ChillDelt-A wrote:zelfde versie als die ik al had geprobeerd. maar ik heb het nu op m'n oude laptop geprobeerd, en daar werkt ie wel.
Ik ben van die bug af, maar het programma reageerde opeens niet meer toen ik een uur verder was
ChillDelt-A wrote:zelfde versie als die ik al had geprobeerd. maar ik heb het nu op m'n oude laptop geprobeerd, en daar werkt ie wel.
Dat is vaag, heb ik geen last van gehad? Wellicht een keertje downgraden naar een eerdere versie, kijken of het dan werkt?Grozny wrote:Ik heb nu de eerste Gym verslagen en heb Strength aan een van m'n pokemons geleerd. Maar als ik 'm wil gebruiken krijg ik dit: ''Sorry, a new badge is required''. Lijkt me niet dat dit klopt. Kan er op internet ook niks over vinden.
Nope, downloaden, uitpakken en spelen!AniThing wrote:isset gewoon kwestie van programma openen en spelen? of moet je er nog meer shit voor doen om t spel werkende te krijge?
Je kan ook de animaties van de pokemon downloaden als je wilt.AniThing wrote:isset gewoon kwestie van programma openen en spelen? of moet je er nog meer shit voor doen om t spel werkende te krijge?

such names.Mr Lellebel wrote:Ben bij de Pokemon league aangekomenZo maar eens beginnen, dit is mijn team:
Nee, er zijn wel cheats voor, heb er zelf overigens geen last van, vind het snel genoeg gaanBroken Balance wrote:Zit er frameskip in die zeta?
Ik word altijd moedeloos van die langzame animaties en het lange lopen
Je kan met jezelf ruilenDistinctive wrote:hoe zit het eigenlijk met zulk soort spellen als je een pokemon hebt die alleen door middel van ruilen kan evolueren?
Moet je Cheat Engine downloaden en speedhack aanzetten, vind t zelf vaak ook wat te langzaam dus ik speel hem op 3x zo snelBroken Balance wrote:Zit er frameskip in die zeta?
Ik word altijd moedeloos van die langzame animaties en het lange lopen
ja gaat echt veelste hard, einde is niet te halenQz. wrote:[img]img[/img]
Klik voor groot: http://static.fjcdn.com/pictures/Pokemo ... 010268.png
Iemand deze ooit gedaan? Redelijk dodelijk vermoed ik.
Als je met veel bent kan het best meevallen denk ik =)Anonymous wrote:ja gaat echt veelste hard, einde is niet te halenQz. wrote:[img]img[/img]
Klik voor groot: http://static.fjcdn.com/pictures/Pokemo ... 010268.png
Iemand deze ooit gedaan? Redelijk dodelijk vermoed ik.![]()
Hoe dat dan?Mr Lellebel wrote:Je kan met jezelf ruilenDistinctive wrote:hoe zit het eigenlijk met zulk soort spellen als je een pokemon hebt die alleen door middel van ruilen kan evolueren?
Kan alleen bij Zeta/OmnicronHardstyleForEvah wrote:Lellebel, hoe ruil je dan met jezelf? Hier nu ook weer begonnen aan pokemon red.
Je kan met VBA, als je die gebruikt, een versie downloaden waarmee je twee games tegelijkertijd kan runnen en dan pokemons met jezelf kan ruilen. Ik weet niet of het voor red wil maar het wou bij FireRed en Ruby wel voor mij.HardstyleForEvah wrote:Lellebel, hoe ruil je dan met jezelf? Hier nu ook weer begonnen aan pokemon red.