Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:47 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
X kan niet legaal worden, gaat Nederland na de klote .

Wat is dan het verschil met nu het illegaal is? Of loop jij niet op dezelfde feesten rond als mij :lol:

Als het legaal wordt, zouden veel mee mensen gebruiken. Ook doordeweeks, dan gaat alles naar de klote
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:48 

Bah, drugs is vies :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:51 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Als het legaal wordt, zouden veel mee mensen gebruiken. Ook doordeweeks, dan gaat alles naar de klote

Wat een onzin :/ Het is nu veel makkelijker om alle dagen te gebruiken als dat het gereguleerd zou zijn, aangezien je dan maar een bepaalde hoeveelheid kan kopen, nu kan ik gemakkelijk een voorraad indoen voor de 3e wereldoorlog te overleven op snoepjes dat zou dan niet gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:54 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Wat een onzin :/ Het is nu veel makkelijker om alle dagen te gebruiken als dat het gereguleerd zou zijn, aangezien je dan maar een bepaalde hoeveelheid kan kopen, nu kan ik gemakkelijk een voorraad indoen voor de 3e wereldoorlog te overleven op snoepjes dat zou dan niet gaan :D

Geen onzin :/ zou toch niet leuk zijn of goed als X legaal wordt. Zodat je shops hebt waar je kan spacen.. Maarja meningen verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:55 

Donateur

Klopt, dan wordt het te gewoon.. en komen er vast weer andere dingen voor in de plaats ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:56 

Vik schreef:
Hangt er vanaf welke. Mdma is niet echt lekker nee.. :lol: Een joint vind ik daar in tegen wel weer lekker smaken. :)

Geef mij maar andersom :lol:
Ik hou persoonlijk meer van uppers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:57 

Hardtraxxer

je hebt kans dat als het legaal word in nederland je ook gecontroleerd moet gaan gebruikten.. dan krijg je dus inderdaad dat je bepaalde shop krijgt zoals nu he geval is bij wiet.. alleen kan het ook nog zo zijn dat je het alleen daar mag gebruiken en nergens anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:59 

Hardtraxx Elite

doetichem schreef:
je hebt kans dat als het legaal word in nederland je ook gecontroleerd moet gaan gebruikten.. dan krijg je dus inderdaad dat je bepaalde shop krijgt zoals nu he geval is bij wiet.. alleen kan het ook nog zo zijn dat je het alleen daar mag gebruiken en nergens anders..

Als je het artikel leest zegt men ook dat je maar een bepaalde hoeveelheid per maand mag halen, gecontroleerd door een soort pas systeem. Dus het echt onzin dat mensen dan opeens door de week zouden gaan gebruiken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Ik snap eigenlijk niet waarom ik met m'n 60kg niet hard ga op een halfje van +/- 75kg, maar andere die zelf 75kg wegen wel hard gaan op een halfje van +/- 85mg. Denk dat dat per persoon gewoon verschillend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:04 

Vik schreef:
wesskeej schreef:
Vik schreef:
Hangt er vanaf welke. Mdma is niet echt lekker nee.. :lol: Een joint vind ik daar in tegen wel weer lekker smaken. :)

Geef mij maar andersom :lol:
Ik hou persoonlijk meer van uppers :thumbsup:

Ik vind mdma ook chill hoor, maar het is alleen focking smerig als je het doormidden bijt. :P

haha Dan moet je het ook niet door de midden
Ik bijt ze echt nooit door de midden en als ik ze door de midden bijt meteen wat water erachter aan gooien :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:04 

Donateur

DarkBeatz schreef:
doetichem schreef:

Als je het artikel leest zegt men ook dat je maar een bepaalde hoeveelheid per maand mag halen, gecontroleerd door een soort pas systeem. Dus het echt onzin dat mensen dan opeens door de week zouden gaan gebruiken :')

Jaja waarom onzin :') ik zie dat dus echt wel gebeuren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik met m'n 60kg niet hard ga op een halfje van +/- 75kg, maar andere die zelf 75kg wegen wel hard gaan op een halfje van +/- 85mg. Denk dat dat per persoon gewoon verschillend is.

Ik bijvoorbeeld heb het volgende;

Ik praat mijzelf een soort placebo effect aan, ik denk gewoon heel erg aan chill gaan, relateer alle leuke dingen aan de pil en hierdoor krijg ik vanzelf het idee dat alle leuke dingen komen door de pil.

Daarnaast zijn er andere factoren.
Je moet gewoon de volgende keer iets meer pakken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:10 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:

Omdat voor de gemiddelde mensen een normale dosis is tussen 75 en 125mg. En zowel iemand van 60 als van 75kg is een normaal gebouwd persoon vind ik. En omdat de dosis dus echt veel minder afhankelijk is van je gewicht als dat vaak word gedacht hier, had ik je op voorhand toch ook al wel eens gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:12 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Omdat voor de gemiddelde mensen een normale dosis is tussen 75 en 125mg. En zowel iemand van 60 als van 75kg is een normaal gebouwd persoon vind ik. En omdat de dosis dus echt veel minder afhankelijk is van je gewicht als dat vaak word gedacht hier, had ik je op voorhand toch ook al wel eens gezegd :P

Dat klopt, maar ik blijf het apart vinden. :P Heb gewoon net iets te weinig gehad, volgende keer beter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Dat klopt, maar ik blijf het apart vinden. :P Heb gewoon net iets te weinig gehad, volgende keer beter. :)

Haha, waarschijnlijk pak je de volgende keer teveel en ga je snoeihard, had ik ook.

Tis een beetje wikken en wegen uiteindelijk :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:20 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Haha, waarschijnlijk pak je de volgende keer teveel en ga je snoeihard, had ik ook.

Nah gewoon een half pilletje van de stevige snoepjes is gewoon voldoende, daar gaan alleen erg gevoelige mensen te hard op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Nah gewoon een half pilletje van de stevige snoepjes is gewoon voldoende, daar gaan alleen erg gevoelige mensen te hard op. :P

Ben ik duidelijk dus niet. xd Had juist verwacht van wel, maarja. Idd gewoon een halve van een sterke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:21 

Hardtraxx Elite

Weer een kort berichtje van mij: "Hulde voor het actualiseren van de startposts van beide topics! " :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Weer een kort berichtje van mij: "Hulde voor het actualiseren van de startposts van beide topics! " :thumbup:

Hehe danke kerel :D
We doen ons best :) :thumbsup:

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha, ssst, niet te hard zeggen :P
Als ik een halve bruine boom pak zonder speed ervoor te hebben genomen, dan komt het echt niet goed gewoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

Trek in snoep :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Trek in snoep :drool:

Ik heb hier wel een zakje snoep van de trekpleister voor je? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:00