Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er €50 euro op gezet en verdeeld over ETH, XRP EN NEO, puur om alles even uit te vogelen. Dit weekend Coinbaas maar even raadplegen en als ik het wat meer onder de knie heb wat meer investeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Heb er €50 euro op gezet en verdeeld over ETH, XRP EN NEO, puur om alles even uit te vogelen. Dit weekend Coinbaas maar even raadplegen en als ik het wat meer onder de knie heb wat meer investeren.


ETH en XRP zijn interessant. Welke ik zelf als kleine crypto ook interessant vind zijn VET en ADA. Die hebben me tot nu toe ook het meeste opgeleverd. Wellicht interessant om mee te nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op m'n werk kwam een oud-collega langs en die liet me zijn crypto-wallet o.i.d. zien. 28 (!!!) bitcoins en hij is nog lang niet van plan ze te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Op m'n werk kwam een oud-collega langs en die liet me zijn crypto-wallet o.i.d. zien. 28 (!!!) bitcoins en hij is nog lang niet van plan ze te verkopen.


Die spanning zou ik niet aan kunnen. Zakt die coin met 5000 euro krijg ik een hartverzakking.
Zulke lui gaan dus gewoon door tot die eens op 100.000 euro komt te staan.
Erg knap ook om er zo mee om te kunnen gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Als hij er 3 zou verkopen, heeft hij al 1,5 ton. Ik zou het wel weten hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij verwacht zelf dat die ergens nog eens 4 ton o.i.d. waard gaan worden. Als je daar écht van overtuigd bent is dat wel een sicke gok, natuurlijk. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Als hij er 3 zou verkopen, heeft hij al 1,5 ton. Ik zou het wel weten hoor :lol:


Maar ook echt he. Ik snap dat ie hold, want de potentie is er. Maar ik zou echt wel een paar verkopen zodat ik iig deels al zou kunnen cashen :lol:

Sterker nog, als ie alles verkoopt heeft ie 1.4 miljoen. Ik zou denk ik toch cashen en genieten van het leven. Veel meer geld hoef ik niet eens joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al cash je er maar 4. Kan je een beste auto van kopen en een lange tijd leuke dingen van doen. Als hij het al niet verkeerd heeft en de gok wilt wagen, dan zou ik er alsnog enkele doen. Minimaal om m'n inzet terug te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2021 07:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Al cash je er maar 4. Kan je een beste auto van kopen en een lange tijd leuke dingen van doen. Als hij het al niet verkeerd heeft en de gok wilt wagen, dan zou ik er alsnog enkele doen. Minimaal om m'n inzet terug te halen.


Dat was een goeie zet geweest als die vandaag zijn wallet bekijkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2021 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
patrickjeb schreef:
Al cash je er maar 4. Kan je een beste auto van kopen en een lange tijd leuke dingen van doen. Als hij het al niet verkeerd heeft en de gok wilt wagen, dan zou ik er alsnog enkele doen. Minimaal om m'n inzet terug te halen.


Dat was een goeie zet geweest als die vandaag zijn wallet bekijkt :D


Wat een bloedbad, haha. M'n verlies gelukkig gecompenseerd met een 10x short op BNB. Vanmiddag weer ingekocht na het raken van een hoop stoplosses, hopelijk komt er niet nog een flinke correctie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb van de week op HOKK ingezet, soort opvolger van doge, akita en shib. Nu al 5x over de kop maar gaat richting veel meer wss. Aanrader nu die nog onbekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op welke site handel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik doe sowieso veel met binance maar ben me gaan verdiepen in opstartende altcoins omdat daar de meeste winst valt te pakken. Uniswap is waar veel coins beginnen en ik nu probeer daar nu te handelen maar je moet alles goed onderzoeken want veel coins zijn ook gewoon scams of pump en dumps. HOKK is ook alleen nog maar via uniswap te krijgen en is dus nog wat moeilijker te kopen. Hij komt ook binnenkort op meer exchanges en stijgt daardoor ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag ook maar eens begonnen met dit, met een beetje hulp van een collega.

Doe 't nu nog met kleine bedragen om te lol er een beetje in te houden en om er wat van te leren.
Iig ingezet op ETH en voor de lolz op doge
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 21:41 
 
Artiest

Naar een aantal jaren toch maar weer de boel opgepakt.. in 2017 200 euro ingezet op doge en nog wat kleine coins.. En de afgelopen weken dit 8x verdubbeld.. Nu lekker een deel cashen en verder investeren in ETH, BTC en opkomende altcoins..

Iemand nog tips betreft altcoins die een mooie toekomst hebben? ADA, XRP hou ik sowieso in de gaten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2021 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Naar een aantal jaren toch maar weer de boel opgepakt.. in 2017 200 euro ingezet op doge en nog wat kleine coins.. En de afgelopen weken dit 8x verdubbeld.. Nu lekker een deel cashen en verder investeren in ETH, BTC en opkomende altcoins..

Iemand nog tips betreft altcoins die een mooie toekomst hebben? ADA, XRP hou ik sowieso in de gaten..

Ik wil wel tips ruilen voor de projectfile van Pandorum ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2021 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hele tijd terug dacht ik eraan dat ik nog wel eens bitcoin en litecoin op mijn oude PC kon hebben staan. PC vanuit de kelder gehaald en startte gelukkig nog probleemloos op. Op de PC stond nog een bitcoin, litecoin en dogecoin client, alsook software om zelf te minen (dit was in 2012/2013). Alle drie de wallet.dat bestanden gerecupereerd en de afgelopen weken bezig geweest met het binnenhalen van de blockchain voor alle drie de coins. Dogecoin waren helemaal geen transacties op. Litecoin had ik allemaal naar BTC-E gestuurd om te wisselen tegen bitcoin.

Gisteren dan uiteindelijk ook in mijn bitcoin wallet kunnen kijken en daar zit nog 0,00702296 BTC in (387,95$). Mijn laatste transactie was 0.548 bitcoin naar de originele Silkroad om 5 gram wiet mee te kopen. Destijds stond de BTC prijs op ongeveer 100$. Iets wat ik altijd wel onthouden heb en pijnlijk aanvoelde maar nu ik het echt zie komt het terug hard aan xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2021 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: Ook echt om 5 gram wiet mee te kopen, haha. Met de kennis van nu (en de huidige waarde) is dat echt sick, haha.

Ach, wie weet maakt die 0,00702296 BTC je ooit nog rijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2021 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mijn laatste transactie was 0.548 bitcoin naar de originele Silkroad om 5 gram wiet mee te kopen.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2021 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Iemand nog tips betreft altcoins die een mooie toekomst hebben? ADA, XRP hou ik sowieso in de gaten..

Ik ben momenteel ook zoekend, dus ben benieuwd of mensen nog tips hebben.
Ben al een paar maand BNB fanboy en die blijft lekker gaan. Heb een gedeelte in VET zitten, maar helaas staat hij nog onder mijn inleg, en BURGER. De laatste ook te hoog ingekocht helaas. BNB houdt me goed in de winst momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2021 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Gisteren dan uiteindelijk ook in mijn bitcoin wallet kunnen kijken en daar zit nog 0,00702296 BTC in (387,95$). Mijn laatste transactie was 0.548 bitcoin naar de originele Silkroad om 5 gram wiet mee te kopen.


:lol: :lol:

Mijn laatste trade is van omstreeks 2017. True holder hier I guess? :P Heb me er toen in verdiept maar zit er echt totaal niet meer in.

Ik heb wel ondertussen ongeveer 13x mijn inzet er uit gehaald. Een leuk deel daarvan is te wijten aan ADA die dit jaar flink omhoog schoot, naast wat andere altcoins. Zit er over na te denken om m'n aandeel bitcoin eruit te doen om wat leuke dingen mee te kunnen doen deze zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Grim schreef:
Gisteren dan uiteindelijk ook in mijn bitcoin wallet kunnen kijken en daar zit nog 0,00702296 BTC in (387,95$). Mijn laatste transactie was 0.548 bitcoin naar de originele Silkroad om 5 gram wiet mee te kopen.


:lol: :lol:

Mijn laatste trade is van omstreeks 2017. True holder hier I guess? :P Heb me er toen in verdiept maar zit er echt totaal niet meer in.

Ik heb wel ondertussen ongeveer 13x mijn inzet er uit gehaald. Een leuk deel daarvan is te wijten aan ADA die dit jaar flink omhoog schoot, naast wat andere altcoins. Zit er over na te denken om m'n aandeel bitcoin eruit te doen om wat leuke dingen mee te kunnen doen deze zomer.

Leuke dingen zoals een Mercedes AMG GTR kopen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Leuke dingen zoals een Mercedes AMG GTR kopen ofzo?


Misschien kan een schaalmodel er wel vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die hier in LTC inversteerd? Heeft deze mooie toekomst of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 08:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Iemand die hier in LTC inversteerd? Heeft deze mooie toekomst of?


Ik heb er een aantal voor de lange termijn en ga hier regelmatig long of short op :) Zeker potentie voor een mooie toekomst de komende tijd
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic