Vetjes

Active topics in Off-Topic
Moderators
Heerlijke lichtshow, en de muziek nog veel beterDarkNoize wrote:Voor degene die willen weten hoe het feestje er uit zag waar ik was afgelopen zaterdag:
View on YouTube
Die show![]()
![]()
![]()
Ik sta trouwens linksonder nét buiten beeld, de rest van de groep staat er wel op
Ik ga naar Reverze. Maar neem niks mee, misschien alleen pep.Juggernaut wrote:Gaat er trouwens iemand van jullie naar Reverze? En wat neem je mee?
-
G
zwaar zieke shit idd! daar had ik ook wel bij willen zijn!
btw: bijna geen brillen?
Goede controle daar bij onze zuiderburen?Chukkels wrote:Ik ga naar Reverze. Maar neem niks mee, misschien alleen pep.Juggernaut wrote:Gaat er trouwens iemand van jullie naar Reverze? En wat neem je mee?
Aangezien 99% daar vdk is , heb je geen bril nodigKSwoosh wrote:zwaar zieke shit idd! daar had ik ook wel bij willen zijn!
THE qontinent had ik me zakken vol, dus jaJuggernaut wrote:Goede controle daar bij onze zuiderburen?Chukkels wrote:Ik ga naar Reverze. Maar neem niks mee, misschien alleen pep.Juggernaut wrote:Gaat er trouwens iemand van jullie naar Reverze? En wat neem je mee?
Daar moet je volgens mij verplicht een bril op en zeker als je aan de snoepjes gaat. Kan niet anders of je gaat out van een epileptische aanval
Wel gruwelijk vet natuurlijk, maar dat was XQ ook, zeker het laatste uurtje
Wel gruwelijk vet natuurlijk, maar dat was XQ ook, zeker het laatste uurtje
Zal wel niet. Zullen geen honden staan en op de standaard verstopplekken vinden ze het toch niet.Juggernaut wrote:Goede controle daar bij onze zuiderburen?Chukkels wrote:Ik ga naar Reverze. Maar neem niks mee, misschien alleen pep.Juggernaut wrote:Gaat er trouwens iemand van jullie naar Reverze? En wat neem je mee?
Volgens mij wordt 't op hardbass vrij gemakkelijk om ook wat voor me maten te regelen
Genoeg suppliers hahaha 
Ik zou hier geen openbare deals maken, doe dat maar in PM 
iemand zegt graag wat te willen hebben, en iemand zegt dat ie er een bepaalde hoeveelheid meeneemt, allemaal naar dezelfde meeting MAAR toch wordt er geen openbare deal gemaaktChukkels wrote:Ik zou hier geen openbare deals maken, doe dat maar in PM
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Gewoon zelf meenemen 
Niet dealen he
Dan gaat ons mooie topic ten onder
Kijk, dat is slim aanpakken. Op PF of Fok! zou je allang gebanned zijn 
Maar ja, als je echt in hoge nood zit, kijk dan maar hier.
Maar ja, als je echt in hoge nood zit, kijk dan maar hier.
Precies. In het begin had ik ook nog wel last van die lichten, zo fel en snelroberttt wrote:Aangezien 99% daar vdk is , heb je geen bril nodigKSwoosh wrote:zwaar zieke shit idd! daar had ik ook wel bij willen zijn!
Daarna was het écht vet. Neem zelf ook nooit meer een bril mee, eerste paar keer wel gedaan, maar eigenlijk nergens voor nodig.
Vind het er nu zelfs beetje 'dom' uitzien bij andere, doe gewoon normaal :') Als je iemand ziet mét een bril weet je sowieso zeker dat die gebruikt heeft.
Maar was écht een vet feest zeg
Verder wil ik nog even melden dat jullie allemaal spammers zijn, en de hyves nog niet in de beginpost staat.
En dat ik nog toegelaten moet worden op de hyves
Ja trueChukkels wrote:Kijk, dat is slim aanpakken. Op PF of Fok! zou je allang gebanned zijn
Ander onderwerp, wie gingen er nu nog naar XXlerator RAW?
Ik heb dus oranje vw's voor 2 vrienden die voor 't eerst gaan proberen.. Nu heeft een van die jongens ineens last van de maag/darmen gekregen en krijgt daar wss een antibioticum voor.. Ik heb op internet een lijstje met antibiotica gezien die je gewoon kan combineren met MDMA omdat het geen verdere gevolgen heeft.. uiteraard drinkt de persoon er water bij
Hoe denken jullie hierover?
Dan is het goed toch?Oxygene wrote:Ik heb op internet een lijstje met antibiotica gezien die je gewoon kan combineren met MDMA omdat het geen verdere gevolgen heeft..
Ja, heb je wel gelijk in, maar soms is spacen met een bril op echt ernstig fijnDarkNoize wrote:Precies. In het begin had ik ook nog wel last van die lichten, zo fel en snel![]()
Daarna was het écht vet. Neem zelf ook nooit meer een bril mee, eerste paar keer wel gedaan, maar eigenlijk nergens voor nodig.
Vind het er nu zelfs beetje 'dom' uitzien bij andere, doe gewoon normaal :') Als je iemand ziet mét een bril weet je sowieso zeker dat die gebruikt heeft.
Maar was écht een vet feest zeg![]()
Verder wil ik nog even melden dat jullie allemaal spammers zijn, en de hyves nog niet in de beginpost staat.
En dat ik nog toegelaten moet worden op de hyves
Naja, tkan wel, maar die gozer kan een partij misselijk worden van die anti biotica + pil en dan ist einde feestje, dan kotst die alles onderOxygene wrote:Ja trueChukkels wrote:Kijk, dat is slim aanpakken. Op PF of Fok! zou je allang gebanned zijn
Ander onderwerp, wie gingen er nu nog naar XXlerator RAW?
Ik heb dus oranje vw's voor 2 vrienden die voor 't eerst gaan proberen.. Nu heeft een van die jongens ineens last van de maag/darmen gekregen en krijgt daar wss een antibioticum voor.. Ik heb op internet een lijstje met antibiotica gezien die je gewoon kan combineren met MDMA omdat het geen verdere gevolgen heeft.. uiteraard drinkt de persoon er water bij
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Moest net weer denken aan mijn vage ervaringen met alcohol
Allebei in all-inclusive parken uiteraard
na een avondje stevig zuipen werd ik 's nachts wakker en moest nodig pissen, ging ik in de hoek van de kamer de deur zoeken
en ik ging steeds lager voelen waar de deur nou was
ik werd helemaal paniekerig dat de deur verdwenen was
En het jaar daarvoor was ik errug de weg kwijt in Turkije van de vodka-cola. Ik ging dat hele park rondlopen opzoek naar mijn appartement, maar ik liep telkens rondjes om de dezelfde huisjes en werd helemaal paniekerig dat ik nooit meer het huis zou vinden
toen ging ik heel raar doen bij de receptie en werden mn ouders gebeld om me op te halen
beschamend ja
daarom blijft het nu bij wat biertjes 
Iemand anders zulke rare dingen?
Allebei in all-inclusive parken uiteraard
En het jaar daarvoor was ik errug de weg kwijt in Turkije van de vodka-cola. Ik ging dat hele park rondlopen opzoek naar mijn appartement, maar ik liep telkens rondjes om de dezelfde huisjes en werd helemaal paniekerig dat ik nooit meer het huis zou vinden
Iemand anders zulke rare dingen?
Eindelijk iemand die ook meer van hardcore houdtJuggernaut wrote:Heerlijke lichtshow, en de muziek nog veel beterDarkNoize wrote:Voor degene die willen weten hoe het feestje er uit zag waar ik was afgelopen zaterdag:
View on YouTube
Die show![]()
![]()
![]()
Ik sta trouwens linksonder nét buiten beeld, de rest van de groep staat er wel op.
Ik ben hier ook alleen maar voor de drugstopics en de HC feestjes (maar die zijn er maar heeel weinig op dit forum)