Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Redle schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat?


Bitcoin is nog maar 13k ipv 20k :/

Ah, dat. Dacht dat er een plaatje moest volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FUDFUDFUDFUDFUDFUDFUDFUDFUD

Komen al die mensen in whatsapp groepen weer even zeggen zie je nou wel dat btc niks is ik had gelijk het gaat instorten!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Zie je nou dat het een bubbel is!?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hodl 4 life. Wel balen dat ik vorige week al crypto heb gekocht. Had dus beter een week kunnen wachten :cry: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 01:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een gezonde correctie geweest. Een correctie die al 7x heeft plaatsgevonden (25-35% in de min). Na alle correcties is hij keihard weer gestegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

En na elke correctie is er altijd een alltime high gekomen, dus kom maar op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 02:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb even jullie hulp nodig :) Zouden jullie mij kunnen helpen om een competitie te winnen. Enige wat je hoeft te doen is je stem uit te brengen op nummer 4.(coinbaas)

https://twitter.com/Airdropalertcom/sta ... 7704868865
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik niet had moeten inloggen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

xd

pim__ schreef:
Als ik niet had moeten inloggen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Zware tijden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Zware tijden :cry:

Gewoon een aantal dagen niet kijken. Na regen komt zonneschijn. Niks verkopen en blijven vasthouden.
EMC2 is wel echt de slechtste investering van mij geweest tot nu toe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Spobbertiet schreef:
Zware tijden :cry:

Gewoon een aantal dagen niet kijken. Na regen komt zonneschijn. Niks verkopen en blijven vasthouden.
EMC2 is wel echt de slechtste investering van mij geweest tot nu toe :lol:


Ja klopt, zit wel te twijfelen om net voor de btc stijging alles in btc te zetten. De vraag is natuurlijk wanneer die gaat stijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Zelf sinds vorige week bezig met mijn vriendengroep, op advies ingezet op Vechain (VEN)

Ik later ingestapt dan zij voor $ 2.75, zij $ 1,70. Hij staat nu op $6,21 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
EMC2 is wel echt de slechtste investering van mij geweest tot nu toe :lol:


Dat was dan ook wel de meest obvious pump 'n dump coin aller tijden...

Maar idd, wisselvallige markt op dit moment. REQ, VEN en ENG houden mijn portfolio mooi overeind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Pipa schreef:
EMC2 is wel echt de slechtste investering van mij geweest tot nu toe :lol:


Dat was dan ook wel de meest obvious pump 'n dump coin aller tijden...

Maar idd, wisselvallige markt op dit moment. REQ, VEN en ENG houden mijn portfolio mooi overeind.

Ik had EMC2 ingekocht toen er een "BIG ANNOUNCEMNT" kwam. Bleek helemaal niks te zijn helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had EMC2 een week voor die zogenaamde mindblowing announcement ingeslagen en gelukkig net op tijd verkocht toen dat shitnews naar buiten kwam. Had nog lichte profit.

Momenteel komt mijn portfolio eindelijk weer een klein beetje op gang, lijkt erop dat coins langzaam terugkruipen.
Wel echt met m’n stomme hoofd heel impulsief in DGB gestapt gisteren meteen na die iOS wallet announcement, wist helemaal niks van die coin dacht effe short term profit te pakken maar die is dus alleen maar gezakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zelf sinds vorige week bezig met mijn vriendengroep, op advies ingezet op Vechain (VEN)

Ik later ingestapt dan zij voor $ 2.75, zij $ 1,70. Hij staat nu op $6,21 :thumbsup:


Ik raadde deze vorige maand nog aan bij een paar maten.. Zelf vergeten de transactie af te ronden. Weet mn god niet hoe.. :(

Zie zelf wel de middellange termijn potentie in Cardano (ADA) en ETHOS
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook m'n portefeuille verneukt met TRX. Beter komt ie er bovenop want ben niet van plan m'n verlies te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DGB is ook één grote scam, niet aan beginnen xd alles wat zwaar geshilled (TRX was daar het laatste voordeel van) wordt uit het niets is meestal de moeite niet waard op een termijn langer dan een paar dagen. Enige uitzondering was XRB, ben ik achter gekomen (en die is ook nog steeds niet op fatsoenlijke exchanges beschikbaar, al komt hij snel op Binance).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
DGB is ook één grote scam, niet aan beginnen xd alles wat zwaar geshilled (TRX was daar het laatste voordeel van) wordt uit het niets is meestal de moeite niet waard op een termijn langer dan een paar dagen. Enige uitzondering was XRB, ben ik achter gekomen (en die is ook nog steeds niet op fatsoenlijke exchanges beschikbaar, al komt hij snel op Binance).

Nouja we gaan het zien :P.

Gelukkig nog wel redelijk wat gepakt op VEN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het doet pijn om te zien dat mijn portfolio toch wel 33% in USD waarde is gezakt de afgelopen 3 dagen. :( Maar het zal vast wel goed komen.

Had ook TRX gekocht na een flinke dip, alleen dipte die daarna nog verder. >.< Maar het is maar een relatief klein bedrag dus ik houd het gewoon en zie wel hoe het loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Dit soort tijden hebben de cryptovaluta al vaker gekend, is altijd nog goed gekomen. Het helpt gewoon niet mee als de Zuid-Koreaanse overheid een "fake" announcement maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 01:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel mensen hebben geen idee hoe exchanges omgaan met jouw munten. Daarom heb ik het in kaart proberen te brengen. Denk leerzaam voor velen.
https://coinbaas.com/exchange-security/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wat gaan jullie doen morgen op de 15e? Het schijnt dat jaarlijks bonussen op de 25e worden uitgegeven en dat de Bitcoin zal vliegen:) Alles in btc of gaan de alts ook mee??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verwacht dat de alts mee gaan ja, immers pak je daarop vaak de grootste marges, en daar zullen ze toch op mikken.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic