doe dan luffeltje luffeltjeD-Ruz wrote:Ik keek toevalig een stukje op dumpert over 'm.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Yeah man, Gameboy Color spellen op R4-kaartje. 
of de karate kickp-stylez wrote:doe dan luffeltje luffeltjeD-Ruz wrote:Ik keek toevalig een stukje op dumpert over 'm.

Black/White gaat trouwens echt geweldig worden! Nieuwe Pokemon zijn nog best tof! 
even opgezocht, vind dat ze wel heel ver gaan nu.. en t word er niet orgineler opTeknizion wrote:Black/White gaat trouwens echt geweldig worden! Nieuwe Pokemon zijn nog best tof!
Haha die ga ik wel spelen.Teknizion wrote:Black/White gaat trouwens echt geweldig worden! Nieuwe Pokemon zijn nog best tof!
Ik ken er nu onderhand al wel een paar. Starters zijn nog best leuk in vergelijking met gen 4..Parvuz wrote:Haha die ga ik wel spelen.Teknizion wrote:Black/White gaat trouwens echt geweldig worden! Nieuwe Pokemon zijn nog best tof!Best lollig als je die pokemon totaal niet kent.
Voel ik me net Ash die pokemon trainer wordt.
Ben ook halverwege black&white, de nieuwe graphics zijn echt veel vetter, maar de Pokemon in deze generatie zijn echt waardeloos. Terwijl ik generatie 1,2 en 4 nog best vet vond.
Ik vind ze niet waardeloos.. Hier en daar zitten er best leuken toevoegingen bijLyst wrote:Ben ook halverwege black&white, de nieuwe graphics zijn echt veel vetter, maar de Pokemon in deze generatie zijn echt waardeloos. Terwijl ik generatie 1,2 en 4 nog best vet vond.
Ja, moet je even zoeken op v7. Hier en daar zijn er nog japanse texten, maar die doen er niet veel toe denk ik.
Oke. Ik ga er even naar kijkenLyst wrote:Ja, moet je even zoeken op v7. Hier en daar zijn er nog japanse texten, maar die doen er niet veel toe denk ik.
-
A
v7? Is die versie trouwens werkend op de R4?Lyst wrote:Ja, moet je even zoeken op v7. Hier en daar zijn er nog japanse texten, maar die doen er niet veel toe denk ik.
http://forum.romulation.net/index.php?topic=47578.0
Daar staat alles wat je nodig hebt. Als je de rom nog niet hebt, kun je ook gewoon een pre-patched downloaden
Daar staat alles wat je nodig hebt. Als je de rom nog niet hebt, kun je ook gewoon een pre-patched downloaden
-
A
Thx, nu nog even kijken of ie het op de R4 doet
Volgens mij moet je dan nog wel iets doen.. Maar dan zou je zelf ff moeten zoeken (heb zelf geen R4)Almighty wrote:Thx, nu nog even kijken of ie het op de R4 doet
Doe dat maar eens, heb gister ook uren zitten zoeken naar een engelse versie voor de R4, maar tevergeefs. Las wel iets over hoe je een engelse versie werkend krijgt op (alleen) een R4 Revolution. En die heb ik dus.Almighty wrote:Thx, nu nog even kijken of ie het op de R4 doet
Maar ik snapte er niet echt wat van. :')
Heb je ook al geprobeerd zo een gepatchte versie uit de link hierboven op je R4 te zetten? Misschien werkt het gewoon.katamaran wrote:Doe dat maar eens, heb gister ook uren zitten zoeken naar een engelse versie voor de R4, maar tevergeefs. Las wel iets over hoe je een engelse versie werkend krijgt op (alleen) een R4 Revolution. En die heb ik dus.Almighty wrote:Thx, nu nog even kijken of ie het op de R4 doet
Zal eens proberen, nog even eerst voor school bezigTeknizion wrote:Heb je ook al geprobeerd zo een gepatchte versie uit de link hierboven op je R4 te zetten? Misschien werkt het gewoon.katamaran wrote:Doe dat maar eens, heb gister ook uren zitten zoeken naar een engelse versie voor de R4, maar tevergeefs. Las wel iets over hoe je een engelse versie werkend krijgt op (alleen) een R4 Revolution. En die heb ik dus.Almighty wrote:Thx, nu nog even kijken of ie het op de R4 doet
Welke moet ik dan proberen? Die Black Patcher v7? of die Black pre-patched v7?
Pre-Patched
Dat zijn roms die al de engelse patch hebben geinstalleerd 
http://www.pokemonaus.com/?p=1116
Lijst met alle generatie 5 pokemon.
Veel van die lijst zien er wel heel gay uit. Haha, die hertjes op het laatst, die zijn toch niet legendarisch hoop ik.Teknizion wrote:Pre-PatchedDat zijn roms die al de engelse patch hebben geinstalleerd
Haha, en dat ijsje, creativiteit was even op denk ik. Ziet er niet uit
Battles zijn ook een stuk pittiger. Je kan het spel echtniet meer uitspelen met 1 sweeper.
Ik neem sowieso Tepig als starter, want hij is een vuur type, maar ik moet wel zeggen dat Samurott er geniaal uitziet!
Mischien ooit een keertje proberen hoe het is, maar gaat echt achter uit.
(649 pokemons
)
(649 pokemons