Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik zit al een tijdje aan Ripple te denken. Collega's zijn er wild over en zien er toekomst in. Gisteren plots met zo'n 92% gestegen en ik heb de slag gemist :cry: . Zit er alsnog aan te denken om er geld in te stoppen. Verwachten jullie dat deze binnenkort weer even dipt? Op zich is instappen op 0,40eu nog steeds niet vervelend.

Je kan wachten op een dip, maar in de nabije toekomst zie ik deze wel echt nog flink stijgen. Vriend van mij had een mooi overzicht gezien over transactiesnelheid van coins. Bitcoin 45 minuten, Litecoin 10 minuten, Ripple 3,3 seconde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Remi schreef:
Ik zit al een tijdje aan Ripple te denken. Collega's zijn er wild over en zien er toekomst in. Gisteren plots met zo'n 92% gestegen en ik heb de slag gemist :cry: . Zit er alsnog aan te denken om er geld in te stoppen. Verwachten jullie dat deze binnenkort weer even dipt? Op zich is instappen op 0,40eu nog steeds niet vervelend.

Je kan wachten op een dip, maar in de nabije toekomst zie ik deze wel echt nog flink stijgen. Vriend van mij had een mooi overzicht gezien over transactiesnelheid van coins. Bitcoin 45 minuten, Litecoin 10 minuten, Ripple 3,3 seconde


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

tering, dat kan wel eens veel groter worden dan Bitcoin toch?(met iets meer naamsbekendheid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet per se, ze zijn beide gecreëerd voor verschillende doeleinden he. Ripple en Raiblocks richten zich eigenlijk puur op het bankenstelsel en de overdracht van geld, Bitcoin wil juist geld decentraliseren door banken overbodig te maken. Daarnaast is Bitcoin by far de bekendste op crypto gebied en dat in zichzelf is al veel waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ja die naamsbekendheid is wel belangrijk, dat eerste wist ik niet :)

Vind jij(jullie) dat cryptocurrency op het moment nog te ingewikkeld is voor de echte mainstream??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Vind jij(jullie) dat cryptocurrency op het moment nog te ingewikkeld is voor de echte mainstream??


Ja, absoluut. Er zijn elke dag nog steeds mensen die voor het eerst van "bitcoin" horen, vele malen minder mensen kennen het begrip "cryptocurrency" en nog minder weten dat er ook andere coins bestaan. Een ontzettend groot gedeelte dat er niet echt mee bezig is, denkt dat het enkel in gehelen werkt en "hebben geen €14k om erin te te stoppen, te duur". Kwam toevallig nog een post tegen van iemand die dacht dat het iets fysieks was en een bitcoin voor haar dochter wou kopen, omdat ze wist dat haar dochter een muntenverzamelaar was.

Het feit is, de samenleving is nog ontzettend digibeet. Hoe je een computer opstart en naar Facebook toe weet te sturen lukt nog, maar de helderheid van een scherm kunnen ze nog niet aanpassen en bij het downloaden van een film krijgen ze er 3 gratis virussen bij. Die gaan echt nog lang niet overstappen op een dergelijke valuta, als ze dat ooit al doen. En dat hoeft ook niet, het merendeel van de technologieën die je nu ziet ontstaan is toch gericht op het bedrijfsleven.

Daarnaast is er een grote hoeveelheid goudzoekers die er vooral in zit voor de winst, waarbij ik moet toegeven dat ik zeker deels in deze groep val. Dat is geen groep om op te bouwen om crypto staande te houden ten tijde van tegenslagen. Er is nog een lange weg te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

J Kwam toevallig nog een post tegen van iemand die dacht dat het iets fysieks was en een bitcoin voor haar dochter wou kopen, omdat ze wist dat haar dochter een muntenverzamelaar was.


:lol: :lol: Heerlijk

Steffnov schreef:
Daarnaast is er een grote hoeveelheid goudzoekers die er vooral in zit voor de winst, waarbij ik moet toegeven dat ik zeker deels in deze groep val. Dat is geen groep om op te bouwen om crypto staande te houden ten tijde van tegenslagen. Er is nog een lange weg te gaan.


Ik ben er ook voor de winst. En ook een beetje omdat ik het wel een goed systeem vind en het wil backen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wilfred Genee dacht laatst in een VI uitzending ook dat het een fysieke munt was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb in de wandelgangen vernomen dat Kevin_Raw dit weekend met een site komt met alle info over cryptocurrency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 02:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Misschien iets om in de gaten te houden, Dennis Rodman komt morgen bij "The Late Show" (met Stephen Colbert) te gast, en zal oa over zijn crypto token Potcoin praten. Eén grote grap natuurlijk, maar de vorige keer dat hij dit deed (in juni) steeg dat ding met 150%. Sinds Rodman het vannacht tweette is hij al 25% gestegen. Klinkt voor mij als een gokje waard.

Gekocht op 0,33 en is nu al 0,47. Wil al een tijdje iets meer kopen maar hij gaat maar niet lager. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Steffnov schreef:
Misschien iets om in de gaten te houden, Dennis Rodman komt morgen bij "The Late Show" (met Stephen Colbert) te gast, en zal oa over zijn crypto token Potcoin praten. Eén grote grap natuurlijk, maar de vorige keer dat hij dit deed (in juni) steeg dat ding met 150%. Sinds Rodman het vannacht tweette is hij al 25% gestegen. Klinkt voor mij als een gokje waard.

Gekocht op 0,33 en is nu al 0,47. Wil al een tijdje iets meer kopen maar hij gaat maar niet lager. :P

Met morgen ging ik er dus vanuit dat het aankomende nacht op tv zou zijn niet vorige nacht. xd Terug naar de oude prijs. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heerlijke gevoel wanneer je een grote partij van een kleine munt koopt, en hij 3 uur later al voor 25% meer verhandeld wordt :cool: (Xtrabytes)


Fluxion schreef:
Fluxion schreef:
Steffnov schreef:
Misschien iets om in de gaten te houden, Dennis Rodman komt morgen bij "The Late Show" (met Stephen Colbert) te gast, en zal oa over zijn crypto token Potcoin praten. Eén grote grap natuurlijk, maar de vorige keer dat hij dit deed (in juni) steeg dat ding met 150%. Sinds Rodman het vannacht tweette is hij al 25% gestegen. Klinkt voor mij als een gokje waard.

Gekocht op 0,33 en is nu al 0,47. Wil al een tijdje iets meer kopen maar hij gaat maar niet lager. :P

Met morgen ging ik er dus vanuit dat het aankomende nacht op tv zou zijn niet vorige nacht. xd Terug naar de oude prijs. >.<


Lullig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook graag investeren in cryptocurrency, in welke munten zou ik volgens jullie moeten investeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we dat hadden geweten, hadden we als ons geld er wel ingestopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een vraag: welke exchanges zijn betrouwbaar, goed en gebruiken jullie? Of is misschien een wallet een betere optie. Ik weet niet precies wat de voordelen zijn van een exchange t.o.v. een wallet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin, hoe is 't met je website? Daar zou je toch e.e.a. op posten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Nog een vraag: welke exchanges zijn betrouwbaar, goed en gebruiken jullie? Of is misschien een wallet een betere optie. Ik weet niet precies wat de voordelen zijn van een exchange t.o.v. een wallet.


Voordeel met een exchange is dat je het geld al op de plek hebt waar je het meteen kunt verhandelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 06:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kevin, hoe is 't met je website? Daar zou je toch e.e.a. op posten?


Website is gisteren even online geweest om te testen. Aantal tips gekregen en nu optimaliseren. Hopen morgenavond officiële release te doen.

http://www.coinbaas.com

Naast de standaard informatie over alles rondom cryptocurrency wat veel sites aanbieden. Gaan wij ook handleidingen aanbieden over technische analyses doen. Dus kijken naar Candlesticks/indicatoren/voortzettingspatronen/psychologische analyse/risico management. Dit allemaal gratis of course :) Dus voor iemand die wil beginnen kan bij ons terecht, maar ook mensen die al even bezig zijn en meer willen leren.

Het moet een community worden. Dus mensen zijn bijvoorbeeld ook vrij als zij achter een nieuwe ICO of munt staan een bericht te schrijven. Waarin ze hun eigen affiliate link mogen stoppen, dus er zelf aan verdienen. Wij moeten natuurlijk wel goedkeuren of de analyse goed is.

Ik hou jullie op de hoogte. We hebben al een aardige community op Telegram. Via deze link kom je hierin: https://t.me/allemaalrijk

TSFH schreef:
Nog een vraag: welke exchanges zijn betrouwbaar, goed en gebruiken jullie? Of is misschien een wallet een betere optie. Ik weet niet precies wat de voordelen zijn van een exchange t.o.v. een wallet.


Het ligt aan het doel wat je voor ogen hebt. Wil jij investeren en vasthouden. Dan is een wallet genoeg (online of offline).

Wil jij echt gaan handelen dan kan je er beter voor kiezen om jouw gekochte coins (via Bitonic/Litebit of een andere) direct naar de exchange te sturen. Voorkeur gaat uit om Bitcoins te kopen en die te versturen. Want je handelt namelijk andere munten voornamelijk met Bitcoins. Mijn voorkeur gaat uit naar Binance of Bittrex, helaas heeft Bittrex op dit moment een ledenstop. Dus blijft Binance.com automatisch over.

Als mijn site online is staat er uitleg hoe te beginnen, maar is ofcourse ook al op andere pagina's te vinden. Daarnaast is het ook even goed om kennis op te doen over de technologie en achtergrond. Dus wat is een blockchain? Wat zijn altcoins? Wat zijn ICO's? Wat zijn tokens? De termen in de cryptowereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel benieuwd, gaat zeker handig zijn voor mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En we zijn live! www.coinbaas.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
En we zijn live! http://www.coinbaas.com


Dus jullie hebben dit veroorzaakt :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 09:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat?


Bitcoin is nog maar 13k ipv 20k :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Alles staat in het rood, komt wel weer goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kevin-Raw schreef:
En we zijn live! http://www.coinbaas.com


Dus jullie hebben dit veroorzaakt :list:


Ja even 180 miljard uitgecasht naar FIAT
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic