Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende

Ga jij Pokemon X & Y halen?
Ja, Pokemon X 17%  17%  [ 6 ]
Ja, Pokemon Y 0%  0%  [ 0 ]
Ja, ik haal beide 3%  3%  [ 1 ]
Nee, ik wacht wel op een PC-rom 49%  49%  [ 17 ]
Nee, Pokemon is voor kleine kinderen 31%  31%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 35
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het bevalt me tot nu toe zeer goed.
Heb er meer dan 10 speeluur op zitten en ben pas net in Ambrette Town aangekomen (1 Badge). Ik ga wel op zoek naar zoveel mogelijk Pokémon dus ik doe er wel wat langer over dan de gemiddelde speler.
Vooral het grote aanbod aan verschillende Pokémon is cool.

X & Y heeft Red & Blue in mijn ogen al verslagen, of ik 'm beter vind dan Gold/Silver moet ik nog zien. Smaken verschillen hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voeg me toe! Altijd handig en misschien even een battle? 3282-2443-9402
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IK vind het vanaf diamond/pearl/platinum niet zo leuk meer als vroeger.
OOk al heb ik diamond/platinum en black.
X&Y, kan niet over beoordelen, voor wat ik gezien heb van yt & serebii, lijkt het me niet zo leuk.

Heartgold/Soulsilver sowieso wel, maar komt omdat het gold/silver/crystal in een nieuw jasje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn Friendcode = 5257-9935-2739
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin dat EV-training (super training) nu al zat te worden. Toegegeven, je kan een Pokemon in 40 minuten volledig EV-getraind hebben en het kost geen uren meer aan grinden, maar ze hadden er wel wat meer variatie in mogen gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik begin dat EV-training (super training) nu al zat te worden. Toegegeven, je kan een Pokemon in 40 minuten volledig EV-getraind hebben en het kost geen uren meer aan grinden, maar ze hadden er wel wat meer variatie in mogen gooien.


Je kan het ook op de ouderwetse manier doen :P Maar ik begrijp je wel.
Die neiuwe Exp. Share maakt het wel erg makkelijk vind ik, uiteraard handig als je veel Pokémon snel wilt trainen, maar een echte uitdaging ben ik nog niet tegengekomen, m'n levels zijn nu veel te hoog. (komt misschien ook omdat ik lang in grasjes zoek naar Pokémon waardoor ik toch nog een beetje aan het grinden ben onbewust, want degene die ik al heb, versla ik ipv te runnen.

Het vetste vind ik de enorme variatie aan wilde Pokémon. Echt 4 keer zoveel keuze aan wilde Pokémon als in de eerste spellen.
GTS is ook handig, die Lucario aangeboden (zonder zn evolutiesteen) voor een Bulbasaur, en even later was er iemand zo gek om dat te doen :D Ook Onix geruild voor een houndour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 00:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na 10 Goomy's te hebben gebreed meteen een Adamant nature!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Die neiuwe Exp. Share maakt het wel erg makkelijk vind ik, uiteraard handig als je veel Pokémon snel wilt trainen, maar een echte uitdaging ben ik nog niet tegengekomen, m'n levels zijn nu veel te hoog. (komt misschien ook omdat ik lang in grasjes zoek naar Pokémon waardoor ik toch nog een beetje aan het grinden ben onbewust, want degene die ik al heb, versla ik ipv te runnen.
.

Idd, het gaat net wat té makkelijk imo. Maar goed, ik klaag er ook weer niet om, want ik wil mijn team zo snel mogelijk op orde hebben. Heb mijn team nu al tussen de 45 en 55 zitten, terwijl ik nog maar 6 badges heb. Zo wordt de E4 wel heel makkelijk.

Teknizion schreef:
Na 10 Goomy's te hebben gebreed meteen een Adamant nature!

Ook met een 25+ IV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na Diamond en Pearl was voor mij de lol er helaas af.. Heb van jongst af aan altijd en alle pokemon spellen op de gamebody/advance/sp/ds gespeeld. Black en White zag ik niet zitten door het gekke gedoe met die 3D graphics en (inmiddels) over de 700 verschillende soorten Pokemon. Sinds gister weer aan Pokemon Red begonnen kan het wel dromen maar het blijft voor mij de leukste game. :)

EDIT: Tenzij X & Y zéér worden aangeraden, dan kan ik het een keer proberen als de ROM uit is.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jarva schreef:
Na Diamond en Pearl was voor mij de lol er helaas af.. Heb van jongst af aan altijd en alle pokemon spellen op de gamebody/advance/sp/ds gespeeld. Black en White zag ik niet zitten door het gekke gedoe met die 3D graphics en (inmiddels) over de 700 verschillende soorten Pokemon. Sinds gister weer aan Pokemon Red begonnen kan het wel dromen maar het blijft voor mij de leukste game. :)

EDIT: Tenzij X & Y zéér worden aangeraden, dan kan ik het een keer proberen als de ROM uit is.. :P


Ik blijf heartgold en Soulsilver een van de best vinden, maar het is gewoon gold/silver/crystal in een nieuw jasje :P

Maar je hebt gelijk over x&, denk dat het vooral in het begin overrated is omdat het nieuw is, maar kan geheel anders uitpakken over een tijdje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hem heel heel heel graag spelen, maar heb geen 3DS. En 3DS kun je zover ik weet ook niet in de emulator gooien op de pc. Huil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand waarmee ik even kan ruilen zodat mijn Kadabra in een Alakhazam kan evolueren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend Pokemon X maar s aangeschaft haha..
Nu een weekje bezig, en vind het toch zeker een vooruitgang ten opzichte van alle eerdere spellen!
Enige minpunt vind ik de Exp. Share, ik heb deze ook standaard uit staan eigenlijk.

Ben nu net aangekomen bij de Pokeball-Factory met het volgende team:

Gengar incl. Gengarite (lvl 47)
Blaziken incl. Blazikenite (lvl 44)
Blastoise incl. Blastoisnite (lvl 40)
Lucario incl. Lucarionite (lvl 40)
Chesnaught (lvl 39)
Nidoking (lvl 36)

Best netjes al zeg ik het zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blaziken, Blastoise en Chesnaught had ik ook in m'n team. Chesnaught inmideels vervangen door Ferrothorn.
Gengar heb ik bijna altijd in m'n team maar kwam zo snel geen Ghastly tegen dus ik dacht, laat maar :P.

Verder heb ik Tyrantrum, Crobat en Salamence.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Gengar heb ik bijna altijd in m'n team maar kwam zo snel geen Ghastly tegen dus ik dacht, laat maar :P

Gastly nodig? Heb er een stuk of 50 :P

En eindelijk na het vangen van zo'n 100+ Ditto's eindelijk mijn perfecte Ditto army compleet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwam in de ijs grot een Haunter tegen, dus heb ondertussen al een Gengar. Maar die zat toen niet hoog genoeg om 'm bij m'n team te doen, en ik was al tevreden met het team wat ik toen had.

Als ik nou ergens in het begin een Ghastly was tegengekomen had ik 'm er wel bij gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Delt-A schreef:
Gengar heb ik bijna altijd in m'n team maar kwam zo snel geen Ghastly tegen dus ik dacht, laat maar :P

Gastly nodig? Heb er een stuk of 50 :P

En eindelijk na het vangen van zo'n 100+ Ditto's eindelijk mijn perfecte Ditto army compleet :D

Hoezo heb je zo veel Gastly's & Ditto's?
Ik vond het altijd al kut dat ik 2 boxen vol had met ruil pokemon,
kwam daardoor al niet meer uit met me andere boxen (welke ik indeel per box andere eigen soort).

Hoe is dat nu met box nog zelfde of ook anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Chukkels schreef:
Delt-A schreef:
Gengar heb ik bijna altijd in m'n team maar kwam zo snel geen Ghastly tegen dus ik dacht, laat maar :P

Gastly nodig? Heb er een stuk of 50 :P

En eindelijk na het vangen van zo'n 100+ Ditto's eindelijk mijn perfecte Ditto army compleet :D

Hoezo heb je zo veel Gastly's & Ditto's?
Ik vond het altijd al kut dat ik 2 boxen vol had met ruil pokemon,
kwam daardoor al niet meer uit met me andere boxen (welke ik indeel per box andere eigen soort).

Hoe is dat nu met box nog zelfde of ook anders?

Ik laat pokemon altijd met elkaar neuken om zo de IV van Pokemons op 31 te krijgen (inclusief een goede nature). En aangezien je met de Battle Maison items IV kan overdragen aan een gekloonde Pokemon had ik Ditto's nodig die een IV van 31 hadden in bepaalde stats. Nu heb ik na tig gevangen Ditto's ook eindelijk een Ditto met een Attack IV van 31. En tijdens het klonen van Gastley's deed ik het op goed geluk (ik wou SA, SD en SP IV van 31 krijgen met een Timid nature) :)

Je krijgt trouwens een unlimited aantal boxen. Ik kan nu doorscrollen naar 24 en als de laatste box vol zit, krijg je weer nieuwe. Maar de meeste Pokemon die ik heb gekloond zijn ook erg in trek op de GTS, dus daar kan ik ook wel weer nieuwe van halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indien mensen hun Safari willen uitbreiden: http://www.reddit.com/r/friendsafari/new/

Kun je leuke Pokémon op krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn friend code: 3668-8696-2934 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net aflevering 1 zitten kijken :woot:

http://vimeo.com/58792548#
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Net aflevering 1 zitten kijken :woot:

http://vimeo.com/58792548#

Zijn dat de oude afleveringen? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup staan er nu 13 op

http://vimeo.com/user16228896

Beetje jammer dat mijn harde schijf laatst gecrasht is, daar stonden alle 83 afleveringen van seizoen 1 op -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://pokemon.wikia.com/wiki/Pok%C3%A9mon_Origins
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Jack Of Sound:
Citaat:
So I was standing still for a moment at ‪#‎Qlimax‬ and someone came up to me and gave me this, saying I needed more energy! Hahaha awesome!!

‪#‎pokemon‬ ‪#‎QL13‬

Afbeelding


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=678097435557185&set=a.143723865661214.17230.134787239888210
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic