Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
15.5k, niet normaal :surrender:


Inderdaad echt niet normaal dit. Waar eindigt het?

20k voor 2018 is niet eens zo gek meer. Er blijft maar "nieuw" geld erin gepompt worden. Afgelopen 2 uur weer 25 miljard Total marketcap erbij.

Voor de mensen die in mijn Telegram groepen zaten. Hij is per ongeluk verwijdert door een vriend van mij die beheerder was. Byebye community van 300 man.

Als je er weer in wil.
https://t.me/allemaalrijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 20:52 
 
Hardtraxx Addict

Gister geïnvesteerd in IOTA, XLM, ETH, ADA en REQ. Ik ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde dat ik hier een grote koffer met geld kon komen ophalen? Waar kan ik tekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 03:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bitcoin gaat gewoon de 20k halen voor 2018 XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Litecoin gaat ook wel sterk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Bitcoin gaat gewoon de 20k halen voor 2018 XD


https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency ... ends_only/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 06:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou opzich ook wel wat spaargeld erin willen gooien maar heb geen idee hoe het werkt, iemand een faq van hoe en wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 09:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
ik zou opzich ook wel wat spaargeld erin willen gooien maar heb geen idee hoe het werkt, iemand een faq van hoe en wat?


Zie eerste pagina van dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
ik zou opzich ook wel wat spaargeld erin willen gooien maar heb geen idee hoe het werkt, iemand een faq van hoe en wat?

Op youtube heb je ook filmpjes hoe het werkt, ook in het Nederlands. Ik heb dit filmpje ook gebruikt voor Bittrexx
https://www.youtube.com/watch?v=H_5nm7qOXUc
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren een stukje over Bitcoin gezien bij Kassa. Het fragment is hier te bekijken: https://kassa.bnnvara.nl/media/380157

Je moet dus belasting betalen voor Bitcoin. En dat kan nog eens flink nadelig voor mensen uitpakken als de koers flink daalt. Denk dat heel veel mensen dit niet weten en flink in de problemen (kunnen) raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De manier van berekenen is wel ff wat anders dan bij loonbelasting ja. Maar ik ga er vanuit dat je daar rekening mee houdt als je met tonnen gaat schuiven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Gisteren een stukje over Bitcoin gezien bij Kassa. Het fragment is hier te bekijken: https://kassa.bnnvara.nl/media/380157

Je moet dus belasting betalen voor Bitcoin. En dat kan nog eens flink nadelig voor mensen uitpakken als de koers flink daalt. Denk dat heel veel mensen dit niet weten en flink in de problemen (kunnen) raken.


Wel pas na een vermogen van 25k toch? Daar komen de meeste waarschijnlijk niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laatst voor 200 aan btc gekocht. Wil binnenkort wat altcoins kopen op Bittrex maar om het allemaal goed te begrijpen is best lastig. Moet al die gekke termen maar eens gaan leren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Laatst voor 200 aan btc gekocht. Wil binnenkort wat altcoins kopen op Bittrex maar om het allemaal goed te begrijpen is best lastig. Moet al die gekke termen maar eens gaan leren. :P


RSI waarde is vrij belangrijk als je wil gaan daytraiden ;) die kan je opvragen bij elke currency onder 'studies'

Als je langetermijn wilt gaan daytraden moet je meer het nieuws lezen enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Fluxion schreef:
Laatst voor 200 aan btc gekocht. Wil binnenkort wat altcoins kopen op Bittrex maar om het allemaal goed te begrijpen is best lastig. Moet al die gekke termen maar eens gaan leren. :P


RSI waarde is vrij belangrijk als je wil gaan daytraiden ;) die kan je opvragen bij elke currency onder 'studies'

Als je langetermijn wilt gaan daytraden moet je meer het nieuws lezen enzo

Vandaag paar trades gedaan met LTC aan de hand van MACD om het een beetje uit te testen, kleine profit gemaakt. :P Wil af en toe daytraden maar vooral wat meer long term coins. Is er niet een manier om die studies vast te zetten? Moet nu elke keer dat ik naar een currency ga het weer opnieuw createn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nice! :D Ben zelf ook redelijk newb, doe vooral long term want heb geen tijd voor daytrading.

Dat vastzetten zoek ik ook dus als iemand dat weet :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tradingview.com gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Litecoin gaat als een malle! +200% in 2 dagen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ethereum gaat ook lekker..

Voor de gein tijd geleden met een aantal collega's een aantal aandelen gekocht..
Koers liep toen met de crypto's nog up en down, nadat we bijna broke waren even paar weken het met rust gelaten. Maar laatste weken pakken we eindelijk weer wat poen :x

Alleen al om de verhalen op het werk ga ik stuk :lol: Alsof ze al op de bahama's zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weten jullie een website met iDeal waar je LiteCoins kan kopen? Of is het handig om gewoon Bitcoins via Bitonic te halen en deze dan by bittrex om te zetten naar litecoins?

Verder bij Bittrex.com, zijn er daar meer die last hebben dat de verifications niet lukken? Basic en Enhanced lukten bij mij niet dus het is onder review wat erg lang duurt. Ben daardoor beetje huiverig om er meer geld in te stoppen, als de verification nooit lukt dan heb ik op papier wel geld in cryptos, maar als ik het er nooit kan afhalen heb ik er vrij weinig aan. Of zijn er andere manieren om bitcoins er af te halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien iets om in de gaten te houden, Dennis Rodman komt morgen bij "The Late Show" (met Stephen Colbert) te gast, en zal oa over zijn crypto token Potcoin praten. Eén grote grap natuurlijk, maar de vorige keer dat hij dit deed (in juni) steeg dat ding met 150%. Sinds Rodman het vannacht tweette is hij al 25% gestegen. Klinkt voor mij als een gokje waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Redle schreef:
Weten jullie een website met iDeal waar je LiteCoins kan kopen? Of is het handig om gewoon Bitcoins via Bitonic te halen en deze dan by bittrex om te zetten naar litecoins?

Verder bij Bittrex.com, zijn er daar meer die last hebben dat de verifications niet lukken? Basic en Enhanced lukten bij mij niet dus het is onder review wat erg lang duurt. Ben daardoor beetje huiverig om er meer geld in te stoppen, als de verification nooit lukt dan heb ik op papier wel geld in cryptos, maar als ik het er nooit kan afhalen heb ik er vrij weinig aan. Of zijn er andere manieren om bitcoins er af te halen?

litebit.eu
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier ervaring met Bitconnect?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Iemand hier ervaring met Bitconnect?


Ja. Eén grote scam. Ponzi-scheme die op een gegeven moment zijn shit niet meer kan (lees: gaat) betalen en dan de stekker eruit trekt. Nu kun je met een Ponzi-scheme ook best geld verdienen, maar die fase is het al lang voorbij gok ik. Hebben destijds de helft van hun market cap weggesneden omdat het anders teveel aandacht kreeg (als top 10 coin op coinmarketcap) De UK is iig al bezig het een halt toe te roepen

Obligatory.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit al een tijdje aan Ripple te denken. Collega's zijn er wild over en zien er toekomst in. Gisteren plots met zo'n 92% gestegen en ik heb de slag gemist :cry: . Zit er alsnog aan te denken om er geld in te stoppen. Verwachten jullie dat deze binnenkort weer even dipt? Op zich is instappen op 0,40eu nog steeds niet vervelend.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic