Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

jeetje, love is on the net
tuwduwduwduwduw, love is in theee neheheheheeeeeeet :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:01 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Parvuz schreef:
Dikke drukte met school, nja nog ff een paar weken volhouden en dan is het al weer zomervakantie! :cool:

5 weken en dan alle zorgen weg hier :cool:

2 weken en 2 dagen en alle zorgen voorbij, want dan zijn de examens voorbij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:20 

Bierkoning

Crash schreef:
RAW-vizion schreef:
Parvuz schreef:
Dikke drukte met school, nja nog ff een paar weken volhouden en dan is het al weer zomervakantie! :cool:

5 weken en dan alle zorgen weg hier :cool:

2 weken en 2 dagen en alle zorgen voorbij, want dan zijn de examens voorbij :yay:

Jup hier ook, ik moet maar eens gaan beginnen met leren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:48 

ik had 30 april 7maand dus nu nog wachten op 30 mei en dan alweer 8maand gelukkig met me vriendin.. moet dan wel ff iets leuks kopen van me verjaardags geld die ik 3 dagen daarvoor heb gekregen (hopelijk) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:55 

Bierkoning

DarkestSymphony schreef:
ik had 30 april 7maand dus nu nog wachten op 30 mei en dan alweer 8maand gelukkig met me vriendin.. moet dan wel ff iets leuks kopen van me verjaardags geld die ik 3 dagen daarvoor heb gekregen (hopelijk) :P

Ben je 27 mei jarig dan? ik ook :cool:
mag ik eindelijk naar feesten toe :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:57 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Crash schreef:

Over...Uhh.. 1 week en 6 dagen alle zorgen voorbij! Heb maar een kort examenrooster :P

Over 1 week en 3 dagen is het alleen nog maar wachten op engels :P

Pommer schreef:

Mooi mazzel, zo strak na de examens
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:01 

Pommer schreef:
DarkestSymphony schreef:

ja ben 27 mei jarig.. word dan 17 maar ben al op een paar 18+ feesten geweest.. ander ID en lukt altijd :evil:
moet daarna nog jaartje wachten en dan kan ik legaal naar 18+ feesten toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Heb al geen engels meer, samen met aardrijkskunde en M&O afgerond in januari

Hoe kan dat dan ? ik heb gewoon nog een CE engels en m&o :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Project 141 schreef:

Versneld examen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:11 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Henk-Jan schreef:
Project 141 schreef:

Versneld examen? :D

Kan dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:13 

ik heb dit hele jaar nieteens boeken gehad op school! hoe vind je dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:20 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
ik heb dit hele jaar nieteens boeken gehad op school! hoe vind je dat? :P

Chill, dan viel er zeker ook niet veel te leren? :P

Project 141 schreef:
Flex-examen,5 jarige pilot die vorig jaar afliep maar wij kregen een jaar derbij. Dan kan je in januari al examen doen in de vakken die je wilt (dus ook alle als je veel vrij wilt) Dan heb je dus wel je proefwerkweken snel op elkaar, en moet je bijna alles zelf doen omdat ze bij de lessen het gewone programma volgen.

Aha, enja voor engels leer je toch niet veel in de lessen, dat kun je net zo goed direct examen maken

Scheelt dat mijn school op de lijst van slechtste scholen van NL staat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:28 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Ja voor Engels deed ik al 6 jaar niks, dus dat wist ik zeker dat ik zou doen. M&o vond ik ook makkelijkm 7 voor het examen. En ik dacht laat ik een moeilijk vak erbij doen dat ik daarna meer tijd voor andere moeilijke vakken heb, dus aardrijkskunde erbij.. 5,2 voor het examen:/

Daar heb je wel over nagedacht :P Had ik dat maar kunnen doen, had me nu een hoop tijd gescheeld, maar jij kunt me dus de juiste antwoorden geven voor mn engels examen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:38 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Ja jullie hebben natuurlijk niet hetzelfde examen als ons, anders had ik het graag doorgespeeld ;) Maar dat is toch elk jaar het zelfde principe, dus veel verassingen zul je niet hebben, behalve waar de teksten over gaan.

Was ook maar een grapje hoor :P
Dat is waar, ze veranderen de vragen zelfs al bijna niet, ze nemen gewoon een nieuwe tekst, passen de alinea's een beetje aan en VOILA, nieuw examen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:56 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Crash schreef:
Project 141 schreef:
Ja jullie hebben natuurlijk niet hetzelfde examen als ons, anders had ik het graag doorgespeeld ;) Maar dat is toch elk jaar het zelfde principe, dus veel verassingen zul je niet hebben, behalve waar de teksten over gaan.

Was ook maar een grapje hoor :P
Dat is waar, ze veranderen de vragen zelfs al bijna niet, ze nemen gewoon een nieuwe tekst, passen de alinea's een beetje aan en VOILA, nieuw examen ^^

Klopt, en dat woorden invullen in de gaten is ook altijd zo makkelijk..

Inderdaad, en toch willen alle kinderkes het 1000 keer uitgelegd krijgen door de leraar, omdat ze het nog steeds niet begrijpen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:00 

Bierkoning

DarkestSymphony schreef:
Pommer schreef:
DarkestSymphony schreef:

ja ben 27 mei jarig.. word dan 17 maar ben al op een paar 18+ feesten geweest.. ander ID en lukt altijd :evil:
moet daarna nog jaartje wachten en dan kan ik legaal naar 18+ feesten toe :P

Haha was ook maar een grapje, ik ben al naar weet ik het hoeveel feesten geweest en nog nooit een ID gevraagd dus het maakt eigenlijk geen verschil voor me :P maarja toch leuk om te kunnen zeggen dat je 18 bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:06 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Als jij gewoon de laatste, misschien de laatste 2 examens maakt, ben je der wel klaar voor waarsch. Ik had 1 examen vantevoren gedaan, had een 7.9 voor centraal examen.

Dat was ook het plan voor morgenmiddag, eerst s ochtends proefexamentje scheikunde maken op school en dan s middags lekker engels
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:20 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Nu wiskunde examen aant doen :yawn: Heb echt geen zin in dat examen :/

Welke wiskunde heb je?
Ik heb B en ik sta een 7,5 voor SE. Weet al dat een 8 er niet in zit, dus ik moet gewoon een 5,5 halen, dat moet toch wel kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:22 

Bierkoning

ik ga sws zakken voor wiskunde, wat een kutvak :') snap echt niks van die kansverdelingen enzo

enige waar ik goed in ben is engels, daar sta ik een 7 voor, de rest allemaal 6en en 3 5en >.<
wordt lastig zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:24 

Hardtraxxer

Ik haatte wiskunde A ook altijd maar had toch een 7.7 op mn examen. Gewoon 1 of 2 oude examens oefenen en dan kom je op het examen, dan is het een eitje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:31 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
ik ga sws zakken voor wiskunde, wat een kutvak :') snap echt niks van die kansverdelingen enzo

enige waar ik goed in ben is engels, daar sta ik een 7 voor, de rest allemaal 6en en 3 5en >.<
wordt lastig zat :P

Niet zo pessimistisch ^^ Komt wel goed
Ik ga denk ik niet zakken, maar ik wil eigenlijk wel een 7 gemiddeld komen te staan om nog een beetje kans te maken bij de loting van Bouwkunde :innocent:

Project 141 schreef:
Heb ook B.. Jij bent ook VWO? Maar sta der nu een 6,1 of 6,2 voor. Dat is mij enige 6, dus ga echt wel slagen. Maar wil toch gewoon een beetje een aardig punt halen :D

Jazeker dat ik ook vwo ben :) Ik zie erg tegen scheikunde op, elke vraag op het examen denk ik wat is in godsnaam de bedoeling dat ik nu doe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

Scheikunde is ook gewoon een kutvak ik had de laatste toets daarvoor gewoon een tekening gemaakt :')

Bewijs is toch gewoon laat zien met een berekening/statistiek/grafiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:39 

Donateur

ey bitches
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

jo bithc
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

zie wel op tegen die examens hoor :/ vooral geschiedenis wat is dat pleuris veel leren :cry:
Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic