Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Neo ziet er ook interessant uit op dit moment.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
paperclip wrote:Neo ziet er ook interessant uit op dit moment.
Ik ben er niet zo blij mee anders :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Same. Hopelijk gaat hij wel weer goed omhoog, want geen zin in verlies.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
De tendens is tot dusver elke keer geweest dat elke munt weer omhoog schiet, zelfs vaak nog resulterend in een alltime-high. Ik zou er dus niet zo bang voor zijn.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Firetrap wrote:De tendens is tot dusver elke keer geweest dat elke munt weer omhoog schiet, zelfs vaak nog resulterend in een alltime-high. Ik zou er dus niet zo bang voor zijn.
China is bezig met regulering van alle crypto exchanges. Dit zal op het begin een flink dip veroorzaken. Maar regulering betekent wel betere controle, stabiliteit en minder scams. Wat op langere termijn voor stijging zal gaan zorgen. Dit is mijn kijk erop in ieder geval.
Daarnaast is het van veel mensen een impulsieve reactie. Gaan nu alles verkopen omdat ze schrikken. China is een grote in de cryptomarkt. Maar zeker niet zo groot dat alles instort als ze crypto verbieden.
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Is electroneum iets? Kwam het toevallig tegen.
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Mocht je je in willen schrijven, zou je mijn link dan willen gebruiken? Schijnt mij iets op te leveren :). https://my.electroneum.com/join/F23AAC
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Broken Balance wrote:
paperclip wrote:Verwachten jullie dat bitcoin nog verder gaat zakken of is dit een moment om te kopen?
Op het moment is het dieptepunt qua dip wel bereikt denk ik, hij daalt niet echt meer, hij stijgt echter ook niet echt.
Dit dacht ik ook maar toch blijft de koers van bijna alle cryptocurrency (bitcoin, ether, litecoin, ...) maar dalen. Was ook niet één tegenslag maar een aantal de laatste paar dagen en die interactie zou wel eens een omgekeerd sneeuwbaleffect gestart kunnen hebben.

In korte tijd, major gebeurtenissen:
(1) China spreekt over regulering
(2) CEO van JPMorgan laat zich zeer negatief uit over crypto als zowel valuta als belegging
(3) Een-na grootste Chinese exchange kondigt sluiting per 30 september aan

Ik wil het eerst even aanzien voor ik weer ga bijkopen.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Ik maak me daarnaast trouwens zorgen over de eventuele impact van het conflict tussen NK, VS en Japan.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik wacht ook nog even een goed inkoopmoment af.
Donateur
last seen Oct 2023
Jongens het komt allemaal goed. In juli was er ook een crash van 135 miljard marketcap naar 65 miljard marketcap. Die is ook gewoon weer richting de 189 miljard op zijn top gegaan. Alle chickens zijn bang en rennen weg. Maar buiten China zijn er nog 6 miljard andere mensen. Japen/Rusland/Korea hebben miljarden in ASIC ontwikkelingen gestopt. Japan bouwt op dit moment aan een bitcoin mining machine met 7nm chips. Daar bouwt Intel en AMD niet eens op. Een investering van miljarden. Iedereen die denkt continue, gratis geld, met crypto gaan we rijk worden etc.... 1x een tegenslag en iedereen roept het einde.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Kevin-Raw wrote:Jongens het komt allemaal goed. In juli was er ook een crash van 135 miljard marketcap naar 65 miljard marketcap. Die is ook gewoon weer richting de 189 miljard op zijn top gegaan.
"In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."
Donateur
last seen Oct 2023
Paling wrote:
Kevin-Raw wrote:Jongens het komt allemaal goed. In juli was er ook een crash van 135 miljard marketcap naar 65 miljard marketcap. Die is ook gewoon weer richting de 189 miljard op zijn top gegaan.
"In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."
Heb je een punt. Maar toch heb ik er een vertrouwen in -.-
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Ik ben helemaal nieuw in cryptocurrency, maar wil me er toch wat verder in verdiepen.
Zojuist heb ik voor 50 euro bitcoins gekocht, maar ik vraag me nu af wat het slimste is om ermee te doen? Wachten tot de 'crash' zich weer hersteld of is het beter om andere currency te kopen.
Iemand tips?
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Ik zou een beetje spreiden, heb zelf nu ETH en XRP. Toevallig op het goeie moment gekocht, zit op beiden nu al op +20%.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Iemand nog tips voor hoe je kan spotten welke coins een jump gaan maken in daling/stijging?
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Zoals nu net met dat nieuws is gebeurd, kan je verwachten dat alles wat hard gedaald is, weer net zo hard terugkomt. Veel mensen zijn even huiverig, maar in principe kan je een blockchain niet meer stoppen zodra het bestaat, voor zover ik weet in ieder geval. Verder gewoon op het nieuws letten, zo nu en dan gebeurt er iets leuks met een coin, verandert een land iets of geeft een bepaald persoon positief of negatief advies.
Hardtraxxer
Zojuist wat NEO gekocht en ze in een NEON wallet geplaatst. Ik vind de combinatie met GAS nogal vaag, heeft iemand hier ervaring mee?
Wat denken jullie hoe NEO in de toekomst verder gaat?
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
dylanleijten wrote:Zojuist wat NEO gekocht en ze in een NEON wallet geplaatst. Ik vind de combinatie met GAS nogal vaag, heeft iemand hier ervaring mee?
Wat denken jullie hoe NEO in de toekomst verder gaat?
Waarom NEO?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Gisteren voor €15,- Bitcoins gekocht, wil heel laag beginnen want ik snap er nog niet bijster veel van :P Eerst maar eens wat meer erin verdiepen voordat ik in een coin ga stappen.
Donateur
last seen Oct 2023
dylanleijten wrote:Zojuist wat NEO gekocht en ze in een NEON wallet geplaatst. Ik vind de combinatie met GAS nogal vaag, heeft iemand hier ervaring mee?
Wat wil je weten?

Hier staat veel uitleg: https://www.bestebank.org/neo/

En 22 september ingekocht? , Dan nu al een mooie 13 dollar winst per NEO :)
Hardtraxxer
Hier een mooi artikel over Neo:

https://fd.nl/beurs/1219457/chinese-cry ... der-gezien

Veel positieve mediaberichten erover gehoord afgelopen tijd, dus de prijs van neo is een goede stijgende lijn op dit moment.
Donateur
last seen Oct 2023
Dit topic is helaas beetje doodgebloed.

Voor de mensen die nog in de crypto zitten. Ik heb een fb pagina aangemaakt, waar tips/trics komen. Daarnaast een zeeer actieve telegram groep met nu al bijna 100 leden.

https://t.me/allemaalrijk

https://www.facebook.com/allemaalrijk/
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Ben er sinds een paar weken mee begonnen. Met een laag bedrag (€100,-) begonnen en grotendeels op de waltonchain (WTC) gezet. Stijgt bijna elke dag wat maar omdat de munt al over de €4,50 is is het nog moeilijk om relatief gezien veel winst te maken met €100,- inleg. Van kleinere munten kun je veel meer kopen voor €100,- maar daar is het risico veel groter (denk ik).
Iemand tips voor de goedkopere munten? Heb de facebookpagina geliked.
Hardtraxxer
Kevin-Raw wrote:Dit topic is helaas beetje doodgebloed.

Voor de mensen die nog in de crypto zitten. Ik heb een fb pagina aangemaakt, waar tips/trics komen. Daarnaast een zeeer actieve telegram groep met nu al bijna 100 leden.

https://t.me/allemaalrijk

https://www.facebook.com/allemaalrijk/
Chill, ik ben bij beide gejoined. Tijd geleden wel al mijn Bitcoins verkocht, maar wil wel op een slimme manier bezig blijven met cryptocurrency. Veel Telegram groepen geven 'tips' over wanneer de eerstvolgende pump is, dit is echter oplichterij. Ze laten je precies in een pump erin springen zodat je 9 van de 10 keer verlies draait. Ook hier zijn weer tactieken voor om deze oplichters voor te zijn.

en

https://steemit.com/cryptocurrency/@aqf ... n-telegram