als ik ook gepakt zou worden, wat dus niet het geval was, dus hij ook weer blij.

De dag later kwam ik uit de kroeg en moest ik naar huis maar ik had dus geen fiets en de scooter was ook geen optie, dus ik had geregeld dat ik een stukje op de fiets van een meisje mocht en dat zij achterop ging, aangezien zij toch in de buurt woonde. Dus ik richting huis fietsen, word ik alsnog aangehouden (geen idee of het dezelfde agenten waren), omdat de lichten het niet deden, ondanks dat het haar fiets was heb ik wel gezegd we doen het wel 50/50. Dus een dag later alsnog op de bon geslingerd (karma i guess :P )

En ja het is dom ik weet het. Was ook gelijk de laatste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 10:11 
 

Pommer schreef:
Na vele binnendoor weggetjes en avontuurlijke routes was ik eindelijk thuis gekomen. Tering wat een fucking adrenaline ging er door me heen.


Exact hetzelfde meegemaakt xd Te veel drank, beide geen helm en een opgevoerde scooter :x Met z'n tweeën plat door de bochten, de vonken spatten van het standaard af maar uiteindelijk de bevrijdende paaltjes gevonden waar de heren dus niet door konden. Jezus wat een avontuur was dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een hakenkruis, een jodenster, een pik, een kut en George Baker op m'n buik getekend vanacht... Met een permanent marker, werd niet zo gewaardeerd door moeders toen ik wakker werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 19:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het vannacht voor elkaar gekregen om in slaap te vallen op de fiets. En wakker te worden op de bumper van de auto van de overburen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast m'n fiets onderweg naar huis is me wel eens gelukt, maar op de fiets heb ik nog nooit gehoord. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 18:01 
 

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Als de mods de posts van julian weghalen moeten ze dat wel goed doen xd mijn quote van hem staat er nog.

Haal goed weg dan jonge kees :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht weer flink naar de getver gegaan, bij vrienden in Arnhem wat gedronken en toen nog een onverwachts mooie avond gehad in de stad met twee vrienden. Daar een ander groepje ontmoet, eentje bood me een shotje wodka chili inclusief gratis biertje aan, nou dat sla ik niet af.
Resultaat was een brandende bek voor een uur lang of zo en een sprintje naar de wc's waar ik mijn maaginhoud deponeerde in een urinoir. Kom ik even later weer op de wc, staat daar een neger met een wc ontstopper dat urinoir te ontstoppen want die zat tot de rand gevuld. Schelden en doen, iemand gaf hem nog z'n kleingeld omdat 'ie het zo zwaar had, ik sneaky het wc-hokje induiken terwijl een vriend van me helemaal plat stond te gaan bij dat urinoir xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 20:00 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Lekker Tom
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 19:10 
 
Hardtraxx Newbie

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent wel echt een ruige hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werd wakker en mijn hele bed zat onder het bloed. Later vond ik ook nog m'n broek in de tuin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 23:37 
 

wat heb jij gedaan dan :lol: :lol:
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic