Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eens een gokje gewaagd op een ICO, Qash. Inzetten op ICOs is iets wat ik normaal niet doe, maar ik zie hier veel potentie in, ook korte termijn. Over 3 dagen op Bitfinex en kort erna oa op Binance, dus ben er iig in voor de hype, hoewel die al begint te groeien online. Token van het Liquid platform, dat het inwisselen van crypto naar elke mogelijke valuta mogelijk moet maken. Daytraden gaat me nog niet geweldig af, maar ben heel benieuwd hoe dit geintje af gaat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel als een goeie ja(iets wat ik zelf ook echt nodig heb :drool: ). Is er een manier om die via Bittrex te halen, of moet het via die Qryptos site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Klinkt wel als een goeie ja(iets wat ik zelf ook echt nodig heb :drool: ). Is er een manier om die via Bittrex te halen, of moet het via die Qryptos site?


Staat so far alleen op Qryptos (waar ik het heb gehaald) en Gate volgens mij. Grotere exchanges bieden zelden ICOs aan en zijn meestal later met coins omdat ze zekerheid willen bieden aan hun klanten, iets waar de kleinere minder moeite mee hebben (en dat moeten ze ook wel om relevant te blijven). Daarom is het ook huge dat Bitfinex, één van de grootste exchanges, erin stapt. Alleen al door het volume die zij aanbieden zit hier veel potentie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit ook maar eens een beetje gaan volgen. Pa heeft €500,- als cadeau voor me geïnvesteerd, dus loop zelf geen risico. Wel interessant om er een beetje in te verdiepen, wellicht kan ik 'm dan nog een beetje informeren zodat we allemaal wat pakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Die Telegram groep is erg fijn, ben ook net zelf begonnen, staan goeie tips in
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Hoezo decred? Ik heb net POWR en Bitbay aangeschaft, ben benieuwd(morgen en volgende maand grote Bitbay aankondiging, POWR zie ik veel potentie in)

Powr heeft wel een flinke daling op dit moment en gaat nog niet echt omhoog. Deze voor een langer termijn hoop ik dan. Voor daytraden is deze echt nog niet interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Nee POWR valt mij heeel erg tegen, ga hem wel hodlen/holden. Bitbay met kleine winst verkocht :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

ETH blijft verrekkes lang op dit punt staan. Ik had wel verwacht dat deze nu boven de 500 was gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
ETH blijft verrekkes lang op dit punt staan. Ik had wel verwacht dat deze nu boven de 500 was gekomen

Als dit verrekkes lang is, wat was die periode van +/-$300 dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
ETH blijft verrekkes lang op dit punt staan. Ik had wel verwacht dat deze nu boven de 500 was gekomen

Heb hem eergister de 498 aan zien tikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Die daling kwam inderdaad ontzettend onverwachts. Is er een logische verklaring hiervoor? Die man die in 2001 nobelprijs won van economie sprak uit dat de bitcoin etc verboden moet worden, maar dat kan het niet zijn lijkt me.
Goed moment om nu te investeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren was het een aanval vanuit de BCH kant, ging bizar veel volume over en weer. Dat heeft vandaag al het nieuwe geld getriggered. Over het algemeen is dat nerveus as fuck, waardoor ze er spijt van kregen en zo snel mogelijk weer vanaf wilden. Dit activeert weer een hoop stop orders en dan is het hek van de dam, niet tegenop de traden. De bodem voor nu lijkt in ieder geval bereikt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Die daling kwam inderdaad ontzettend onverwachts. Is er een logische verklaring hiervoor? Die man die in 2001 nobelprijs won van economie sprak uit dat de bitcoin etc verboden moet worden, maar dat kan het niet zijn lijkt me.
Goed moment om nu te investeren.

De groei van 6k naar 11.5k ging zo ongeremd hard en snel, dat een correctie onvermijdelijk was. Zelfs gezond zo'n correctie: ff wat lucht eruit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep, had er graag wat beter op ingespeeld, maar het is goed om ervaring op te doen in toekomstige handel, plus het geeft goed aan waar het nieuwe weerstandniveau zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Yep, had er graag wat beter op ingespeeld, maar het is goed om ervaring op te doen in toekomstige handel, plus het geeft goed aan waar het nieuwe weerstandniveau zit.

Klopt, maar vergis je niet: resistance en support zijn twee lijnen die voortdurend bewegen en niet stilstaan. De markt timen is erg lastig en daytraden dus ook.

Ondanks dat ik alles altijd op de voet volg, heb ik zelf zat BTC (25% :x) in no-time zien verdampen met handelen. Mijn advies: niet veel handelen, gewoon HODL! In euro's nog steeds zeer aardige winst maar wel €600 minder. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Steffnov schreef:
Yep, had er graag wat beter op ingespeeld, maar het is goed om ervaring op te doen in toekomstige handel, plus het geeft goed aan waar het nieuwe weerstandniveau zit.

Klopt, maar vergis je niet: resistance en support zijn twee lijnen die voortdurend bewegen en niet stilstaan. De markt timen is erg lastig en daytraden dus ook.


Uiteraard. Eén van de lessen die je snel leert is dat je toch niet alles perfect kunt timen. Wees niet te gierig, pak je winst maar in rustigere tijden.
Overigens zijn er absoluut herkenbare lagen van weerstand, die bewegen wel maar hebben een vrij duidelijke fundering.

Redman schreef:
Ondanks dat ik alles altijd op de voet volg, heb ik zelf zat BTC (25% :x) in no-time zien verdampen met handelen. Mijn advies: niet veel handelen, gewoon HODL! In euro's nog steeds zeer aardige winst maar wel €600 minder. :$


Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens. Identificeer je kansen, maar realiseer je dat niets vast staat. Zo bleek Dash (waar ongeveer 15% van mijn portfolio zat) vandaag een erg goede schuilkelder tegen de storm, dus daar heb ik tijdelijk mee funds geparkeerd. Ik heb er helaas geen winst mee gemaakt, maar dit heeft mij best een behoorlijk deel van mijn verlies bespaard. Dus hoewel het hele HODL principe een veilige keuze is wanneer je weet dat de boel toch wel weer herstelt, liggen er altijd mogelijkheden op de boeg...al kun je jezelf hiermee ook nog verder de ellende in werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 07:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens. Identificeer je kansen, maar realiseer je dat niets vast staat. Zo bleek Dash (waar ongeveer 15% van mijn portfolio zat) vandaag een erg goede schuilkelder tegen de storm, dus daar heb ik tijdelijk mee funds geparkeerd. Ik heb er helaas geen winst mee gemaakt, maar dit heeft mij best een behoorlijk deel van mijn verlies bespaard. Dus hoewel het hele HODL principe een veilige keuze is wanneer je weet dat de boel toch wel weer herstelt, liggen er altijd mogelijkheden op de boeg...al kun je jezelf hiermee ook nog verder de ellende in werken.


Ik Hold het meeste van mijn funds in Tether als alles ongezond is gestegen. Bitcoin ook op 11k geparkeerd in Tether en op 9.1k weer rustig teruggekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coss.io klinkt wel interessant, zie: https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency ... shitcoins/

Mocht je hier ook in mee willen gaan, zou ik het fijn vinden als je mijn referral link gebruikt, kost je niks.
https://sso.coss.io/api/invite/MV0LRXQP7K
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IOTA is compleet op hol geslagen, die gaat gewoon nog een serieuze aanval op #4 (Ripple) doen qua market cap :lol: blij dat ik daar in ben gebleven zeg.

Edit: ok, die shit is off the charts :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben helaas niet verder gekomen dan de wallet downloaden met IOTA :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een mogelijke waarschuwing, over ongeveer 24 uur krijgt de difficulty voor BTC mining een retarget. Doet het ongeveer eens in de 2 weken, niks geks. Echter is de inschatting (bron) dat deze met een kleine 18% omhoog gaat, wat erg groot is. Dit heeft al gevolg dat BTC mining minder winstgevend zal zijn tov BCH mining. De verwachting is dat een behoorlijk aantal miners over zal stappen, al dan niet tijdelijk. Dit kan een ophoping in de mempool veroorzaken, wat je transacties erg kan vertragen.

Doe er verder mee wat je wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst echt serieus geinvesteerd in een crypto. Iota lijkt mij zeer veel potentie hebben. Het gedoe met bitcoins is de wachttijden & transactiekosten. Ben benieuwd naar jullie opinies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het wat betreft Bitcoin niet oneens zijn, het is verouderde technologie wat betreft crypto. Anderzijds ligt het wel voor op hedendaagse technologie, dus er zit nog wel rek in + het feit dat het altijd up to date te houden valt. En de naam is ontzettend veel waard natuurlijk, de vraag is alleen of het uiteindelijk de MySpace van crypto wordt of de Google.

Wat betreft Iota, het is altijd een risico op op de ATH (all-time high) te investeren dus houd daar rekening mee. Ik denk zeker dat dit grote potentie heeft, blij dat ik al een aantal van die jongens had :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Iets te ambitieus gedaan om NEO te verkopen, nu is deze weer gedaald en zit ik nog opgescheept met die coins..

Blijft toch lastig af en toe om op het juiste moment te kopen en dan te verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15.5k, niet normaal :surrender:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic