jeetje, love is on the net
tuwduwduwduwduw, love is in theee neheheheheeeeeeet

tuwduwduwduwduw, love is in theee neheheheheeeeeeet
2 weken en 2 dagen en alle zorgen voorbij, want dan zijn de examens voorbijRAW-vizion wrote:5 weken en dan alle zorgen weg hierParvuz wrote:Dikke drukte met school, nja nog ff een paar weken volhouden en dan is het al weer zomervakantie!
Jup hier ook, ik moet maar eens gaan beginnen met lerenCrash wrote:2 weken en 2 dagen en alle zorgen voorbij, want dan zijn de examens voorbijRAW-vizion wrote:5 weken en dan alle zorgen weg hierParvuz wrote:Dikke drukte met school, nja nog ff een paar weken volhouden en dan is het al weer zomervakantie!
Ben je 27 mei jarig dan? ik ookDarkestSymphony wrote:ik had 30 april 7maand dus nu nog wachten op 30 mei en dan alweer 8maand gelukkig met me vriendin.. moet dan wel ff iets leuks kopen van me verjaardags geld die ik 3 dagen daarvoor heb gekregen (hopelijk)
Over 1 week en 3 dagen is het alleen nog maar wachten op engelsProject 141 wrote:Over...Uhh.. 1 week en 6 dagen alle zorgen voorbij! Heb maar een kort examenroosterCrash wrote: 2 weken en 2 dagen en alle zorgen voorbij, want dan zijn de examens voorbij
Mooi mazzel, zo strak na de examensPommer wrote:Ben je 27 mei jarig dan? ik ook
mag ik eindelijk naar feesten toe
ja ben 27 mei jarig.. word dan 17 maar ben al op een paar 18+ feesten geweest.. ander ID en lukt altijdPommer wrote:Ben je 27 mei jarig dan? ik ookDarkestSymphony wrote:ik had 30 april 7maand dus nu nog wachten op 30 mei en dan alweer 8maand gelukkig met me vriendin.. moet dan wel ff iets leuks kopen van me verjaardags geld die ik 3 dagen daarvoor heb gekregen (hopelijk)![]()
mag ik eindelijk naar feesten toe
Hoe kan dat dan ? ik heb gewoon nog een CE engels en m&oProject 141 wrote: Heb al geen engels meer, samen met aardrijkskunde en M&O afgerond in januari
Versneld examen?Henk-Jan wrote:Hoe kan dat dan ? ik heb gewoon nog een CE engels en m&oProject 141 wrote: Heb al geen engels meer, samen met aardrijkskunde en M&O afgerond in januari
Kan dat?mrazura wrote:Versneld examen?Henk-Jan wrote:Hoe kan dat dan ? ik heb gewoon nog een CE engels en m&oProject 141 wrote: Heb al geen engels meer, samen met aardrijkskunde en M&O afgerond in januari
Chill, dan viel er zeker ook niet veel te leren?DarkestSymphony wrote:ik heb dit hele jaar nieteens boeken gehad op school! hoe vind je dat?
Aha, enja voor engels leer je toch niet veel in de lessen, dat kun je net zo goed direct examen makenProject 141 wrote:Flex-examen,5 jarige pilot die vorig jaar afliep maar wij kregen een jaar derbij. Dan kan je in januari al examen doen in de vakken die je wilt (dus ook alle als je veel vrij wilt) Dan heb je dus wel je proefwerkweken snel op elkaar, en moet je bijna alles zelf doen omdat ze bij de lessen het gewone programma volgen.
Daar heb je wel over nagedachtProject 141 wrote:Ja voor Engels deed ik al 6 jaar niks, dus dat wist ik zeker dat ik zou doen. M&o vond ik ook makkelijkm 7 voor het examen. En ik dacht laat ik een moeilijk vak erbij doen dat ik daarna meer tijd voor andere moeilijke vakken heb, dus aardrijkskunde erbij.. 5,2 voor het examen:/
Was ook maar een grapje hoorProject 141 wrote:Ja jullie hebben natuurlijk niet hetzelfde examen als ons, anders had ik het graag doorgespeeldMaar dat is toch elk jaar het zelfde principe, dus veel verassingen zul je niet hebben, behalve waar de teksten over gaan.
Inderdaad, en toch willen alle kinderkes het 1000 keer uitgelegd krijgen door de leraar, omdat ze het nog steeds niet begrijpenProject 141 wrote:Klopt, en dat woorden invullen in de gaten is ook altijd zo makkelijk..Crash wrote:Was ook maar een grapje hoorProject 141 wrote:Ja jullie hebben natuurlijk niet hetzelfde examen als ons, anders had ik het graag doorgespeeldMaar dat is toch elk jaar het zelfde principe, dus veel verassingen zul je niet hebben, behalve waar de teksten over gaan.
Dat is waar, ze veranderen de vragen zelfs al bijna niet, ze nemen gewoon een nieuwe tekst, passen de alinea's een beetje aan en VOILA, nieuw examen
Haha was ook maar een grapje, ik ben al naar weet ik het hoeveel feesten geweest en nog nooit een ID gevraagd dus het maakt eigenlijk geen verschil voor meDarkestSymphony wrote:ja ben 27 mei jarig.. word dan 17 maar ben al op een paar 18+ feesten geweest.. ander ID en lukt altijdPommer wrote:Ben je 27 mei jarig dan? ik ookDarkestSymphony wrote:ik had 30 april 7maand dus nu nog wachten op 30 mei en dan alweer 8maand gelukkig met me vriendin.. moet dan wel ff iets leuks kopen van me verjaardags geld die ik 3 dagen daarvoor heb gekregen (hopelijk)![]()
mag ik eindelijk naar feesten toe![]()
moet daarna nog jaartje wachten en dan kan ik legaal naar 18+ feesten toe
Dat was ook het plan voor morgenmiddag, eerst s ochtends proefexamentje scheikunde maken op school en dan s middags lekker engelsProject 141 wrote:Als jij gewoon de laatste, misschien de laatste 2 examens maakt, ben je der wel klaar voor waarsch. Ik had 1 examen vantevoren gedaan, had een 7.9 voor centraal examen.
Welke wiskunde heb je?Project 141 wrote:Nu wiskunde examen aant doenHeb echt geen zin in dat examen
Niet zo pessimistischPommer wrote:ik ga sws zakken voor wiskunde, wat een kutvak :') snap echt niks van die kansverdelingen enzo
enige waar ik goed in ben is engels, daar sta ik een 7 voor, de rest allemaal 6en en 3 5en![]()
wordt lastig zat
Jazeker dat ik ook vwo benProject 141 wrote:Heb ook B.. Jij bent ook VWO? Maar sta der nu een 6,1 of 6,2 voor. Dat is mij enige 6, dus ga echt wel slagen. Maar wil toch gewoon een beetje een aardig punt halen