Daarom vond ik het helemaal niets, Pokemon ftw!Rawbin wrote:Beetje slechte kopie van Pokemon, maar vond dit vroegah ook vermakelijk
Precies 't zelfde hier.Rawbin wrote:Beetje slechte kopie van Pokemon, maar vond dit vroegah ook vermakelijk
Denk dat we die waardeloze topics maar moeten sparen, misschien dat een verzamelaar ze later nog wil verzamelen en ze zo later erg veel geld waard worden..Rik wrote: Eigenlijk wel weer waardeloos topic maarja
roberttt wrote:Dragonballz was het vetste _0_

Nee, ik ook wel, maar zolang was het ook niet op tv volges mij_dp_ wrote:ben ik de enigste die digimon vroeger gewoon vet vond
Die vond ik wel vet jaRawbin wrote:[hint]
Keken jullie vroeger ook Medabots?
[/hint]
En elke keer als Nando heeft gereageerd denk ik dat ik gepost hebRawbin wrote:stefaneke elke keer als ik die avatar zie denk ik dat Nando gereageerd heeft
Kweet het Ook nooit bij fusion tekenstefaneke wrote:En elke keer als Nando heeft gereageerd denk ik dat ik gepost hebRawbin wrote:stefaneke elke keer als ik die avatar zie denk ik dat Nando gereageerd heeft.
Had geen zin om'm te verbeteren nadat ik'm had geupload.Lyst wrote:Omdat hij slechte kwaliteit is en die drop shadow niet mooi is