Thnx btw, dat sjabloon zocht ik nog...Deeltjesversneller wrote:Voor de geïnteresseerden... hier het originele bestand van het pillenshirt: http://www4.zippyshare.com/v/44917191/file.html
Kan je hem zelf drukken als je wil![]()
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Doe jij ook mee volgende week vrijdag Peppie?pepepe wrote:IndeedChukkels wrote: LSD
Ooeh.. twijfel twijfel!Chukkels wrote:Doe jij ook mee volgende week vrijdag Peppie?pepepe wrote:IndeedChukkels wrote: LSD
Maar ik heb me eerst volgende trip al gepland met mijn vriendin, me beste maat en zijn vriendin
Haha, Christian begint spontaan met het uitnodigen van andere mensenpepepe wrote:Ooeh.. twijfel twijfel!Chukkels wrote: Doe jij ook mee volgende week vrijdag Peppie?
Maar ik heb me eerst volgende trip al gepland met mijn vriendin, me beste maat en zijn vriendin
Natuurlijk, ik moest toch alleen in het park gaan zitten, omdat ik niet meer welkom was?Olijfboompje wrote:Haha, Christian begint spontaan met het uitnodigen van andere mensenpepepe wrote:Ooeh.. twijfel twijfel!Chukkels wrote: Doe jij ook mee volgende week vrijdag Peppie?
Maar ik heb me eerst volgende trip al gepland met mijn vriendin, me beste maat en zijn vriendin![]()
![]()
Ohja, da's waar ook!Chukkels wrote:Natuurlijk, ik moest toch alleen in het park gaan zitten, omdat ik niet meer welkom was?Olijfboompje wrote: Haha, Christian begint spontaan met het uitnodigen van andere mensen![]()
![]()
Ik ga denk trouwens niet aan de lsd denk volgende week vrijdag.
Ik ga mijn neus kapotsnuiven met 2cb.
Gotver.
Ik zie wel wat ik doe.
Ik ben namelijk nu al weer veranderd van mening.
Deze is sterk trouwens, wordt net zo leuk als 4-FMPOlijfboompje wrote:Ohja, da's waar ook!Chukkels wrote:Natuurlijk, ik moest toch alleen in het park gaan zitten, omdat ik niet meer welkom was?Olijfboompje wrote: Haha, Christian begint spontaan met het uitnodigen van andere mensen![]()
![]()
Ik ga denk trouwens niet aan de lsd denk volgende week vrijdag.
Ik ga mijn neus kapotsnuiven met 2cb.
Gotver.
Ik zie wel wat ik doe.
Ik ben namelijk nu al weer veranderd van mening.
Ketamine + 2c-b schijnt wel gruwelijk te zijn heb ik gehoord
Weer huilend rondjes lopen en dan omdraaien en een big smile hebben?Chukkels wrote:
Deze is sterk trouwens, wordt net zo leuk als 4-FMP
Ketamine + 2c-b schijnt wel gruwelijk te zijn heb ik gehoord
Hoe is het met de bestelling trouwens?
Tranen van geluk zijn altijd mooiOlijfboompje wrote:Weer huilend rondjes lopen en dan omdraaien en een big smile hebben?Chukkels wrote:
Ketamine + 2c-b schijnt wel gruwelijk te zijn heb ik gehoord![]()
Bestelling? Welke bestelling?
Van onze nummer #1 snuifdrug op pep na.Chukkels wrote:Tranen van geluk zijn altijd mooiOlijfboompje wrote:Weer huilend rondjes lopen en dan omdraaien en een big smile hebben?Chukkels wrote:
Ketamine + 2c-b schijnt wel gruwelijk te zijn heb ik gehoord![]()
Bestelling? Welke bestelling?![]()
Je weet wel het rijmt op pep en het lijkt op meth.
Iets met meph ofzo.
-
T
Chukkels wrote:Crystal Meth
Olijfboom wanneer gaan we samen heroïne doen?
Ohja, dat stond wel op de planning!dawasiknie wrote:Olijfboom wanneer gaan we samen heroïne doen?
Heb je het al?
Ik kan namelijk alleen aan Crystal Meth komen hier in de buurt.
-
T
Ik heb nog wel wat heroine thuis liggenOlijfboompje wrote:Ohja, dat stond wel op de planning!dawasiknie wrote:Olijfboom wanneer gaan we samen heroïne doen?
Heb je het al?
Ik kan namelijk alleen aan Crystal Meth komen hier in de buurt.
Ik hoop dat je een grapje maaktwesskeej wrote: Ik heb nog wel wat heroine thuis liggen
-
T
Kijk maar na me avatar dat is namelijk mijn eige hondpepepe wrote:Ik hoop dat je een grapje maaktwesskeej wrote: Ik heb nog wel wat heroine thuis liggen
okeeeeewesskeej wrote:Kijk maar na me avatar dat is namelijk mijn eige hondpepepe wrote:Ik hoop dat je een grapje maaktwesskeej wrote: Ik heb nog wel wat heroine thuis liggen
-
T
Mijn hond is beter als jou pikachu 
Dat betwijfel ikwesskeej wrote:Mijn hond is beter als jou pikachu
niet als hij Donder gebruikt, die heeft een damage van 85 jonge!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Pikachu verslaat iedereen 
-
T
Mijn hond heeft een spuit en als hij die gebruikt ben je high dus daar kan je niet tegen op (A)Pommer wrote:niet als hij Donder gebruikt, die heeft een damage van 85 jonge!