Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago

Ga jij Pokemon X & Y halen?

Ja, Pokemon X
6
17%
Ja, Pokemon Y
0
No votes
Ja, ik haal beide
1
3%
Nee, ik wacht wel op een PC-rom
17
49%
Nee, Pokemon is voor kleine kinderen
11
31%

Total votes: 35

Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026

In 2016 komt Pokemon GO voor Android & iOS!
Vet filmpje ook! :woot:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 26 days ago
instant download :D
had liever gehad dat ze het pas een week van te voren bekend maakte xd

nu moet je zo achtelijk lang wachten :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopen xd Al weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Lijkt me ook echt vet! Toevallig niet zo lang geleden weer opnieuw begonnen van kijken met alle Pokemon afleveringen in het Nederlands :)
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013

deze vind ik zelf wel mooi :P

F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopen xd Al weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.
Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Firetrap wrote:
Pommer wrote:Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopen xd Al weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.
Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.
Pokemon battles op een festival :lol: :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Firetrap wrote:
Zei ik toevallig in de kleedkamer na trainen ook vanavond xd Zou wel epic zijn, of anders gewoon met je vrienden een of ander bos in gaan, apparaat erin en pokemons vangen.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Pommer wrote:
Firetrap wrote:
Zei ik toevallig in de kleedkamer na trainen ook vanavond xd Zou wel epic zijn, of anders gewoon met je vrienden een of ander bos in gaan, apparaat erin en pokemons vangen.
net zo rondlopen als je normaal met het poppetje deed in dat hoge gras xd
ben wel benieuwd of de pokemon van alle generaties er gelijk in verwerkt worden of dat ze beginnen met de eerste generatie, en ik ga zeker zo'n bandje kopen als het vet is :)
B
Firetrap wrote:
:lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
online now
Ik vind Pokémon leuk maar ik verwacht hier eigenlijk niet zo veel geweldigs van.

Oh en microtransactions/In-app purchases..
B
10 extra pokéballen voor 0,99
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 38 minutes ago
Ben er wel erg benieuwd naar, alleen zo ook nadelen; batterij, wifi/3g/4g, locatievoorziening etc.

Had liever gewoon een remake van red/blue/yellow Leafgreen/Firered gezien maar dan voor smartphones/tablets
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.
Zou ook leuk zijn als de pokemons voor iedereen op dezelfde plek zit, dat je in hartje amsterdam moet strijden om wie een pokemon mag vangen :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Fittie om Pikachu jwz.
B
patrickjeb wrote:Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.
Zou ook leuk zijn als de pokemons voor iedereen op dezelfde plek zit, dat je in hartje amsterdam moet strijden om wie een pokemon mag vangen :lol:
Ja leuk, wordt je straks overhoop gestoken omdat je Ahmed z'n Farfetch'd voor z'n neus wegkaapt.
J
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
bloemkool wrote:
patrickjeb wrote:Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.
Ja leuk, wordt je straks overhoop gestoken omdat je Ahmed z'n Farfetch'd voor z'n neus wegkaapt.
Wow, that joke is so farfetched.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago

vandaag maar weer eens beginne met pokemon leafgreen :D
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Image
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
bloemkool wrote:
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
wat ik thuis tegenkwam :D

Image
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Tijdens het kast opruimen, kwam ik nog een pokemon fan boekje tegen waar ik in sta :lol:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Dom filmpje.
Alle eckte eckte weten dat je eerst de pokemon moet VERZWAKKUHHHHHHHHH.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Wat is dat voor wannabe Mastermovies troep. :lol: