Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 01:40 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Chukkels schreef:
Kijk, dat is slim aanpakken. Op PF of Fok! zou je allang gebanned zijn :lol:

Ja true :P

Ander onderwerp, wie gingen er nu nog naar XXlerator RAW?

Ik heb dus oranje vw's voor 2 vrienden die voor 't eerst gaan proberen.. Nu heeft een van die jongens ineens last van de maag/darmen gekregen en krijgt daar wss een antibioticum voor.. Ik heb op internet een lijstje met antibiotica gezien die je gewoon kan combineren met MDMA omdat het geen verdere gevolgen heeft.. uiteraard drinkt de persoon er water bij ;)

Hoe denken jullie hierover?

Die vraag is handig voor in algemeen/drugsgebruik-t8210-9900.html :D Daar horen alle informatieve vragen in :)

Maar goed, ik zou er persoonlijk mee wachten. Redenen:

1. Het is geen speelgoed, je wilt het liefst de omstandigheden zo goed mogelijk hebben bij je eerste keer.
2. Darmklachten gaan vanzelf over, maar een slechte eerste ervaring blijft je volgen.
3. Er zijn nog zoveel vette(re) feestjes waar je XTC kan gebruiken.

Maar ja, dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 01:48 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Naja, tkan wel, maar die gozer kan een partij misselijk worden van die anti biotica + pil en dan ist einde feestje, dan kotst die alles onder :)

Misselijk van antibiotica? Ik wist niet dat je van antibiotica misselijk kon worden.. Van X wel trouwens, maar dat zal met antibiotica toch niet veel erger kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 01:48 

Hardtraxx Veteran

Trouwens Daniël, stop dit even in de beginpost:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 01:49 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Olijfboompje schreef:
Naja, tkan wel, maar die gozer kan een partij misselijk worden van die anti biotica + pil en dan ist einde feestje, dan kotst die alles onder :)

Misselijk van antibiotica? Ik wist niet dat je van antibiotica misselijk kon worden.. Van X wel trouwens, maar dat zal met antibiotica toch niet veel erger kunnen zijn?

Gast je moest eens weten :P ik had vorig jaar (2009 :P ) een kuur van 3 weken, moest elke dag 3x antibiotica slikken.
Werd een partij misselijk van elke capsule!! Niet normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 02:07 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Oxygene schreef:
Chukkels schreef:
Kijk, dat is slim aanpakken. Op PF of Fok! zou je allang gebanned zijn :lol:

Ja true :P

Ander onderwerp, wie gingen er nu nog naar XXlerator RAW?

Ik heb dus oranje vw's voor 2 vrienden die voor 't eerst gaan proberen.. Nu heeft een van die jongens ineens last van de maag/darmen gekregen en krijgt daar wss een antibioticum voor.. Ik heb op internet een lijstje met antibiotica gezien die je gewoon kan combineren met MDMA omdat het geen verdere gevolgen heeft.. uiteraard drinkt de persoon er water bij ;)

Hoe denken jullie hierover?

Die vraag is handig voor in algemeen/drugsgebruik-t8210-9900.html :D Daar horen alle informatieve vragen in :)

Maar goed, ik zou er persoonlijk mee wachten. Redenen:

1. Het is geen speelgoed, je wilt het liefst de omstandigheden zo goed mogelijk hebben bij je eerste keer.
2. Darmklachten gaan vanzelf over, maar een slechte eerste ervaring blijft je volgen.
3. Er zijn nog zoveel vette(re) feestjes waar je XTC kan gebruiken.

Maar ja, dat is mijn mening.

Mja, klopt.. maar t is zo lullig. Want ze kijken er zo naar uit :P ach anders fix ik t wel voor m met hardbass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 02:14 

Hardtraxxer

Zulke vragen kunnen inderdaad wel beter in het échte drugstopic. Daar alle informatie/ervaringen/vragen/etc en hier praten over van alles en nog wat, met een klein beetje drugs erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 02:22 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Moest net weer denken aan mijn vage ervaringen met alcohol :P
Allebei in all-inclusive parken uiteraard :thumbsup: na een avondje stevig zuipen werd ik 's nachts wakker en moest nodig pissen, ging ik in de hoek van de kamer de deur zoeken :P en ik ging steeds lager voelen waar de deur nou was :lol: ik werd helemaal paniekerig dat de deur verdwenen was xd

En het jaar daarvoor was ik errug de weg kwijt in Turkije van de vodka-cola. Ik ging dat hele park rondlopen opzoek naar mijn appartement, maar ik liep telkens rondjes om de dezelfde huisjes en werd helemaal paniekerig dat ik nooit meer het huis zou vinden :P toen ging ik heel raar doen bij de receptie en werden mn ouders gebeld om me op te halen xd xd beschamend ja :P daarom blijft het nu bij wat biertjes :thumbup:

Iemand anders zulke rare dingen?

een maat van mij heeft met z'n zatte kop een keer in de hoek van tent gepist toen die zat was :lol: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 03:12 

Hardtraxx Veteran

Hmm, misschien is het slim om te gaan slapen. In ieder geval heb ik geen dinsdagdip :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 09:07 

Donateur

Chukkels schreef:
Hmm, misschien is het slim om te gaan slapen. In ieder geval heb ik geen dinsdagdip :yay:

dan wordt het een woensdag dip! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 09:52 

Hardtraxxer

Veel bananen eten, dan blijft me dip dag altijd weg! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:17 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Hoeveel mg heb ik nodig?
Als startende XTC-gebruiker heb je niet zo veel nodig. Hierbij wordt meestal de methode 1mg per kilo dat je weegt aangehouden. Dit is echter voor een eerste keer al redelijk veel. Als je 70 kilo weegt, zul je merken dat je van 60mg al verschil gaat voelen. Wees de eerste keer voorzichtig en ga niet direct de limiet opzoeken. Neem hooguit nog één keer de hoeveelheid die je de eerste keer heb genomen extra in, met minimaal 3 uur tijdsverschil met de eerste drop.
Het maximum aanbevolen hoeveelheid MDMA is vastgesteld op 2mg per kilo dat je weegt, over een hele avond gezien. Meer is onverantwoordelijk en kan (zeker als beginnende gebruiker) schade toebrengen aan je lichaam en geest. Doe het de eerste paar keren dus rustig aan.

Don't agree btw! Minder als 1mg/kg is gewoon voor zo goed als iedereen te weinig, ook voor de eerste keer. Vind de erowid guidelines van dosis veel correcter en realistischer als de 1a1.5mg/kg, want ik heb al gemerkt dat dit echt niet zo schaalt (het is niet dat je wanneer je 120kg weegt dat je dan 120a180mg moet om even hard te gaan als iemand van 60kg op 60a90mg. Ik zie liever correcte dosis informatie die van een informatieve site is geplukt als zo een dosis vermelding die even zelf bedacht is omdat het voor iemand zo net meeviel.

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
  • Threshold - 30 mg
  • Light - 40 - 75 mg
  • Common (small or sensitive people) - 60 - 90 mg
  • Common (most people) - 75 - 125 mg
  • Common (large or less sensitive people) - 110 - 150 mg
  • Strong - 150 - 200 mg
  • Heavy - 200 + mg

Naar mijn persoonlijke ervaring klopt dit gewoon, en is inderdaad voor de meeste mensen een dosis van 75 tot 125mg aangeraden om een voldoende effect te hebben. Het is misschien niet onverstandig om de eerste keer minder te nemen, maar dan kan het effect ook tegenvallen wegens een te lichte dosis. Ik kan zelfs uit ervaring spreking met personen van 55a60kg wat het effect niet echt zo geweldig vonden op 70mg (1e keer) terwijl op 80mg het wel een geweldige ervaring was (2e keer). Klopt ook netjes binnen deze doserings ranges. Ook Nando ging op een half Q'tje van 75mg niet bepaald echt zoals het hoort te zijn, en hij is ook echt geen grote jongen ofzo... Conclusie van mij, niet zo goede dosis informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:16 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Ik weeg rond de 75 kilo btw. :)

Ja is gewoon een goede dosis voor de meeste mensen :) Gewicht heeft er volgens mij een stuk minder mee te maken als dat vaak word gezegd op fora als partyflock en hier ook tegenwoordig. Voor mij is 90a100mg ook heel erg lekker terwijl ik 85kg weeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:31 

Donateur

Vik schreef:
Dat lijkt me ook wel inderdaad. Sowieso ieder mens is anders, dus dat van het gewicht lijkt me gewoon een goede indicator voor de 1e keer. Naar mate je 1x in de maand (oid) gaat gebruiken weet je ook gewoon van jezelf wat je kunt hebben en wat je ongeveer nodig hebt voor welk effect.

Met 1x in de maand :oh: zul je steeds meer nodig hebben , want je bouwt dan een aardige tolerantie op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:33 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Met 1x in de maand :oh: zul je steeds meer nodig hebben , want je bouwt dan een aardige tolerantie op ;)

Valt wel mee hoor als je ook 5htp slikt enzo :D Ik heb op XQ zelfs minder hoge dosissen genomen als een maandje geleden, en ging zelfs lekkerder :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:37 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Valt wel mee hoor als je ook 5htp slikt enzo :D Ik heb op XQ zelfs minder hoge dosissen genomen als een maandje geleden, en ging zelfs lekkerder :woot:

Tjaa denk ook dat bij ieder persoon iets anders is , Ik heb ook een tijdje elke maand wel gebruikt, maar had uiteindelijk zoveel nodig (voor me geveoel) om hetzeflde krijgen als die keren dat ik perfect ging. :thumbup: maarja dat waren onverstandige tijden, ben nu stuk verstandiger geworden, eens in de 2 maanden :thumbsup: Next Hardbass , laatste keer was Loudness , daarvoor was het 2 okt. Fusion :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:40 

Hardtraxx Addict

Morgen me Q's ophalen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:41 

Donateur

jeone schreef:
Morgen me Q's ophalen :yay:

:woot: Ikke dit weekend weer een lading eekhoorntjes!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:43 

Hardtraxx Elite

http://www.irishtimes.com/newspaper/wor ... 2eb1054d,0
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:45 

Hardtraxxer

Oké, berichtje van m'n maat gehad. Hoeft maar paar dagen medicatie dus is er zaterdag al weer vanaf ;) "Ga er maar vanuit dat 't gezellig wordt zaterdag" zegt ie. :P En dat gaat 't zeker worden!

Maar tering.. wat heb ik al zin in Hardbass.. 't kriebelt hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:52 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
http://www.irishtimes.com/newspaper/world/2011/0124/1224288164475.html?sms_ss=twitter&at_xt=4d3d832c2eb1054d,0

Zouden we dan toch binnen een paar jaar met een zakje pillen in onze hand het GelreDome binnen kunnen wandelen? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:55 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Trouwens Daniël, stop dit even in de beginpost:

We zullen inderdaad deze er even bij zetten
DarkBeatz schreef:
Don't agree btw! Minder als 1mg/kg is gewoon voor zo goed als iedereen te weinig, ook voor de eerste keer. Vind de erowid guidelines van dosis veel correcter en realistischer als de 1a1.5mg/kg, want ik heb al gemerkt dat dit echt niet zo schaalt (het is niet dat je wanneer je 120kg weegt dat je dan 120a180mg moet om even hard te gaan als iemand van 60kg op 60a90mg. Ik zie liever correcte dosis informatie die van een informatieve site is geplukt als zo een dosis vermelding die even zelf bedacht is omdat het voor iemand zo net meeviel.

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
  • Threshold - 30 mg
  • Light - 40 - 75 mg
  • Common (small or sensitive people) - 60 - 90 mg
  • Common (most people) - 75 - 125 mg
  • Common (large or less sensitive people) - 110 - 150 mg
  • Strong - 150 - 200 mg
  • Heavy - 200 + mg

Naar mijn persoonlijke ervaring klopt dit gewoon, en is inderdaad voor de meeste mensen een dosis van 75 tot 125mg aangeraden om een voldoende effect te hebben. Het is misschien niet onverstandig om de eerste keer minder te nemen, maar dan kan het effect ook tegenvallen wegens een te lichte dosis. Ik kan zelfs uit ervaring spreking met personen van 55a60kg wat het effect niet echt zo geweldig vonden op 70mg (1e keer) terwijl op 80mg het wel een geweldige ervaring was (2e keer). Klopt ook netjes binnen deze doserings ranges. Ook Nando ging op een half Q'tje van 75mg niet bepaald echt zoals het hoort te zijn, en hij is ook echt geen grote jongen ofzo... Conclusie van mij, niet zo goede dosis informatie.

Dit ga ik er ook even bij zetten, thanks!
Inderdaad niet aangedacht deze erbij te zetten!

En uiteraard een hele goedemorgen mensjes! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:34 

Hardtraxxer

Maar stel dat nou voor mensen 18+ X legaal zou worden in bepaalde aantallen.. wat zouden de namen, kleurtjes, logo's en doseringen worden dan? Neem aan, wel beetje fatsoenlijke knallers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:36 

Donateur

Oxygene schreef:
Maar stel dat nou voor mensen 18+ X legaal zou worden in bepaalde aantallen.. wat zouden de namen, kleurtjes, logo's en doseringen worden dan? Neem aan, wel beetje fatsoenlijke knallers :P

X kan niet legaal worden, gaat Nederland na de klote .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:43 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Wat is dan het verschil met nu het illegaal is? Of loop jij niet op dezelfde feesten rond als mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:46 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Oxygene schreef:

Lees ik dat hele artikel nu verkeerd dan? Ze willen het legaliseren maar reguleren onder de gebruikers. Dus een apotheek of snoepwinkel of whatever met een grote zak op voorraad, geen grote aantallen meer bij de consument.

Zonder plakband in de onderbroek een feestje binnen wandelen! :thumbsup:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic