Beetje flauw om mij hier in te betrekken 
Ben jij die linker dan?Pommer wrote:Beetje flauw om mij hier in te betrekken
Ben jij die linker dan?Pommer wrote:Beetje flauw om mij hier in te betrekken
Ok.frankhardenberg wrote:Dit topic is gewoon serieus bedoeld dus tief is op te trollen.
Ben benieuwd naar wat de Hardtraxxers hier kunnen, had een poos terug gelezen dat er een paar meededen aan wedstrijden
Ook op feesten zijn ze strontvervelend hoor.frankhardenberg wrote: Maarjah Hardtraxx wordt een dikke kut site door mongooltjes die lekker achter hun computer irritant doen
Ben nog nooit naar een Hardtraxx meeting gegaan maar dat zal ongetwijfeld zo zijnDakpan wrote:Ook op feesten zijn ze strontvervelend hoor.frankhardenberg wrote: Maarjah Hardtraxx wordt een dikke kut site door mongooltjes die lekker achter hun computer irritant doen
Jezus christus zeg dat wel! Ene Alexander ofzo kwam ik laatst tegen, zei dat 'ie ook op HardTraxx zat dus ik dacht gezellig! Bleek het echt een mongool te zijn die niet normaal kan doenDakpan wrote:Ook op feesten zijn ze strontvervelend hoor.frankhardenberg wrote: Maarjah Hardtraxx wordt een dikke kut site door mongooltjes die lekker achter hun computer irritant doen
Ja jeetje zeg.STAN- wrote:Jezus christus zeg dat wel! Ene Alexander ofzo kwam ik laatst tegen, zei dat 'ie ook op HardTraxx zat dus ik dacht gezellig! Bleek het echt een mongool te zijn die niet normaal kan doenDakpan wrote:Ook op feesten zijn ze strontvervelend hoor.frankhardenberg wrote: Maarjah Hardtraxx wordt een dikke kut site door mongooltjes die lekker achter hun computer irritant doen
Met doorzakken en klappen?Klos wrote:Kruiwagentje met teamgenoot: 4 rondjes (4x380 meter)
Lyst wrote:Met doorzakken en klappen?Klos wrote:Kruiwagentje met teamgenoot: 4 rondjes (4x380 meter)
frankhardenberg wrote:Nee het grote spierballen topic gaat meer over fitness in het algemeen en dit is een specifieke vraag hoeveel iemand kan.
Als je veel kan bankdrukken/deadliften/squatten mag je ook best trots zijn want de rest is te lui om uberhaupt te trainen en sommigen hebben het te druk door werk enzo dus die kunnen dan gewoon andere topics vervuilen.
Maarjah Hardtraxx wordt een dikke kut site door mongooltjes die lekker achter hun computer irritant doen
Firetrap wrote:Dit topic is de reinste zelfverheerlijking.
Dat is heel fijn meneer EntourageEntourage wrote:Vind je nog steeds sexy Daveytl
Daveytl wrote:Dat is heel fijn meneer EntourageEntourage wrote:Vind je nog steeds sexy Daveytl