Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende

Ga jij Pokemon X & Y halen?
Ja, Pokemon X 17%  17%  [ 6 ]
Ja, Pokemon Y 0%  0%  [ 0 ]
Ja, ik haal beide 3%  3%  [ 1 ]
Nee, ik wacht wel op een PC-rom 49%  49%  [ 17 ]
Nee, Pokemon is voor kleine kinderen 31%  31%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 35
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik begin niet weer aan pokemon. Goed verslaafd aan geweest in de rsefrlg periode :P hele dagen alleen maar breeden om de 31 iv's en juiste nature te krijgen. Op de een of andere manier vond ik er na de release van pearle niks meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er iemand enig idee of er al een rom van is? Samen met een 3DS emulator? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag begonnen met Pokemon Zeta, fanmade spel, is erg nice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 22:21 
 
Hardtraxx Crew

Mr Lellebel schreef:
Vandaag begonnen met Pokemon Zeta, fanmade spel, is erg nice :)

Ik zal m ook maar eens proberen dan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een fanmade game die nice is? binnenkort maar eens checken dan.

Ik vond PokéMMO trouwens ook nice, maar op een gegeven moment, of het nou online is of niet raak ik er altijd op uitgekeken omdat er na de League weinig uitdagende en leuke dingen te doen zijn, omdat de storyline dan altijd zo goed als afgelopen is. Heel m'n party tot level 100 grinden in de league zie ik nooit zo zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste pokemon spel vond ik overigens netbattle. Via internet je team samenstellen en online spelen tegen anderen. Geen idee of het nog bestaat, maar toch epische internationale toernooien mee gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 09:35 
 
Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Beste pokemon spel vond ik overigens netbattle. Via internet je team samenstellen en online spelen tegen anderen. Geen idee of het nog bestaat, maar toch epische internationale toernooien mee gemaakt :P

http://pokemonshowdown.com/ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 21:53 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Vandaag begonnen met Pokemon Zeta, fanmade spel, is erg nice :)


vandaag ook mee begonnen :thumbup:

Pokemon Reborn is ook een aanrader! ook fanmade maar echt zieke storyline en serieus moeilijk. Probleem is wel dat hij nog niet af is maar je kan er nu al heel veel speeluren in stoppen. Heb er al 64 uur inzitten met 7 vd 17(miss 18) badges :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Klik voor groot: http://static.fjcdn.com/pictures/Pokemo ... 010268.png

Iemand deze ooit gedaan? Redelijk dodelijk vermoed ik. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha episch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zegt ie, weet niet wat met voor drank jij dat wil doen, maar stel je doet het met glazen bier, dan is het letterlijk 'dodelijk' ja xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Vandaag begonnen met Pokemon Zeta, fanmade spel, is erg nice :)

Begin ik aan Omicron, de tegenhanger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Ja zegt ie, weet niet wat met voor drank jij dat wil doen, maar stel je doet het met glazen bier, dan is het letterlijk 'dodelijk' ja xd.


'A drink' is 'één slok'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:57 
 
Hardtraxxer

laatst wel een ander drankspel van gedaan die ook redelijk aantikte, elke keer als iemand langs Cerulean Gym kwam moest iedereen beginnen met drinken. degene die er langs kwam mocht als eerste stoppen en dan de rest pas 1 voor 1 op volgorde. met 6 spelers killt die al behoorlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Stoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 21:14 
 
Hardtraxxer

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 21:14 
 
Hardtraxx Elite

Rubbereend schreef:
laatst wel een ander drankspel van gedaan die ook redelijk aantikte, elke keer als iemand langs Cerulean Gym kwam moest iedereen beginnen met drinken. degene die er langs kwam mocht als eerste stoppen en dan de rest pas 1 voor 1 op volgorde. met 6 spelers killt die al behoorlijk ;)

Gewoon waterval dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 21:57 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Gewoon waterval dus!

jup wist alleen niet hoe bekend die term overal is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 22:27 
 
Hardtraxx Elite

http://nl.twitch.tv/twitchplayspokemon

Wat een geniaal idee :worship:
Ze hebben een bot in pokemon red geplaatst en dan kan iedereen zijn idee toevoegen aan het spel door de knoppen a/b/start/select/left/down etc. te typen in de chatbox en de bot voert ze dan uit. 65.000 mensen doen er aan mee en ze hebben al enkele badges. Het is nu 4 dagen aan de gang, best knap want er zitten ook wat 'start' spammers bij. Ze doen sowieso een half uur lang met een boompje kappen. Geniaal en vermakelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 00:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nou, eerste twee badges binnen en eerste grote ontmoeting met de slechterikken overleefd. So far best een aardig spel. Aantal heerlijke verwijzingen in de dialogen en dergelijke (swag, trainer die begint met de zin "winter is coming", dat soort kleine dingetjes) :)

Zo verdomd hatelijk als die rivaal je lastigvalt op de meest onverwachte momenten (spoiler: net voor het stadje met de tweede gym ) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb beide versies geprobeerd, en ik krijg steeds de foutmelding: 'RGSS player werkt niet meer', als ik het spel wil opstarten.

Moet ik nog iets anders hebben waar ik over heen gekeken heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 09:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik heb beide versies geprobeerd, en ik krijg steeds de foutmelding: 'RGSS player werkt niet meer', als ik het spel wil opstarten.

Moet ik nog iets anders hebben waar ik over heen gekeken heb?

Ik heb gewoon de rar uitgepakt naar mijn bureaublad en vervolgens de .exe gestart. Werkt als een zonnetje, enige waar ik meldingen van krijg is dat ik niet alle fonds geïnstalleerd heb, maar dat maakt verder weinig uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij werkte dat niet, misschien heb ik een verkeerde versie gedownload? Heb je een directe link naar de goede versie voor mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 11:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Bij mij werkte dat niet, misschien heb ik een verkeerde versie gedownload? Heb je een directe link naar de goede versie voor mij?

https://mega.co.nz/#!msxFTZqY!EBoUsAooa ... pgUgpghLrE

Ik kan trouwens niet verder atm, door een bug verdwijnen sommige items niet wanneer je ze oppakt, dus ik kan er nu niet langs :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zelfde versie als die ik al had geprobeerd. maar ik heb het nu op m'n oude laptop geprobeerd, en daar werkt ie wel.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic