Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Wat een dag :lol:


Deel 2 :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
mitch0162 schreef:
Wat een dag :lol:


Deel 2 :aww:


Op de beurs is het sinds vorige week al aan het bloeden en blijft ook maar door gaan. Dan volg je de tip: buy the dip. Maar de dip blijft maar dippen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
mitch0162 schreef:
mitch0162 schreef:
Wat een dag :lol:


Deel 2 :aww:


Op de beurs is het sinds vorige week al aan het bloeden en blijft ook maar door gaan. Dan volg je de tip: buy the dip. Maar de dip blijft maar dippen >.<


Herkenbaar :lol:
Enige voordeel is dat ik optijd in Tether ben gegaan vanochtend, en dus wat coins goedkoper heb terug kunnen kopen. Wel zijn deze daarna nog meer gezakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
mitch0162 schreef:
mitch0162 schreef:
Wat een dag :lol:


Deel 2 :aww:


Op de beurs is het sinds vorige week al aan het bloeden en blijft ook maar door gaan. Dan volg je de tip: buy the dip. Maar de dip blijft maar dippen >.<

Forever dinsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
patrickjeb schreef:
Hier mensen nog wat advies voor bepaalde munten die een mooie toekomst hebben?
Momenteel wat in Litentry zitten en die ging even goed, toen weer omlaag en nu stijgt hij weer wat.


REEF, van Polkadot kan potentie hebben. :)

Ik heb deze al een tijd, maar (ook zonder deze dip) doen ze het niet best :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
mitch0162 schreef:
patrickjeb schreef:
Hier mensen nog wat advies voor bepaalde munten die een mooie toekomst hebben?
Momenteel wat in Litentry zitten en die ging even goed, toen weer omlaag en nu stijgt hij weer wat.


REEF, van Polkadot kan potentie hebben. :)

Ik heb deze al een tijd, maar (ook zonder deze dip) doen ze het niet best :lol:


Wat vind je niet best? Ik heb ze gekocht op $0,0165, toch al x3 gegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ze natuurlijk pas anderhalve week, maar in die tijd zijn ze alleen maar gezakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik heb deze al een tijd


patrickjeb schreef:
Heb ze natuurlijk pas anderhalve week


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer groene cijfers :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Weer groene cijfers :yay:


Het is een prachtige dag :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
patrickjeb schreef:
Ik heb deze al een tijd


patrickjeb schreef:
Heb ze natuurlijk pas anderhalve week


:lol:

Haha ja, m'n eerste had ik beter kunnen verwoorden :P
Ben tot nu vooral bezig geweest met short trading, maar denk dat ik nu wat coins langer ga houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2021 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Heb ze natuurlijk pas anderhalve week, maar in die tijd zijn ze alleen maar gezakt :P


De gehele markt krijgt even een gezonde correctie. Is alleen maar goed voor verdere groei. Gebruik deze dips.om bij te kopen of niks te doen. Ga niet elke minuut je portfolio checken. Je hebt een keuze gemaakt hou je daaraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de XRP gaat het een heel goed jaar worden
(Momenteel staat die op 1.34 euro) <---- leuk om over een jaar terug te lezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou tegenwoordig wel wat geld over dus ik overweeg ook om wat crypto aan te schaffen, maar waar te beginnen. De openingspost is al handig natuurlijk, iemand andere tips?

Ben wel meer op zoek naar iets voor de lange termijn, wil niet dagelijks gaan kopen en verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Voor de XRP gaat het een heel goed jaar worden
(Momenteel staat die op 1.34 euro) <---- leuk om over een jaar terug te lezen ;)


En waarom denk je dat (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Martin Waus schreef:
Voor de XRP gaat het een heel goed jaar worden
(Momenteel staat die op 1.34 euro) <---- leuk om over een jaar terug te lezen ;)


En waarom denk je dat (:


Omdat ie het zelf heeft gekocht natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, ja is wel vaak zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Martin Waus schreef:
Voor de XRP gaat het een heel goed jaar worden
(Momenteel staat die op 1.34 euro) <---- leuk om over een jaar terug te lezen ;)


En waarom denk je dat (:


Ik lees veel op verschillende platforms. Onderstaande is een prima samenvatting

Citaat:

In 1 week 82% stijging
In 1 maand 270% stijging

En dat terwijl er nog een rechtszaak tegen Ripple en 2 CEO's loopt !

Zodra de Amerikaanse crypto-beurzen XRP weer gaan re-listen zal de koers nog een forse stijging geven. Zodra de SEC achter de rug is (zal niet lang meer duren is de algehele verwachting) zal de prijs exploderen.

Binnenkort Flare Networks live die XRP gaat koppelen aan de smart-contracts van Ethereum en steeds meer nieuws dat de Centrale Banken in de wereld onder aanvoering van de BIS hun CBDC's op een private versie van de XRP-ledger gaan 'draaien'.


makrooy schreef:
Omdat ie het zelf heeft gekocht natuurlijk


Haha ja al lange tijd geleden. Eindelijk staat er weer iets te gebeuren met deze coin
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelf geen XRP fan, maar wel een graantje meegepikt van de stijging. Een van de topgainers de afgelopen dagen. Maar dit soort taferelen zien we veel vaker voorkomen bij crypto, alleen niet heel snel bij de grote marketcaps.

Ben benieuwd de komende weken/maanden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat die XRP maar eens lekker door het dak gaan want dat is het enige wat ik heb (gekocht) tegen een koers van toen 2,5 euro p/s. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 20:50 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Hou tegenwoordig wel wat geld over dus ik overweeg ook om wat crypto aan te schaffen, maar waar te beginnen. De openingspost is al handig natuurlijk, iemand andere tips?

Ben wel meer op zoek naar iets voor de lange termijn, wil niet dagelijks gaan kopen en verkopen.


Zou nu niet gaan inkopen (altcoins in ieder geval), alles staat echt toren hoog op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb sinds gisteren een account op Bitvavo aangemaakt en ik heb 20,- ingezet op Aelf. Ik snap er nog niet heel veel van, dus vandaar het lage bedrag. Ik zie wel dat de Aelf bezig is met een stijging, maar heeft iemand hier tips voor mij om het geld zo goed mogelijk te beleggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Ik heb sinds gisteren een account op Bitvavo aangemaakt en ik heb 20,- ingezet op Aelf. Ik snap er nog niet heel veel van, dus vandaar het lage bedrag. Ik zie wel dat de Aelf bezig is met een stijging, maar heeft iemand hier tips voor mij om het geld zo goed mogelijk te beleggen?


Onderzoek. Onderzoek. Onderzoek.

Het kost wat tijd, maar levert veel op. Stap 1 is op Reddit kijken bij r/CryptoCurrency, daar heb ik veel tips vandaan gehaald hoe ik me in bepaalde crypto kon verdiepen, waar ik op moest letten en wat interessante crypto zijn (vooral als je geen tijd hebt om je overal in te verdiepen, zijn die tips handig. Uiteindelijk is het wel belangrijk dat je zelf de beslissing maakt en niet puur afgaat op wat iemand anders roept). Lees je vooral goed in in de projecten achter de munt waarin je investeert. Gewoon investeren in een munt die goed loopt, is niet de juiste tactiek. Als ik investeer, dan doe ik dat wel in een munt waarin ik geloof. Daarnaast zal het niet altijd rozengeur en maneschijn zijn. Nu gaat alles geweldig, maar het kan straks net zo goed weer in elkaar donderen. Ik ben zelf ook pas sinds januari begonnen, dus heel veel geweldige informatie kan ik je ook niet geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Chroman schreef:
Hou tegenwoordig wel wat geld over dus ik overweeg ook om wat crypto aan te schaffen, maar waar te beginnen. De openingspost is al handig natuurlijk, iemand andere tips?

Ben wel meer op zoek naar iets voor de lange termijn, wil niet dagelijks gaan kopen en verkopen.


Zou nu niet gaan inkopen (altcoins in ieder geval), alles staat echt toren hoog op het moment.


Genoeg rooie cijfers vandaag. Inkopen maar. Eind volgende week weer verkopen :thumbup:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic