Als het niet hier is, dan in het funnypics topic. Overigens wel een leukere dan deze. Niet echt realistisch, voor zover pokemon realistisch kan zijn.djpatt wrote:stond dees er al![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
klopt level en hp is een beetje hoog heParvuz wrote:Als het niet hier is, dan in het funnypics topic. Overigens wel een leukere dan deze. Niet echt realistisch, voor zover pokemon realistisch kan zijn.djpatt wrote:stond dees er al![]()
Haha, volgende game spelen, Silver ofzo.Pommer wrote:haha ik ben zojuist de pokemon master geworden![]()
k gebruikte: Zapdos, Articuno, Charizard, Nidoking, Hypno & Marowak![]()
nu maar is kijken wat ik nog meer kan gaan doen
-
S
Kben gisteren master geworden met
Zapdos
Charizard
Dragonair
Graveler
Gengar
Articuno

Zapdos
Charizard
Dragonair
Graveler
Gengar
Articuno
Ben er eindelijk achter wat die Unown-groot inhoud bij Gold/Silver.
Als je alle 26 vormen van Unown hebt gevangen kun je naar een machine in een lab ofzo gaan. En dan kun je, als je dat hebt, met je Gameboy printer, die letters gebruiken. :') Joepie.
Ik zoek nog iemand met pokémon rood die zn pokémon met me wil ruilen zodat ik ze allemaal heb.
Ik heb alle pokémons klaarliggen die je in rood niet kan vangen
Haha via Wifi gaat hem niet worden.Bertus wrote:Ik zoek nog iemand met pokémon rood die zn pokémon met me wil ruilen zodat ik ze allemaal heb.
Je weet het, van ruilen, komt huilen.Bertus wrote:Ik zoek nog iemand met pokémon rood die zn pokémon met me wil ruilen zodat ik ze allemaal heb.
In dit geval nietParvuz wrote:Je weet het, van ruilen, komt huilen.Bertus wrote:Ik zoek nog iemand met pokémon rood die zn pokémon met me wil ruilen zodat ik ze allemaal heb.
Alleen het omanyte gevalletje wordt een beetje lastig
Ik heb een ruilkabel liggen hoor
-
A
Doet het niet op de R4katamaran wrote:Doe dat maar eens, heb gister ook uren zitten zoeken naar een engelse versie voor de R4, maar tevergeefs. Las wel iets over hoe je een engelse versie werkend krijgt op (alleen) een R4 Revolution. En die heb ik dus.Almighty wrote:Thx, nu nog even kijken of ie het op de R4 doet
Maar ik snapte er niet echt wat van. :')
Oke, thx, dan hoef ik ook niet te proberen. Dan maar wachten tot hij echt uit is in Amerika of Europa. Dan download ik hem dan wel.Almighty wrote:Doet het niet op de R4katamaran wrote:Doe dat maar eens, heb gister ook uren zitten zoeken naar een engelse versie voor de R4, maar tevergeefs. Las wel iets over hoe je een engelse versie werkend krijgt op (alleen) een R4 Revolution. En die heb ik dus.Almighty wrote:Thx, nu nog even kijken of ie het op de R4 doet
Maar ik snapte er niet echt wat van. :')
-
A
Ik neig om hem te kopen
Want grote kans dat die USA of EU versies ook niet werken
Haha, ik wil niet kopen, wil dat vermijden, want heb niet voor niets zo'n kaartje.Almighty wrote:Ik neig om hem te kopenWant grote kans dat die USA of EU versies ook niet werken
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
stefan gast, hoezo speel jij pokémon...stefaneke wrote:Kben gisteren master geworden met
Zapdos
Charizard
Dragonair
Graveler
Gengar
Articuno
Haha nee ik kan nu naar een paar eilanden ofzokatamaran wrote:Haha, volgende game spelen, Silver ofzo.Pommer wrote:haha ik ben zojuist de pokemon master geworden![]()
k gebruikte: Zapdos, Articuno, Charizard, Nidoking, Hypno & Marowak![]()
nu maar is kijken wat ik nog meer kan gaan doenOf alle pokemon vangen.
Stefan is geestelijk pas 3 jaar stijn. Wist je dat nog niet?Timmer wrote:stefan gast, hoezo speel jij pokémon...stefaneke wrote:Kben gisteren master geworden met
Zapdos
Charizard
Dragonair
Graveler
Gengar
Articuno
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik wist dat hij niet onder het kopje normaal paste, maar dit slaat allesRobertV wrote:Stefan is geestelijk pas 3 jaar stijn. Wist je dat nog niet?Timmer wrote:stefan gast, hoezo speel jij pokémon...stefaneke wrote:Kben gisteren master geworden met
Zapdos
Charizard
Dragonair
Graveler
Gengar
Articuno
-
G
idd, dit hele topic gaat een beetje te ver.
-
S
Stijn ik ben 4 dagen niet naar school geweest, ik verveelde me te pletter
. Ik heb het over het spel hé, niet over die verneukte tv serie. En dat spel is weer net wat anders.... Ben tegenwoordig op pc gamen uitgekeken en dan weer zo'n spelletje spelen van heel vroeger daar is niks mis mee
.
Last edited by stefaneke on 25 Jan 2011 08:43, edited 2 times in total.
Totaal aantal berichten: 11463KSwoosh wrote:idd, dit hele topic gaat een beetje te ver.
Raar dat jij dit zegt, kan je je berichtenaantal toch wat aandikken
Why?KSwoosh wrote:idd, dit hele topic gaat een beetje te ver.
Nietus!KSwoosh wrote:idd, dit hele topic gaat een beetje te ver.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Deze verslaat jullie allemaal

-
A

It's Super Effective!
Next; hoofdcoach :')