Dat wou hij zelf nietPommer wrote:Dat was zo lelijk he, dat zo'n kutpikachu van elke fucking pokemon kon winnen, of het nou Onix was of Dragonite of welke dan ookHoofdcoach wrote:Pikachu verslaat iedereenen hij evolueerde alsnog nooit haha
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Lol flikker er een thunderstone op.wesskeej wrote:Dat wou hij zelf nietPommer wrote:Dat was zo lelijk he, dat zo'n kutpikachu van elke fucking pokemon kon winnen, of het nou Onix was of Dragonite of welke dan ookHoofdcoach wrote:Pikachu verslaat iedereenen hij evolueerde alsnog nooit haha
Hij heeft niets te willen
Ja? Ik dacht dat dat nog best lastig was hier in NL. Dat staat ook nog op mijn lijstje, maar pas als ik de meeste andere drugs heb geprobeerd (dus over 10 jaar ofzo)Olijfboompje wrote:Ohja, dat stond wel op de planning!dawasiknie wrote:Olijfboom wanneer gaan we samen heroïne doen?
Heb je het al?
Ik kan namelijk alleen aan Crystal Meth komen hier in de buurt.
Dit is echt een heldige opmerking en je hebt een glimlach op mijn gezicht getoverd hahapepepe wrote:
Lol flikker er een thunderstone op.
Hij heeft niets te willen
Zeg maar zo'n smiley als op alle feestjes.
Lastig wel ja...maar ik heb genoeg connecties voor vreemde druks.Deeltjesversneller wrote: Ja? Ik dacht dat dat nog best lastig was hier in NL. Dat staat ook nog op mijn lijstje, maar pas als ik de meeste andere drugs heb geprobeerd (dus over 10 jaar ofzo)
-
T
Scheelt dat je zelf ook vreemd bent dus maakt niet uitOlijfboompje wrote:Dit is echt een heldige opmerking en je hebt een glimlach op mijn gezicht getoverd hahapepepe wrote:
Hij heeft niets te willen![]()
Zeg maar zo'n smiley als op alle feestjes.Lastig wel ja...maar ik heb genoeg connecties voor vreemde druks.Deeltjesversneller wrote: Ja? Ik dacht dat dat nog best lastig was hier in NL. Dat staat ook nog op mijn lijstje, maar pas als ik de meeste andere drugs heb geprobeerd (dus over 10 jaar ofzo)
Oke, wat een meerwaarde heeft deze belediging die totaal zijn effect mist.wesskeej wrote:Scheelt dat je zelf ook vreemd bent dus maakt niet uitOlijfboompje wrote:Dit is echt een heldige opmerking en je hebt een glimlach op mijn gezicht getoverd hahapepepe wrote:
Hij heeft niets te willen![]()
Zeg maar zo'n smiley als op alle feestjes.Lastig wel ja...maar ik heb genoeg connecties voor vreemde druks.Deeltjesversneller wrote: Ja? Ik dacht dat dat nog best lastig was hier in NL. Dat staat ook nog op mijn lijstje, maar pas als ik de meeste andere drugs heb geprobeerd (dus over 10 jaar ofzo)
Wessel, je slaat weer eens de plank mis.
-
T
Welke plank sla ik mis de bovenste of de onderste?
De middelste :')wesskeej wrote:Welke plank sla ik mis de bovenste of de onderste?
-
T
Is die er ook dan?Chukkels wrote:De middelste :')wesskeej wrote:Welke plank sla ik mis de bovenste of de onderste?
Alle 3Chukkels wrote:De middelste :')wesskeej wrote:Welke plank sla ik mis de bovenste of de onderste?
-
T
Hoe kan dat als er maar 2 planken zijn?Olijfboompje wrote:Alle 3Chukkels wrote:De middelste :')wesskeej wrote:Welke plank sla ik mis de bovenste of de onderste?
LSD, dan kan alleswesskeej wrote:Hoe kan dat als er maar 2 planken zijn?Olijfboompje wrote: Alle 3
Patrick spreekt altijd de waarheid.modernization wrote:LSD, dan kan alleswesskeej wrote:Hoe kan dat als er maar 2 planken zijn?Olijfboompje wrote: Alle 3
Net zoals na Knock Out.
'DANIËL HEEFT EEN PETJE OP!''
Ja, weet ik, ik gebruik hem na het feest om mijn vieze haar te verbergenChukkels wrote:Je had hem 90% van de tijd af.
Het was ook veel te warm voor een petOlijfboompje wrote:Ja, weet ik, ik gebruik hem na het feest om mijn vieze haar te verbergenChukkels wrote:Je had hem 90% van de tijd af.
Volgende week wel het oranje hoedje op hé!
Yep, dat wordt oranje hoedjes tijdChukkels wrote:Het was ook veel te warm voor een petOlijfboompje wrote:Ja, weet ik, ik gebruik hem na het feest om mijn vieze haar te verbergenChukkels wrote:Je had hem 90% van de tijd af.
Volgende week wel het oranje hoedje op hé!
Paarse driehoekjes wat van bekend,ben niet zo bekend met site van pill-reports.
Getest op een gemiddelde van 175 mg. Zijn de opvolgers van de eekhoorntjes.Mystyle wrote:Paarse driehoekjes wat van bekend,ben niet zo bekend met site van pill-reports.
Is er trouwens iemand die misschien kan verklaren waarom het bij mij de vorige keren een uur duurde voor hij insloeg? Precies hetzelfde bij een vriend, we pakte beide het zelfde tegelijk, en begonnen toen op zowat het zelfde moment wat te voelen. Misschien omdat we 2 uurtjes van te voren nog redelijk wat hadden gegeten?
Last edited by Inner Creativity on 14 Apr 2011 22:10, edited 1 time in total.
93Wesley93 wrote:Is er trouwens iemand die misschien kan verklaren waarom het bij mij de vorige keren zowat een uur duurde voor hij insloeg? Precies hetzelfde bij een vriend, we pakte beide het zelfde tegelijk, en begonnen toen op zowat het zelfde moment wat te voelen. Misschien omdat we 2 uurtjes van te voren nog redelijk wat hadden gegeten?
Dan ga ik met Loudness maar eens wat eerder eten voor het feest voor de verandering. Werd er toen een beetje ongeduldig van toen ik na 1 uur nog niets voelde, gelukkig toch nog genoeg geduld gehad voor ik er wat bij ging gooien. 
Triforces neem ik aan?dawasiknie wrote:Getest op een gemiddelde van 175 mg. Zijn de opvolgers van de eekhoorntjes.Mystyle wrote:Paarse driehoekjes wat van bekend,ben niet zo bekend met site van pill-reports.