Neo ziet er ook interessant uit op dit moment.
Ik ben er niet zo blij mee anderspaperclip wrote:Neo ziet er ook interessant uit op dit moment.
Ik ben er niet zo blij mee anderspaperclip wrote:Neo ziet er ook interessant uit op dit moment.
China is bezig met regulering van alle crypto exchanges. Dit zal op het begin een flink dip veroorzaken. Maar regulering betekent wel betere controle, stabiliteit en minder scams. Wat op langere termijn voor stijging zal gaan zorgen. Dit is mijn kijk erop in ieder geval.Firetrap wrote:De tendens is tot dusver elke keer geweest dat elke munt weer omhoog schiet, zelfs vaak nog resulterend in een alltime-high. Ik zou er dus niet zo bang voor zijn.
Dit dacht ik ook maar toch blijft de koers van bijna alle cryptocurrency (bitcoin, ether, litecoin, ...) maar dalen. Was ook niet één tegenslag maar een aantal de laatste paar dagen en die interactie zou wel eens een omgekeerd sneeuwbaleffect gestart kunnen hebben.Broken Balance wrote:Op het moment is het dieptepunt qua dip wel bereikt denk ik, hij daalt niet echt meer, hij stijgt echter ook niet echt.paperclip wrote:Verwachten jullie dat bitcoin nog verder gaat zakken of is dit een moment om te kopen?
"In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."Kevin-Raw wrote:Jongens het komt allemaal goed. In juli was er ook een crash van 135 miljard marketcap naar 65 miljard marketcap. Die is ook gewoon weer richting de 189 miljard op zijn top gegaan.
Heb je een punt. Maar toch heb ik er een vertrouwen inPaling wrote:"In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."Kevin-Raw wrote:Jongens het komt allemaal goed. In juli was er ook een crash van 135 miljard marketcap naar 65 miljard marketcap. Die is ook gewoon weer richting de 189 miljard op zijn top gegaan.
Waarom NEO?dylanleijten wrote:Zojuist wat NEO gekocht en ze in een NEON wallet geplaatst. Ik vind de combinatie met GAS nogal vaag, heeft iemand hier ervaring mee?
Wat denken jullie hoe NEO in de toekomst verder gaat?
Wat wil je weten?dylanleijten wrote:Zojuist wat NEO gekocht en ze in een NEON wallet geplaatst. Ik vind de combinatie met GAS nogal vaag, heeft iemand hier ervaring mee?
Chill, ik ben bij beide gejoined. Tijd geleden wel al mijn Bitcoins verkocht, maar wil wel op een slimme manier bezig blijven met cryptocurrency. Veel Telegram groepen geven 'tips' over wanneer de eerstvolgende pump is, dit is echter oplichterij. Ze laten je precies in een pump erin springen zodat je 9 van de 10 keer verlies draait. Ook hier zijn weer tactieken voor om deze oplichters voor te zijn.Kevin-Raw wrote:Dit topic is helaas beetje doodgebloed.
Voor de mensen die nog in de crypto zitten. Ik heb een fb pagina aangemaakt, waar tips/trics komen. Daarnaast een zeeer actieve telegram groep met nu al bijna 100 leden.
https://t.me/allemaalrijk
https://www.facebook.com/allemaalrijk/