Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top, dankje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Zit even te neuzen op Litebit en verbaas me eigenlijk hoe simpel het kopen en verkopen daar gaat. Haast te mooi om waar te zijn.

Ik heb er eigenlijk weinig verstand van maar ik kan er van uit gaan dat hier geen addertje onder het gras zit?


Probeer litebit te vermijden. Die maken zoveel winst.... 10% op inkoop/verkoop. Het is wel gewoon simpel, maar dat is bij alle sites die het coins inkopen/verkopen.

Broken Balance schreef:
Onbekende nieuwe coins nooit doen.


Omdat?

De hoogste redementen heb ik nu toe gehaald met nieuwe onbekende coins (500%+). Het risico is inderdaad groter. Maar goed inlezen over het doel van het bedrijf/het team/technologie en je kan het risico verkleinen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
paperclip schreef:
Zit even te neuzen op Litebit en verbaas me eigenlijk hoe simpel het kopen en verkopen daar gaat. Haast te mooi om waar te zijn.

Ik heb er eigenlijk weinig verstand van maar ik kan er van uit gaan dat hier geen addertje onder het gras zit?


Probeer litebit te vermijden. Die maken zoveel winst.... 10% op inkoop/verkoop. Het is wel gewoon simpel, maar dat is bij alle sites die het coins inkopen/verkopen.


Ik zit zelf juist op Litebit omdat die goede ondersteuning e.d. hebben en compleet Nederlands zijn.

Maar als je op LiteBit koopt, dan hoef je niet per se het weer op Litebit te verkopen toch? Want ik was van plan om een investering in Bitcoins te doen en dan vervolgens het te verkopen/verhandelen via andere kanalen. Iets meer dollar gericht wellicht.

Op welke site zou jij het als beginner aankopen? Ik zie dat vaak wel wordt aangeraden om het bij een Nederlandse te doen, en LiteBit is wel 100% Nederlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Nou mensen er is op dit moment een grote dip, die nog wel even verder zal gaan zakken. Allemaal naar aanleiding van:

https://www.iex.nl/Column/270167/Crypto ... pt-in.aspx

https://www.emerce.nl/cc?_r=/nieuws/chi ... currencies

De chinese crypto munten hebben flinke klappen gekregen zoals NEO



Zo te zien hebben de Chinezen ook last van een dinsdagdip :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 04:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:


Op welke site zou jij het als beginner aankopen? Ik zie dat vaak wel wordt aangeraden om het bij een Nederlandse te doen, en LiteBit is wel 100% Nederlands.


Om bitcoins aan te schaffen bitonic.nl, ook allemaal in het Nederlands en kantoor in NL om vragen te stellen. Hou er rekening mee dat het kopen bitcoins en het verzenden naar je eigen bitcoinwallet of naar een exchange site lang kan duren. Bitcoin is traag. Bij 2 comfirmations staan ze vaak op het account. Heb wel eens 8 uur moeren wachten. Dus geen stress als het iets langer duurt.

Je maakt een account aan op bittrex.com. Bij bitrrex staat nadat je bent ingelogd rechtsboven "wallet". klik bij bitcoin(btc) op deposit. Nu krijg jij je eigen walletcode. Deze walletcode vraagt bitonic.nl omvcoins ergens heen te sturen. Betaal met IDEAL en heb geduld. Eenmaal je bitcoins op de exchange site kan je geen handelen in wat je maar wil.
Op dit moment is/was er een flink crash door geruchten in China. Deze dip lijkt langszaam op de krabbelen want de totale marketcap van alle crypto was gezakt met ong 25% (190 miljard maar 145miljard)... Nu perfecte tijd om wat in te kopen. Want hij krabbelt weer langszaam omhoog aan de statistieken te zien.
Coins die door deze dip interessant zijn, zijn: neo/gas/ethereum/bitcoin

Eth, bitcoinplus en bitcoin verwacht ik winst op, maar geen mega redementen voor short period.

Niet stressen als de munt instort.. Heb zojuist de fout gemaakt om mijn laatste deel blockcat maar net boven inkoopprijs te verkopen twee uur geleden (1.15). Twee uur later door een live interview naar 1.86.... Even 500 dollar misgelopen.

Als iemand problemen ervaart met exchanges kan je gewoon ff PM en en om mijn nummer vragen. Geef nog steeds ondanks eerdere berichten graag uitleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 08:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Top, bedankt.

Heb inderdaad gisteravond een deel van Bitcoins aangeschaft. En het stagneert op het moment wat.

Ethereum zat ik ook naar te kijken en eveneens Litecoin.

Ik heb nu wel alles naar een online wallet gezet, Coinomi, zag er redelijk betrouwbaar en goed beveiligd uit en mn zwager gebruikt het ook al een tijd zonder issues.

Heb het gisteravond laat in de avond besteld, nu maar wachten wanneer het komt gezien bitonic eerst de bankrekening e.d. moet bevestigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb gisteravond ook maar snel een beetje bitcoins gekocht. Zit nu op Bittrex te kijken, maar waar moet ik op letten als ik zoek naar een potentiele investering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik las ergens dat cryptocurrency door China vermeden wordt en de kans groot is dat het niks wordt, doordat het een flawed systeem is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik las ergens dat cryptocurrency door China vermeden wordt


China zit er juist redelijk diep in, veel verder dan wij. Alleen één keer in de zoveel tijd bannen ze ICOs (oftewel, coins die uitgegeven worden voordat ze echt op een markt aanwezig zijn, om een startkapitaal te creëren) omdat het risico's voor investeerders oploopt. Veel mensen weten echter het verschil niet en raken in paniek, waardoor de algehele koersen dalen.

Spobbertiet schreef:
en de kans groot is dat het niks wordt, doordat het een flawed systeem is?


Ben benieuwd wat de redenering hierachter is, aangezien er een aantal verschillende systemen voor uitgave zijn. De grootste (Blockchain, wat bitcoin ook gebruikt) wordt zelfs gezien als een gigantische technische innovatie, zelfs compleet los gezien van cryptocurrencies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inderdaad, Blockchains, de encryptie van de Bitcoins, worden juist gezien als de toekomst omdat het veel moeilijker (haast onmogelijk) te hacken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Blockchains lijkt mij ook een ziek systeem (Gaat mijn Informatica hart sneller van kloppen :drool:) . Volgens mij ging het in het artikel meer over de manier waarop de currencies worden gemaakt(kan het artikel niet meer vinden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn inderdaad een aantal currencies die uit gebakken lucht worden geschapen (het de laatste tijd stijgende Tether is daar een goed voorbeeld van, dat klinkt echt als een 100% scam), maar dat betekent natuurlijk niet dat de hele crypto gedoemd is te falen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe herken je die nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
En hoe herken je die nu?


White papers lezen. Elke ingevoerde crypto currency heeft een document online staan waarin aangegeven staat hij zij de zaken regelen, hoe waarde wordt gecreëerd en dergelijke. Hoewel het bij Tether wel iets verder gaat, maar dat heeft met inlezen in de materie te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 11:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bitcoin op weg om over de 4,000 euro te gaan. Sinds vanochtend al 100 euro gestegen.

Wil nu wat andere coins kopen met mn bitcoins. Via Coinomi zit een exchange die geen goede naam heeft dus die doe ik niet. Iemand wel een goede exchange (die via Coinomi werkt)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 22:38 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Bitcoin op weg om over de 4,000 euro te gaan. Sinds vanochtend al 100 euro gestegen.

Wil nu wat andere coins kopen met mn bitcoins. Via Coinomi zit een exchange die geen goede naam heeft dus die doe ik niet. Iemand wel een goede exchange (die via Coinomi werkt)?


Kun je je BTC withdrawen naar Bittrex (een van de grootste, waarop het grotendeel van de coins beschikbaar is)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Bitcoins kopen nu goed??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het ligt aan wat je wilt doen. Wil je puur een bitcoin, heb ik geen idee of het slim is. Als je er mee wilt gaan handelen in ICO's, dan wel.

Hoe slim is het trouwens om NEO's te kopen nu? Zal de waarde daarvan weer terug gaan richting wat hij (ooit) waard was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede tips! Nu ook maar geinvesteerd, kijken wat er gaat gebeuren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 16:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog verdere tips voor coins?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 22:20 
 
Hardtraxxer

OmiseGo is erg goed bezig de laatste tijd, NEO was erg gezakt en zit nu al weer wat hoger (18-30) maar ik verwacht dat NEO nog wel wat hoger gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had 2 NEO's voor 0,0049** ps en zitten nu al op 0,0065***, dus dat gaat prima.
Zonet nog 2 bijgekocht voor 0,0064 rond.

Heb ook nog 1000 XVG 0,00000153 gekocht en zijn nu 168. Hopelijk wordt dat nog meer.

Waar zit jij nu in, Kevin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Had 2 NEO's voor 0,0049** ps en zitten nu al op 0,0065***, dus dat gaat prima.
Zonet nog 2 bijgekocht voor 0,0064 rond.

Heb ook nog 1000 XVG 0,00000153 gekocht en zijn nu 168. Hopelijk wordt dat nog meer.

Waar zit jij nu in, Kevin?


ICO's
- PowR
- Propy

Toekomstige ICO's
- Red Pulse
- Kyber

Huidige crypto's
- NEO
- Ethereum
- Litecoin
- 0x
- Stratis
- Omisego
- Artbyte
- Reddcoin
- Digibyte
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verwachten jullie dat bitcoin nog verder gaat zakken of is dit een moment om te kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Verwachten jullie dat bitcoin nog verder gaat zakken of is dit een moment om te kopen?


Op het moment is het dieptepunt qua dip wel bereikt denk ik, hij daalt niet echt meer, hij stijgt echter ook niet echt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic