Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Al mensen die kunnen stoppen met werken? :woot:


Yep, ik. Nog 2 daagjes en dan verlof tot het einde van het jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op Kevin na nog mensen actief aan het traden/holden hier? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ging voor de grap even kijken net. Ik had nog 100 euro in alt coins, is nu 1000 waard. Lekker hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoef niet eens te kijken om te weten dat mijn wallet -90% staat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Op Kevin na nog mensen actief aan het traden/holden hier? :yay:

Zeker, kijk eigenlijk dagelijks wel even. Had eerst alleen BTC en een beetje Ethereum, maar begin januari ook wat Cardano aangekocht. Laatstgenoemde is inmiddels al zo'n 4 keer over de kop gegaan :thumbsup:

Vorig jaar ergens in maart ook wat in BTC gegooid, en daar ging eigenlijk hetzelfde voor op. Benieuwd hoe lang de koersen nog zo hard omhoog blijven gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tussen kerst en oud en nieuw alles verkocht. Dacht dit is wel de max met btc op 27.000 euro. Niet dus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 03:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Op Kevin na nog mensen actief aan het traden/holden hier? :yay:

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier mensen nog wat advies voor bepaalde munten die een mooie toekomst hebben?
Momenteel wat in Litentry zitten en die ging even goed, toen weer omlaag en nu stijgt hij weer wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hier mensen nog wat advies voor bepaalde munten die een mooie toekomst hebben?
Momenteel wat in Litentry zitten en die ging even goed, toen weer omlaag en nu stijgt hij weer wat.


REEF, van Polkadot kan potentie hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2021 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo’n anderhalve maand geleden een klein bedrag in 0x (ZRX) gestopt en nu al flinke winst. Twijfel nu of ik ze vast ga houden of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2021 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Zo’n anderhalve maand geleden een klein bedrag in 0x (ZRX) gestopt en nu al flinke winst. Twijfel nu of ik ze vast ga houden of niet


Geen idee wat 'flinke winst' is maar wat je kan doen is al een deel verkopen om je initiële inleg te dekken en de rest laten staan. Als flinke winst = prijs x3, dan verkoop je 1/3 van huidige totaal om je initiële inleg te recupereren. De rest is dan sowieso winst, hoog of laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2021 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben momenteel vooral bezig met het holden van GRT en XLM, wat wel mooi uitpakt. Ben er sinds het hele GME gebeuren weer eens naar aan het kijken.

Ik had er na de crash in 2017/2018 eigenlijk niks meer mee gedaan, en de coins die ik daarvan nog had waren nog maar een 15 dollar waard. Nu had ik ongeveer een 5 maanden geleden een aantal coins geclaimd via Coinbase Earn. Dat alles bij elkaar is nu op het moment ongeveer 280 dollar geworden, terwijl eigenlijk 90% dus van die gratis coins komt. :D XLM was ik dus al een tijdje aan het holden, de overige Coinbase earn coins en restjes van 2018 geswitched naar XLM en ook precies op het juiste moment in GRT gestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2021 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Civitas schreef:
Zo’n anderhalve maand geleden een klein bedrag in 0x (ZRX) gestopt en nu al flinke winst. Twijfel nu of ik ze vast ga houden of niet


Geen idee wat 'flinke winst' is maar wat je kan doen is al een deel verkopen om je initiële inleg te dekken en de rest laten staan. Als flinke winst = prijs x3, dan verkoop je 1/3 van huidige totaal om je initiële inleg te recupereren. De rest is dan sowieso winst, hoog of laag.


Heb ze gekocht voor 0,36 en zijn nu rond de 1,40. wacht tot ze 1,60 zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2021 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Heb ze gekocht voor 0,36 en zijn nu rond de 1,40. wacht tot ze 1,60 zijn


Je beslist uiteraard zelf wat je doet. Het kan even goed zijn dat ze tot 1,55 gaan en dan weer naar <1€ zakken. Belangrijke regel in het beleggen: don't be greedy.

Aan de andere kant zijn yolo plays ook leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil overstappen naar een andere exchange site. Gebruik nu Bitstamp maar die hebben maar weinig coins om in te handelen. Welke gebruiken jullie? En wat is de fee die je betaald voor de BTC.
Bij Bitstamp is dit 0,5%. Zo kan ik een makkelijke vergelijking maken tussen de exchange sites.

Ik doe nu alles via de app dus een gebruiks vriendelijke app van de exchange is ook wel handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik coinbase pro. Coinbase is makkelijker en overzichtelijker maar wel stuk hogere fees. Waar ik per 20 eu bij coinbase al zo'n euro aan fee moet betalen, is dat op coinbase hooguit een paar cent.

Binance is verder ook goed, maar gebruik (nog) niet dus ook geen ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik gebruik voor 90% Binance. Beste Exchange imo. Andere exchanges gebruik ik alleen als een coin (nog) niet op Binance staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik ook Binance. Heb er nog steeds niet teveel in om een beetje de markt te leren kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 05:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Wil overstappen naar een andere exchange site. Gebruik nu Bitstamp maar die hebben maar weinig coins om in te handelen. Welke gebruiken jullie? En wat is de fee die je betaald voor de BTC.
Bij Bitstamp is dit 0,5%. Zo kan ik een makkelijke vergelijking maken tussen de exchange sites.

Ik doe nu alles via de app dus een gebruiks vriendelijke app van de exchange is ook wel handig.


Binance is de grootste exchange van de wereld op dit moment. Meeste volume en meeste aanbod. Maker/Taker fee is 0.1% per trade. Dit kan je verlagen door BNB te holden.
Ik gebruik Binance voor alt trading & Bybit voor leverage trading met de majors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binance dan maar eens installeren. BTC gaat richting de 50K :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gebruik zelf Binance en Bitvavo.

Bitcoin heeft er nog steeds flink zin aan met de stijgende lijn omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren voor 1600 ingestapt in Ethereum. Atm is 'ie 1300 haha, lekker instapmoment geweest wel. :P

Heb nu nog 400 euro op m'n wallet, ga die vandaag stoppen in Cardano. Sick hoe die prijzen ineens zo dalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een dag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paniek :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Paniek :surrender:


Juist nu valt er winst te halen ^^
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic