Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Om 23.00 al zo naar de getver?! Goed je best gedaan tom

Was al vanaf 16:00 bezig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zag laatst iemand met het geniale idee om je duim als dop gebruiken in een water flesje, zodat je los kan gaan zonder je in te hoeven houden.

Ik met m'n stomme kop dat dus met een cola flesje gedaan. Schoot met zeker 5 bar tegen me aan.
-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 01:50 
 

Mijn neef en ik stormde zaterdagnacht welbeschonken in de 013 tijdens UP de trap af naar de kluisjes. Hij dacht grappig te zijn door de deur snel achter 'm dicht te gooien. De hoek van de deur kwam dus op hoge snelheid met 5000 newton tegen de zijkant van mijn knieschijf aan. Ter plekke leek het niet zo'n ramp, nog een mooi avontuur beleefd in Tilburg, maar nu blijkt dus mijn knie helemaal naar de tering te zijn. Knie buigen is uit den boze. Kan dus niet naar school omdat ik op kamers zit :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met carnaval op een rotonde op een standbeeld klimmen en als de politie je vriendelijk doch dringend verzoekt om naar beneden en van de rotonde te komen vragen of ze je met rust willen laten omdat je een levend standbeeld bent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 03:27 
 
Donateur

Thuis even losgaan op een lekker nummer en Hoepi Hakken proberen te imiteren met als resultaat met t volle gewicht door mn enkel klappen en nu mn enkelbanden op 2 plekken verrekt :P (En dit was in nuchtere toestand, maar aangezien we geen topic hebben voor leuke rare kewle dingen die je doet terwijl je nuchter bent zet ik t hier maar neer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 04:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vriend van me is door het raam gesprongen toen de climax van lose my mind erin kwam. Hij heeft het half uur erna nog tevergeefs geprobeerd weer naar binnen te komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Vriend van me is door het raam gesprongen toen de climax van lose my mind erin kwam. Hij heeft het half uur erna nog tevergeefs geprobeerd weer naar binnen te komen :lol:


wat een pannenkoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 01:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Ik zag laatst iemand met het geniale idee om je duim als dop gebruiken in een water flesje, zodat je los kan gaan zonder je in te hoeven houden.

Ik met m'n stomme kop dat dus met een cola flesje gedaan. Schoot met zeker 5 bar tegen me aan.
-.-

Doe ik altijd :lol: werkt best goed als het water is

Laatst kneitersmoor in Groningen op stap, leuk meisje gevonden, flink mee aangepapt, bracht ik haar naar huis. "Tot de volgende keer... eeeh.... hm. Tot de volgende keer."
Wist dus haar naam niet meer. Heb hand handafdruk nog op mn gezicht staan geloof ik -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Basxt schreef:
Ik zag laatst iemand met het geniale idee om je duim als dop gebruiken in een water flesje, zodat je los kan gaan zonder je in te hoeven houden.

Ik met m'n stomme kop dat dus met een cola flesje gedaan. Schoot met zeker 5 bar tegen me aan.
-.-

Doe ik altijd :lol: werkt best goed als het water is

Laatst kneitersmoor in Groningen op stap, leuk meisje gevonden, flink mee aangepapt, bracht ik haar naar huis. "Tot de volgende keer... eeeh.... hm. Tot de volgende keer."
Wist dus haar naam niet meer. Heb hand handafdruk nog op mn gezicht staan geloof ik -.-


Je weet toch waar ze woont. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik heb het 2 week later weer recht geluld dus niks aan de hand. Maar t was wel even zo'n momentje dat je je gaat afvragen of je ooit nog een keer normaal gaat doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ahaha zo herkenbaar. Vooral op vakantie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Basxt schreef:
I
Heb hand handafdruk nog op mn gezicht staan geloof ik -.-


Bever schreef:
Ja ik heb het 2 week later weer recht geluld dus niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ze sloeg dus echt HEUL hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ik laatst ook, met een meid die ik al langer ken. Godverdomme wat gĂȘnant. Gelukkig begon zij een praatje als "oh ben ik dan niet interessant genoeg" en kreeg ik geen klap op m'n muil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook die ellende bij de Starbucks dat ze naar haar naam vragen voor op die beker.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 02:49 
 
Donateur

Wie gaat er dan ook naar starbucks!? Kut hippie tent. Ik ben raw style ik doe daar niet aan.

Als je de naam vergeet van een meisje die je net hebt ontmoet als je dronken bent kun je toch gewoon zeggen sorry ik ben je naam alweer vergeten hoe heette je ook alweer? En daarna als ze zich gekwetst lijkt te voelen [voor zover je dat nog opvalt op dat moment] praat je 't weer goed door een compliment over haar uiterlijk te geven, want dat zie je zelfs met drank op nog zeg je dan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Wie gaat er dan ook naar starbucks!? Kut hippie tent. Ik ben raw style ik doe daar niet aan.

Als je de naam vergeet van een meisje die je net hebt ontmoet als je dronken bent kun je toch gewoon zeggen sorry ik ben je naam alweer vergeten hoe heette je ook alweer? En daarna als ze zich gekwetst lijkt te voelen [voor zover je dat nog opvalt op dat moment] praat je 't weer goed door een compliment over haar uiterlijk te geven, want dat zie je zelfs met drank op nog zeg je dan -.-


Als je met zulke statements komt zou ik je niet eens in mijn zaak willen hebben.

En verder, hoezo afgezaagd. Kan tegenwoordig veel makkelijker, vraag om haar nummer, kijk in Whatsapp en en bijna altijd staat haar naam er dan bij. 2 vliegen in een klap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 12:40 
 
Hardtraxx Elite

Ik geef meestal mobiel en laat ze dr zelf in zetten, met beetje geluk zet ze dr naam dr ook bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Wie gaat er dan ook naar starbucks!? Kut hippie tent.


Lekker boeiend. Gaat toch om die meid of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Bever schreef:
Basxt schreef:
I
Heb hand handafdruk nog op mn gezicht staan geloof ik -.-


Bever schreef:
Ja ik heb het 2 week later weer recht geluld dus niks aan de hand.

Ja ze kon hard slaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cruelty die in zo'n paaltje links op de foto klimt omdat ''hij een ninja is''

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 08:47 
 
Hardtraxx Addict

tacoboy26 schreef:
Cruelty die in zo'n paaltje links op de foto klimt omdat ''hij een ninja is''



Hoi taamcoboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:18 
 
Hardtraxx Elite

Na emporium was ik de bus aan het zoeken. Was om 6 uur ook mn maatjes verloren dus stond er alleen voor om die klote bus te zoeken.

Ik liep richting de uitgang en vroeg toen aan iemand die in een strandstoel waar mn bus was. Ik kreeg geen antwoord, heb hier nog ongeveer een kwartier tegenaan staan praten, bleek dat er niemand in de stoel zat? Toen kwam de security en vroeg of ik het terrein wilde verlaten. Terwijl ik nog gewoon muziek hoorde dus ik dacht dat het feest nog niet afgelopen was. Dus toen maar de wandeling naar de bussen gemaakt, waren de bussen al aan het rijden dus ik zag de bui al hangen, toen maar op straat gaan staan zwaaien naar iedere bus in de hoop dat mn vrienden me zouden herkennen. En ja hoorrr er stopte een bus en dat was de goeie.

Zwaar geluk gehad anders had ik 25km kunnen wandelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Na emporium was ik de bus aan het zoeken. Was om 6 uur ook mn maatjes verloren dus stond er alleen voor om die klote bus te zoeken.

Ik liep richting de uitgang en vroeg toen aan iemand die in een strandstoel waar mn bus was. Ik kreeg geen antwoord, heb hier nog ongeveer een kwartier tegenaan staan praten, bleek dat er niemand in de stoel zat? Toen kwam de security en vroeg of ik het terrein wilde verlaten. Terwijl ik nog gewoon muziek hoorde dus ik dacht dat het feest nog niet afgelopen was. Dus toen maar de wandeling naar de bussen gemaakt, waren de bussen al aan het rijden dus ik zag de bui al hangen, toen maar op straat gaan staan zwaaien naar iedere bus in de hoop dat mn vrienden me zouden herkennen. En ja hoorrr er stopte een bus en dat was de goeie.

Zwaar geluk gehad anders had ik 25km kunnen wandelen...


Eerst een handoek en nu een stoel :lol: Wat jij allemaal meemaakt joh
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic