robkuh1990 wrote:ceiling kat moet op donderen van mijn plafond, dat is voor 800 euro gestucadoord, kut kat
Ga huilen we hebben ook pedobear
robkuh1990 wrote:ceiling kat moet op donderen van mijn plafond, dat is voor 800 euro gestucadoord, kut kat
Dat is echt allang bekendrobkuh1990 wrote:weer wat geleerd:
beer etiketen pulken = sextekort hebben
robkuh1990 wrote:weer wat geleerd:
heb je zin om te rokenJosh-T wrote:robkuh1990 wrote:weer wat geleerd:
En wat betekent het als je bierdopjes dubbelvouwt?
ik vouw ze ook altijd dubbel, maar rook nietroberttt wrote:heb je zin om te roken
Huh?Hoofdcoach wrote:Dat is echt allang bekendrobkuh1990 wrote:weer wat geleerd:
dan heb je een mossel van bierdopjes!Josh-T wrote:robkuh1990 wrote:weer wat geleerd:
En wat betekent het als je bierdopjes dubbelvouwt?
Dat het weer tijd is voor een nieuw biertje !Josh-T wrote: En wat betekent het als je bierdopjes dubbelvouwt?
5 weken en dan alle zorgen weg hierParvuz wrote:Dikke drukte met school, nja nog ff een paar weken volhouden en dan is het al weer zomervakantie!
Gefeliciteerd! haha.Intervention wrote:vanavond naar mn vriendin want heb nu 7 maanden
haha dankje jij ook GefeliciteerdParvuz wrote:Gefeliciteerd! haha.Intervention wrote:vanavond naar mn vriendin want heb nu 7 maanden
Ik gisteren een jaar en 5 maanden.
beiden gefeliciteerd dan maarIntervention wrote:haha dankje jij ook GefeliciteerdParvuz wrote:Gefeliciteerd! haha.Intervention wrote:vanavond naar mn vriendin want heb nu 7 maanden
Ik gisteren een jaar en 5 maanden.