Almighty wrote:
It's Super Effective!
Next; hoofdcoach :')

Almighty wrote:
It's Super Effective!
Next; hoofdcoach :')

die steen van jou ook nietHoofdcoach wrote:die pokemon ken ik niet

Almighty wrote:die steen van jou ook nietHoofdcoach wrote:die pokemon ken ik niet
Das niet waar als hij hoofdpijn kreeg was hij kapot sterk net als Togepi die deed altijd metronome als niemand dat door had.katamaran wrote:dat Psyduck ook nooit deed wat er gevraagd werd, dat dat beest gewoon niets kon.![]()
Dat ben ik dan weer net vergeten.mikeee wrote:Das niet waar als hij hoofdpijn kreeg was hij kapot sterk net als Togepi die deed altijd metronome als niemand dat door had.katamaran wrote:dat Psyduck ook nooit deed wat er gevraagd werd, dat dat beest gewoon niets kon.![]()
Ik heb het Hardcore gekeken toen ik kleiner/jonger was zelfs nog film 3 tot 7 hier liggen was echte addictkatamaran wrote:Dat ben ik dan weer net vergeten.mikeee wrote:Das niet waar als hij hoofdpijn kreeg was hij kapot sterk net als Togepi die deed altijd metronome als niemand dat door had.katamaran wrote:dat Psyduck ook nooit deed wat er gevraagd werd, dat dat beest gewoon niets kon.![]()
Dat beest is echt een neukbeest. Die hoer maakt 500 kindjes op één dag en als die geen lv 100 is, moet je er ook nog voor betalenkatamaran wrote:Niet, deze
Lol die van mij heeft nooit 100 gehaald zat op 60/70 levels dat hij in de daycare had gedaan rondt de 10 gevangenChukkels wrote:Dat beest is echt een neukbeest. Die hoer maakt 500 kindjes op één dag en als die geen lv 100 is, moet je er ook nog voor betalenkatamaran wrote:Niet, deze

Parvuz wrote:Ownee, ik heb nog niet genoeg badges, hij luistert niet.![]()
Oja VictreebelPommer wrote:weet je welke pokemon ook altijd zo droog was, Farfetched ofzo![]()
en die jigglypuff die dan ging zingen en die gezichten vol tekende, of Victreebel die James altijd op at