Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 09:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Kevin-Raw schreef:
Dit topic is helaas beetje doodgebloed.

Voor de mensen die nog in de crypto zitten. Ik heb een fb pagina aangemaakt, waar tips/trics komen. Daarnaast een zeeer actieve telegram groep met nu al bijna 100 leden.

https://t.me/allemaalrijk

https://www.facebook.com/allemaalrijk/

Chill, ik ben bij beide gejoined. Tijd geleden wel al mijn Bitcoins verkocht, maar wil wel op een slimme manier bezig blijven met cryptocurrency. Veel Telegram groepen geven 'tips' over wanneer de eerstvolgende pump is, dit is echter oplichterij. Ze laten je precies in een pump erin springen zodat je 9 van de 10 keer verlies draait. Ook hier zijn weer tactieken voor om deze oplichters voor te zijn.


en

https://steemit.com/cryptocurrency/@aqfaridi/beware-crypto-traders-pump-and-dump-group-on-telegram


Klopt, je zal bij ons in de groep ook niet snel "tips" krijgen om direct te buyen. Wij zullen een coin analyseren en de potentie vertellen. Maar er wordt niet gepushed om te kopen. Dat is altijd aan jezelf. Willen meer discussies creeƫren en nieuwtjes delen over bepaalde coins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Recentelijk verkocht, voor 100 op iets van 3600 dollar ingekocht destijds voor het dubbele verkocht.

Wacht nu weer tot het wat aanzienlijker zakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geinig dat je hier ook zit, Kevin. Ik zit toevallig ook hier en op DBB. Zit al in de chat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil dit ook doen maar geen idee welke wallet het beste is en hoe je je veilig kan aanmelden :( Hoorde namelijk dat er wallets zijn die heel veel percentage vragen bij een ruil en een paar die (bijna) niks vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik wil dit ook doen maar geen idee welke wallet het beste is en hoe je je veilig kan aanmelden :( Hoorde namelijk dat er wallets zijn die heel veel percentage vragen bij een ruil en een paar die (bijna) niks vragen?


Wallets vragen niks voor trades, denk dat je exchanges bedoelt :P Daar zit inderdaad een vrij groot verschil in, gebruik zelf Bittrex wat ik fijn vind werken. Vraagt 0.25% per trade, wat volgens mij redelijk standaard is. Waar je op moet letten is ook hoe je je coins koopt, welk limiet je hebt en hoe lang het duurt voor je je BTC hebt. Als je echter al BTC hebt (bijvoorbeeld via Bitonic of BTCDirect), kun je die ook gewoon naar een exchange storten zonder limiet, gaat een stuk sneller.

Mocht je wel daadwerkelijk alleen een wallet zoeken om je coins in op te slaat, dan is Mycelium een goede online wallet. Je hebt ook de optie voor hardware wallets, bijvoorbeeld een Ledger of Trezor. Nog een stukje veiliger. En als regel nummer 1, als je enkel wilt kopen om ze daarna vast te houden (dus niet aan day-trading doet), laat je coins niet op een exchange staan. Niet je eigen keys = niet je eigen coins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ja bedoelde exchanges dan :D Het is wel ingewikkelder dan ik dacht, ga mij er toch maar eens in verdiepen. Welke app op je telefoon is het beste om die exchanges in te doen?

En met die regel 1 bedoel je dus: als je de coins van de exchange haalt, doe je ze vervolgens in je wallet(voor een langere tijd)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ja bedoelde exchanges dan :D Het is wel ingewikkelder dan ik dacht, ga mij er toch maar eens in verdiepen. Welke app op je telefoon is het beste om die exchanges in te doen?


Persoonlijk handel ik niet via mijn telefoon, zitten me toch iets teveel haken en ogen qua beveiliging achter. Om mijn zaken in de gaten te houden gebruik ik Blockfolio, handige app waar je je eigen transacties makkelijk in kunt klokken en de huidige waarde kan volgen.

Spobbertiet schreef:
En met die regel 1 bedoel je dus: als je de coins van de exchange haalt, doe je ze vervolgens in je wallet(voor een langere tijd)?


Dat zal wel moeten ja, je moet toch een adres hebben om je coins op te bewaren. Het is niet zoals gewoon geld waarbij je het in je broekzak kunt steken, zeg maar. De regel die ik noemde heeft er meer mee te maken dat wanneer jij je coins op een exchange hebt staan, zij in feite zeggenschap hebben wat ermee gebeurt. Nu zullen legitieme exchanges echt niet met je coins gaan kloten, daar hoef je niet voor te vrezen. Echter zijn er ook illegitieme hacks, en zijn exchanges theoretisch gevoelig voor hacks.

Daarnaast beheren zij op dat moment jouw coins. Zo zag je bij veel exchanges wel dat ze bijvoorbeeld bij de Bitcoin Cash hardfork van augustus, nog steeds alle forked coins achter hebben gehouden om te beslissen wat ermee te doen. Zo kwam toevallig afgelopen week het nieuws dat Bitmex die coins uiteindelijk om gaat zetten in BTC en dat aan elke rechtmatige member uit te delen, en Coinbase geeft ze per 1 januari pas vrij. Dit terwijl iedereen die de coins in eigen beheer had, deze in augustus al heeft gekregen.

Als daytrader heb je hier minder mee te maken, je volgt dan het nieuws toch wel (mag ik hopen, anders kun je er beter helemaal niet aan beginnen). Mocht je ze enkel voor de lange termijn halen, dan zou ik ze absoluut in een wallet doen ja, al was het maar vanwege de zekerheid die het biedt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 00:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik wil dit ook doen maar geen idee welke wallet het beste is en hoe je je veilig kan aanmelden :( Hoorde namelijk dat er wallets zijn die heel veel percentage vragen bij een ruil en een paar die (bijna) niks vragen?


Lees deze eerste post even die ik heb geschreven
https://forum.bodybuilding.nl/topics/he ... 05/page-25

En om nelle tips en trics mee te pakken even Telegram installeren en deze groep joinen. Https://t.me/allemaalrijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of het legit is of niet durf ik niet meer te zeggen, maar ik wil het toch hier neerzetten. Voor iets wat op 20 juli gepost is, heeft het opvallend veel gelijk, met als recente opvolger. Zou gepland staan voor tussen 23 en 26 november. Ik weet niet of ik het erop ga wagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Heb zelf ook al geinvesteerd in Ripple, deze wordt ook goed aangeschreven. Verder zit ik eraan te denken om nog wat euro's in NEO te stoppen wanneer de dip is geweest en er weer een stijgende lijn in komt.
Voor Eterieum en Lite coin vind ik het persoonlijk iets te laat om daar iets mee te doen.

Verder iemand nog tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Spobbertiet schreef:
Ik wil dit ook doen maar geen idee welke wallet het beste is en hoe je je veilig kan aanmelden :( Hoorde namelijk dat er wallets zijn die heel veel percentage vragen bij een ruil en een paar die (bijna) niks vragen?


Lees deze eerste post even die ik heb geschreven
https://forum.bodybuilding.nl/topics/he ... 05/page-25

En om nelle tips en trics mee te pakken even Telegram installeren en deze groep joinen. Https://t.me/allemaalrijk

Ik heb zelf Gatehub wallet, seems legit. Voor de NEO heb je Bittrexx nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Heb zelf ook al geinvesteerd in Ripple, deze wordt ook goed aangeschreven. Verder zit ik eraan te denken om nog wat euro's in NEO te stoppen wanneer de dip is geweest en er weer een stijgende lijn in komt.
Voor Eterieum en Lite coin vind ik het persoonlijk iets te laat om daar iets mee te doen.

Verder iemand nog tips?

Neo zit de laatste tijd in wat zwaar weer, een "grote aankondiging" die maar niet bekend gemaakt wordt (maar wel eerst een grote pump veroorzaakte) en het development team dat een significant gedeelte van hun stock van de hand heeft gedaan, om "extra devs te kunnen betalen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

De dip van NEO is inderdaad fors, maar vaak na zwaar weer komt zonneschijn. Grafiek goed in de gaten houden wanneer deze weer gaat stijgen want dan hebben ze denk ik de obstakels die voor de dip zorgt overwonnen.

Ik zit vooral te kijken naar kleine cryptocurrencies waarvan verwacht wordt dat deze groot worden. Zie ook dat Maidsafe een klimmer kan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Okay en stel, ik wil nu een deel Bitcoin kopen, wat is dan de beste en goedkoopste procedure? (ik lees dat binnenkort Wallstreet ermee gaat bemoeien, dat de kans groot is dat de waarde gaat stijgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Okay en stel, ik wil nu een deel Bitcoin kopen, wat is dan de beste en goedkoopste procedure? (ik lees dat binnenkort Wallstreet ermee gaat bemoeien, dat de kans groot is dat de waarde gaat stijgen)


Ik heb ze destijds als beginner bij Bitonic gehaald en gewoon in mijn eigen wallet gezet. Daarvan heb ik een deel op Bittrex, een handel site gezet, en ben daarmee gaan handelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Nice thanks :thumbsup: Hebben jullie ook gehoord over een 'Groene' cryptocurrency, die vooral door groene bedrijven gebruikt gaat worden?

edit: mijn eerste bitcoins gekocht, spannondd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Nice thanks :thumbsup: Hebben jullie ook gehoord over een 'Groene' cryptocurrency, die vooral door groene bedrijven gebruikt gaat worden?

edit: mijn eerste bitcoins gekocht, spannondd


Power Ledger (POWR) ja, zeker een interessant project om te volgen. Wordt wel gigantisch geshilled op dit moment, maar het zeker veel potentie. En het feit dat ze een werkend product hebben en een grant van de Australische overheid, biedt hoop. Ik heb er wel een beetje inzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Nice, ga die maar is aanschaffen. Als ik ze op Bittrex heb gekocht, kan ik ze dan vervolgens op mijn hardware wallet zetten, of eerst wachten en dan later wisselen voor Bitcoins? Je zei namelijk dat je ze van je exchange moet afhalen, echter kost het op de wallet in Bittrex zetten ook weer wat?(hoop dat de vraag duidelijk is)


(Ik ben ook alles aan het googlen maar dis wel zo handig :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Nice, ga die maar is aanschaffen. Als ik ze op Bittrex heb gekocht, kan ik ze dan vervolgens op mijn hardware wallet zetten, of eerst wachten en dan later wisselen voor Bitcoins? Je zei namelijk dat je ze van je exchange moet afhalen, echter kost het op de wallet in Bittrex zetten ook weer wat?(hoop dat de vraag duidelijk is)


Je kan ze op je hardware wallet zetten als daar ondersteunende software voor is. Veel apps werken Bitcoin (/blockchain) of Ethereum wallets, maar dit moet je per coin bekijken. Wisselen voor Bitcoin is natuurlijk zonde als je juist iets voor de lange termijn vast wil houden (waar bijvoorbeeld Power Ledger erg geschikt voor lijkt), wanneer dan blijkt dat je andere coin een stuk sneller gestegen is dan Bitcoin zelf.

Het overzetten (withdrawen) naar je wallet kost alleen de kosten van de transactie zelf, daar vraagt Bittrex niets extra's verder voor. Wel vragen ze een kleine marge per trade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Okay snap hem bijna. Als ik nu dus POWR koop, waar laat ik ze dan? In de wallet op Bittrex? (voor daytrading is dat dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Okay snap hem bijna. Als ik nu dus POWR koop, waar laat ik ze dan? In de wallet op Bittrex? (voor daytrading is dat dus)


Als je ermee wilt daytraden, dan moet je ze gewoon op Bittrex laten staan, dan loop je ook niet te kloten met transactietijden en kosten waardoor je snel op dingen in kunt spelen. Wil je ze langer bewaren, dan moet je ze (in dit geval dan POWR) in een Ethereum wallet bewaren.

Inmiddels trouwens al wel een leuke winst op gemaakt so far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nice thanks. Ja wil ook POWR kopen maar van mijn hardware wallet naar Bittrex duurt lang :cry: Ga nu maar even wachten na die hoge piek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ondertussen al een tijdje bitcoin ethereum litecoins en dash op zak, deze gaan allemaal mooi. Nu aan het overwegen om in decred te investeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo decred? Ik heb net POWR en Bitbay aangeschaft, ben benieuwd(morgen en volgende maand grote Bitbay aankondiging, POWR zie ik veel potentie in)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic