Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:35 

Zeg mensen wat is een goede prijs voor mdma kristal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:47 

Hardtraxxer

Laatst 1gr gehaald voor 15 euro, weet alleen niet hoeveel procent puur het was maar die waar ik het van had ken ik goed en die zei dat het goeie was ;) 15 euro is wel echt goedkoop denk dat je normaal tussen de 20-25 zit, miss ook 30. Veel meer erboven zou ik het aanbod vriendelijk afslaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:49 

Donateur

Ik haal alleen maar kwaliteit en ik betaal nooit onder de 20 euro, meestal meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

3 gram 65 euro betaal ik, maar is wel 81%. Kan natuurlijk elke keer wel een procentje of 1, 2 schelen, maar heb alleen nog maar goed spul gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 09:54 

Donateur

Jaa kristallen had ik "vroeger" voor rond de 20/25 euro. Maar dat was in de tijd van weinig connecties, toen betaalde ik ook nog 5 euro p pil.
wat nu gedaald is naar 2.50 :lol: voor de beste. Ik heb geen idee wat ik nou zou moeten neerleggen voor kristallen eigenlijk :$

Mystyle schreef:
Paarse driehoekjes wat van bekend,ben niet zo bekend met site van pill-reports.

Als het indd de Zelda Triforces zijn , (3 driehoekjes)
Dan zou ik een dikke lading inslaan! :D Goede zuivere pil, indd zoals chukkels zegt opvolger van de eekhoorn.
Ik heb ze zelf ook besteld :thumbsup: Wat moet je ervoor neerleggen per stuk? Ik 2,50 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 10:17 

Donateur

@ Kevin maar is dat dan ook voor slechts eentje? Neem wel aan dat je gelijk een hele lading moet halen als je maar 2,50 wil betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:34 

Hardtraxx Veteran

Als ik een kleine dosis wil halen, betaal ik meestal 3,00 of 3,50 per 10/20 stuks. Haal verder nooit in grote hoeveelheden, aangezien er altijd wel weer nieuwe pilletjes op de markt komen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 14:14 

Chukkels schreef:
Als ik een kleine dosis wil halen, betaal ik meestal 3,00 of 3,50 per 10/20 stuks. Haal verder nooit in grote hoeveelheden, aangezien er altijd wel weer nieuwe pilletjes op de markt komen. ^^

Ik koop eigenlijk nooit grote hoeveel heden in.
Meestal 4,00 per stuk waren nu nieuwe maar we hebben ze weg gebracht naar een lab maar nog steeds geen uitslag binnen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:

Meestal 4,00 per stuk waren nu nieuwe maar we hebben ze weg gebracht naar een lab maar nog steeds geen uitslag binnen >.<

Je weet dat je moet bellen voor je uitslag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 14:20 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
Chukkels schreef:

Je weet dat je moet bellen voor je uitslag? :P

Vrienden van mij hebben die weg gebracht helaas spreek ik die bijna niet meer :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:17 

Hardtraxx Addict

Mensen hier allemaal goede prijzen :o!

Ik betaal nog steeds een hoofdprijs, maja.. Betrouwbaar en krijg goed spul (nog steeds eekhoorntjes, op dit moment wel 2e batch dan)..

Had laatst een eekhoorn 2e batch even laten testen --> 160 mg! Zou wel net een topper zijn geweest van de 2e batch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:26 

Hardtraxx Addict

Oxygene schreef:
Morgen maar een boomplukdagje ingelast, kunnen we weer ff vooruit met XXlerator, Superbash en Fantasy Island.

Btw, mss wel grappig om te vermelden, maar ik had tijd terug aantal berichten van Squirrie gelezen en alles, blijkt later gewoon oud klasgenoot te zijn! Halverwege maart maar weer eens opgebeld om naar Superbash te gaan met nog iemand uit de buurt en echt genoten die avond!

@Squirrie: Met XXlerator Easter mooi weer los :):) Ging je nou mephedrone doen?

Verder nog mensen die XXlerator Easter gaan? Altijd leuk om ff langs te huppelen zoals vorige keer bij xx! :thumbsup:

Berichtje van lang terug.. Maar om nog even netjes te reageren..

Ik neem wel even de meph mee in caps voor de liefhebber daar (waaronder miss ikzelf :)) Maar Ik zie wel wie ik er anders blij mee kan maken! :D Ga al aan de pep + x en weet dus nog niet zeker of ik er een cap meph bij in ga stoppen.. Misschien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Oxygene schreef:
Morgen maar een boomplukdagje ingelast, kunnen we weer ff vooruit met XXlerator, Superbash en Fantasy Island.

Btw, mss wel grappig om te vermelden, maar ik had tijd terug aantal berichten van Squirrie gelezen en alles, blijkt later gewoon oud klasgenoot te zijn! Halverwege maart maar weer eens opgebeld om naar Superbash te gaan met nog iemand uit de buurt en echt genoten die avond!

@Squirrie: Met XXlerator Easter mooi weer los :):) Ging je nou mephedrone doen?

Verder nog mensen die XXlerator Easter gaan? Altijd leuk om ff langs te huppelen zoals vorige keer bij xx! :thumbsup:

Berichtje van lang terug.. Maar om nog even netjes te reageren..

Ik neem wel even de meph mee in caps voor de liefhebber daar (waaronder miss ikzelf :)) Maar Ik zie wel wie ik er anders blij mee kan maken! :D Ga al aan de pep + x en weet dus nog niet zeker of ik er een cap meph bij in ga stoppen.. Misschien :P

Meph! :love:
Wat ben ik los gegaan dankzij dat spul op XX Raw, damn! Een van de beste partydrugs ooit! En ook voor thuis :P
Probeer het ook binnen te hebben voor het Loudness weekend, heb de bestelling al liggen. Nu maar bidden dat het op tijd binnen in, anders wordt het een probleem :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:40 

Hardtraxx Addict

Ben je ook op XXlerator ook dan? :P

Ik ben niet de beroerdste met zulke dingen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

Hmm, dat is nog even afwachten, wellicht wordt het ook wel Bass Academy, is volgens mij nog niet bekend. Maar het plan was eigenlijk voor de zondag middag waar de combi Meph + 2c-b weer van stal gehaald moest worden, niet op het feest :P Dus hopen dat ik het nog kan fixen voor die tijd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:26 

Hardtraxx Veteran

Hmm, kutzooi. Kan m'n weegschaaltje niet vinden en weet niet meer of ik hem hier had of op m'n kamer in Amsterdam. Damn, heb hem eigenlijk toch wel nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hmm, kutzooi. Kan m'n weegschaaltje niet vinden en weet niet meer of ik hem hier had of op m'n kamer in Amsterdam. Damn, heb hem eigenlijk toch wel nodig :P

Shit :P
We hebben dat ding inderdaad nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

Heb hem al gevonden! Reminder aan mezelf, niet meer lui zijn en dat ding gewoon altijd op m'n vaste verstopplekje neerleggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Heb hem al gevonden! Reminder aan mezelf, niet meer lui zijn en dat ding gewoon altijd op m'n vaste verstopplekje neerleggen ^^

Reminder: Leg dat ding voortaan op je vaste verstopplekje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Thanks voor de reminder, ik zal jou even een cursus afwegen op gevoel geven volgende week. 180mg waar 2 gram in hoort te zitten, triest gewoon :')

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:41 

Donateur

Chris waarom praat je altijd over drugs .. >.< kan toch niet, zo heb ik je niet opgevoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chris waarom praat je altijd over drugs .. >.< kan toch niet, zo heb ik je niet opgevoed

Ik praat helemaal niet over drugs. Ik praat over een weegschaaltje. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:44 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Ik praat helemaal niet over drugs. Ik praat over een weegschaaltje. :huh:

Nou is ook drugs,lik dat ding maar schoon :evil: dan proef je drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Thanks voor de reminder, ik zal jou even een cursus afwegen op gevoel geven volgende week. 180mg waar 2 gram in hoort te zitten, triest gewoon :')

:P

Hater :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor ben geen hater, maar een lover :loving:

180 is beter dan niks, anders werd er toch weer teveel genomen :P
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic