In 2016 komt Pokemon GO voor Android & iOS!
Vet filmpje ook!
Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.Pommer wrote:Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopenAl weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.
Pokemon battles op een festivalFiretrap wrote:Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.Pommer wrote:Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopenAl weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.
Zei ik toevallig in de kleedkamer na trainen ook vanavondFiretrap wrote:Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.Pommer wrote:Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopenAl weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.
net zo rondlopen als je normaal met het poppetje deed in dat hoge grasPommer wrote:Zei ik toevallig in de kleedkamer na trainen ook vanavondFiretrap wrote:Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.Pommer wrote:Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopenAl weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.
Zou wel epic zijn, of anders gewoon met je vrienden een of ander bos in gaan, apparaat erin en pokemons vangen.
Firetrap wrote:Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.Pommer wrote:Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopenAl weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.
Ja leuk, wordt je straks overhoop gestoken omdat je Ahmed z'n Farfetch'd voor z'n neus wegkaapt.patrickjeb wrote:Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.
Zou ook leuk zijn als de pokemons voor iedereen op dezelfde plek zit, dat je in hartje amsterdam moet strijden om wie een pokemon mag vangen
Wow, that joke is so farfetched.bloemkool wrote:Ja leuk, wordt je straks overhoop gestoken omdat je Ahmed z'n Farfetch'd voor z'n neus wegkaapt.patrickjeb wrote:Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.
Zou ook leuk zijn als de pokemons voor iedereen op dezelfde plek zit, dat je in hartje amsterdam moet strijden om wie een pokemon mag vangen
bloemkool wrote:Ja leuk, wordt je straks overhoop gestoken omdat je Ahmed z'n Farfetch'd voor z'n neus wegkaapt.patrickjeb wrote:Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.