ik heb em niet gemaakt hoorMovingMadness wrote:Soms kun je echt te ver gaan Kasper.
komt va neen site met masterlijke wallpapers
ik heb em niet gemaakt hoorMovingMadness wrote:Soms kun je echt te ver gaan Kasper.

Idd, of een Rock Tombkatamaran wrote:Vind het meer een Rock Throw

Illegaal/Legaal?Oxygene wrote:Tijd voor een bump.
Iemand toevallig die op de DS Soulsilver/Heartgold speelt? Ik kan namelijk op geen enkele manier via 't internet ruilenTerwijl m'n DS wel verbinding heeft met mijn routert!!!!!
![]()
we gingen het toipic al bijna missenOxygene wrote:Tijd voor een bump.
Iemand toevallig die op de DS Soulsilver/Heartgold speelt? Ik kan namelijk op geen enkele manier via 't internet ruilenTerwijl m'n DS wel verbinding heeft met mijn routert!!!!!
![]()
Je hebt wel gewoon een correcte Wifi verbinding? Al getest?Oxygene wrote:Tijd voor een bump.
![]()
wrong topic ?Chukkels wrote:Gisteren 30178 stappen gehaald van 11 tot 7 op Reverze met de stappenteller
Nee, was ook niet te doen met de constante breaks die er waren en het feit dat ik van 4 tot 5 op de gang heb gestaan omdat we aan het wachten waren op afhakers die naar het appartement gingennielstil wrote:= 63 per minuut, jij hebt niet constant staan stampen jongeman
Nee, want die stappenteller is er om Pokémon mee te trainen. Zit standaard bij de laatste Pokémon-gamesdjpatt wrote:wrong topic ?Chukkels wrote:Gisteren 30178 stappen gehaald van 11 tot 7 op Reverze met de stappenteller
The Hardstyler-1994 wrote:Wie gaat er hem black & white downloaden?
je 10 jarige neefje :')The Hardstyler-1994 wrote:Wie gaat er hem black & white aanschaffen?
hij is ook uit die catagorie heKSwoosh wrote:je 10 jarige neefje :')The Hardstyler-1994 wrote:Wie gaat er hem black & white aanschaffen?