Goed geïnvesteerd maat!Remi wrote:Ik heb nog 200 XRP t.w.v. 500 euro. Iemand overnemen voor een leuk prijsje?
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
yes, bearmarket gaat het traden nog gewoon primamitch0162 wrote:https://coinbaas.com/resultaten-coinbaa ... EITY4w3QMsKevin-Raw wrote:Tuurlijk, nooit weggeweestmitch0162 wrote:Leeft iedereen hier nog?
en nog mensen die in Morpheus.Network (MRPH) zitten? Binnenkort op BittrexEn nee, zit niet in MRPH.
Netjes Kevin!
We regelen wel een goed prijsje, Rikkert.RickZ wrote:Goed geïnvesteerd maat!Remi wrote:Ik heb nog 200 XRP t.w.v. 500 euro. Iemand overnemen voor een leuk prijsje?
-
B
Zijn er hier ook mensen die bijvoorbeeld traden in opties of zijn er alleen maar cryptotraders hier?
Opties niet. Wel forex/stocks en futurecontracten mbt cryptobierislekker wrote:Zijn er hier ook mensen die bijvoorbeeld traden in opties of zijn er alleen maar cryptotraders hier?
Alleen actief op de FX-markt.bierislekker wrote:Zijn er hier ook mensen die bijvoorbeeld traden in opties of zijn er alleen maar cryptotraders hier?
Not yetmitch0162 wrote:Btc $10k voor morgen?
Nice! Neigt inderdaad weer naar een bullmarketKevin-Raw wrote:Not yetmitch0162 wrote:Btc $10k voor morgen?Maar wat een heerlijke dagen. Recordprofit gepakt in 12 dagen tijd. Neigt weer naar begin van bullmarket
Maarja niet te euforisch worden nu
-
B
Oei
Door de beurs net optijd in tether gestapt...bierislekker wrote:Oei
Markt is weer heerlijk afgelopen weken! Nog mensen actief aan het handelen? 
Je resultaten van juni/juli zien er goed uit Kevin!
Eind mei in CRO en Chainlink gegaan, wat zeer goed heeft uitgepakt
Ja markt is top om te handelen.mitch0162 wrote:Je resultaten van juni/juli zien er goed uit Kevin!![]()
Poh wie wil er nou niet in CROmitch0162 wrote:Je resultaten van juni/juli zien er goed uit Kevin!![]()
Wat is het stil hier.. Iedereen feest aan het vieren? 
Wat zijn jouw resultaten dan?
Heb ooit eens in een opwelling 200 XRP gekocht voor 2,5 per stuk. Die zijn nu 0,25 waard.
Heb ooit eens in een opwelling 200 XRP gekocht voor 2,5 per stuk. Die zijn nu 0,25 waard.
Mijn aanname is Bitcoin die de 19k dollar heeft bereiktRemi wrote:Wat zijn jouw resultaten dan?
zijn er al mensen op t forum die kunnen rentenieren van bitcoin 
XRP is de afgelopen week met 125% gestegen, staat nu op $0,67Remi wrote:Wat zijn jouw resultaten dan?
Ik heb BTC, Link, XLM, CRO, NEO en Ocean. Alles in totaal toch een winst van ~0,55 BTC
Vandaag een slechte dag voor de coins
Niet voor TetherMartin Waus wrote:Vandaag een slechte dag voor de coins