Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Voor een sollicitatie moest ik laatst mijn C.V. opsturen. Ik ben 2 weken bezig geweest om alle radiatoren van de muur te halen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:42 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Owja en bewijs-opgaven bij wiskunde, ik heb nog nooit zo hard in iets gefaald. >.<

Haha inderdaad, had maandag proefexamen in wiskunde B. De eerste opgave was direct bewijzen, ik keek om me heen en ik zag direct iedereen doorbladeren naar de volgende bladzijde samen met mij :P
Die opgaves sla ik gewoon over en als ik aan het einde tijd over heb ga ik gewoon een tijdje staren op die rare driehoekjes en dan hopen dat ik het zie :lol:

Henk-Jan schreef:
zie wel op tegen die examens hoor :/ vooral geschiedenis wat is dat pleuris veel leren :cry:

Wat ben ik blij dat ik dat al in de 4e heb laten vallen, nooit wat aan gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Henk-Jan schreef:
zie wel op tegen die examens hoor :/ vooral geschiedenis wat is dat pleuris veel leren :cry:

heb je ook vwo gs? dan heb je toch alleen die 2 stofomschrijvingen om door te lezen?

Hmm, wij hebben 2 van die katernen de afgelopen periode behandelt, en daar nu uit leren. Ja vwo gs. Ook nog m&o examen donderdag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

Altijd puur genieten, het maken van een verslag vol genotypische en fenotypische uitwerkingen van bananenvliegjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:45 

Hardtraxx Addict

Lol ik vindt net me oude Gameboy Advanced & Pokemon Crystal in me kast....
Gelijk nieuwe game gedaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dynamiek en stagnatie en Vietnam -.-

Klopt, ik weet wat je bedoelt. Alleen het schijnt dat de officiele stofomschrijving maar een paar a4tjes is. Alleen wij hebben 2 van die boekjes van +/- 80 bladzijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:47 

Hardtraxx Veteran

klantvriendelijkheidscursus net gehad op werk >.<
god wat een onzin, het meeste deed ik toch al.
we moeten nu elke klant die we tegenkomen begroeten. lekker dan kom je niet eens meer aan het werk toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

boring :P

Donateur

de tering wat een verveling,....

Hardtraxxer

Project 141 schreef:

Ziet er ontzettend interessant uit *sarcasme*
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Nah, komt allemaal wel ongeveer overeen met wat wij hebben, alleen is de kwantiteit veel groter, ze gaan overal een beetje voorbeelden bijgeven enzo, + plaatjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:52 

Hardtraxx Addict

Dynamiek & Stagnatie gaat toch over de Gouden Eeuw en de tijd daarna in Nederland?
Dat hebben wij een paar jaar terug ook gehad op eindexamen VWO.
Was toen erg veel leren, maar vond het examen zelf wel meevallen toen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:52 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Crash schreef:
Project 141 schreef:

Ziet er ontzettend interessant uit *sarcasme*

Ja maar dat betekent wel dat je niet meer 100 bladzijdes aan boekjes doot moet lezen.. Choose for yourself

Dat is waar, nu nog maar 44 blz met boring info
+ dit is gemaakt door de overheid, dus je weet zeker dat dit klopt met de antwoorden van het examen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Crash schreef:
+ dit is gemaakt door de overheid, dus je weet zeker dat dit klopt met de antwoorden van het examen

Zeker, maar denk niet dat het heel erg veel verschilt. Elke bladzijde is ongeveer half beschreven en daar komt bij dat overal nog plaatjes bij staan enzo :P. Dit zijn ze:
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:01 

Bierkoning

ik zeg al 2 weken lang tegen mezelf dat ik ga beginnen met leren maar het komt er nog niet echt van >.<
dus morgen ga ik ECHT beginnen :P vooral MAW is fucking veel leerwerk, waarom ik dat gekozen heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Crash schreef:

Zeker, maar denk niet dat het heel erg veel verschilt. Elke bladzijde is ongeveer half beschreven en daar komt bij dat overal nog plaatjes bij staan enzo :P. Dit zijn ze:
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb vorig jaar precies hetzelde gehad voor m'n eindexamen. Vond beide onderwerpen prima te doen en had er ook een 8 voor. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:09 

Hardtraxx Addict

Ik weet eigenlijk niet eens meer wat we hadden als onderwerp naast Dynamiek & Stagnatie..
Achja volgende week beginnen mijn tentamens weer van mijn studie (2e jaars bedrijfseconomie @ UVT)
moet daar dus ook vol voor aan de bak :/ . Komende dinsdag eerste tentamen, Finance 2 :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Ik weet eigenlijk niet eens meer wat we hadden als onderwerp naast Dynamiek & Stagnatie..
Achja volgende week beginnen mijn tentamens weer van mijn studie (2e jaars bedrijfseconomie @ UVT)
moet daar dus ook vol voor aan de bak :/ . Komende dinsdag eerste tentamen, Finance 2 :sleep:

''Ten oorlog'' toevallig? over de belangrijkste Europese oorlogen tot de 1e WO. Heb 2 keer eindexamen vwo gedaan dus heb die ook gehad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:14 

Artiest

Simpele toetsen wat ik me kan herinneren. Maar geschiedenis vind ik dan ook super tof, ff kwartiertje wat jaartallen onthouden en haalde altijd wel minimaal een 7. Handig als je t vak tof vindt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Simpele toetsen wat ik me kan herinneren. Maar geschiedenis vind ik dan ook super tof, ff kwartiertje wat jaartallen onthouden en haalde altijd wel minimaal een 7. Handig als je t vak tof vindt natuurlijk.

Ik vind het ook echt een mooi vak, alleen het onthouden gaat me iets minder af. Moet er wel wat meer tijd in steken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

Naar mn bedje met mn vriendin..trusten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:04 

Kraak... Piep...

Intervention schreef:

Denk je dat we daar intrappen ? :P

Bedacht me net dat achter meiden aanjagen op een normale zaterdag/normaal feest veel gewoner voelt dan dat ik het op hardstyle hardcore festivals doe. Ben er dan gwn normaal niet mee bezig haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:05 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
Dream Chaser schreef:

''Ten oorlog'' toevallig? over de belangrijkste Europese oorlogen tot de 1e WO. Heb 2 keer eindexamen vwo gedaan dus heb die ook gehad. :P

Je hebt helemaal gelijk! ^^ Ten oorlog was het inderdaad.
Had liever WO1 en WO2 gezien toen, maargoed.

Project 141 schreef:
Dat wil ik volgend jaar ook!

Ook in Tilburg? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:25 

Donateur

D-Nemacyst schreef:
Intervention schreef:

Denk je dat we daar intrappen ? :P

Bedacht me net dat achter meiden aanjagen op een normale zaterdag/normaal feest veel gewoner voelt dan dat ik het op hardstyle hardcore festivals doe. Ben er dan gwn normaal niet mee bezig haha.

Ja je gaat toch ook niet naar een feest om wijven te jagen :P Laat staan dat die wijffies daarop staan te wachten.
Hoewel ik t op feesten niet direct onaangenaam vind zeg maar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:29 

Kraak... Piep...

Ik zag t op free festival ook niet aankomen paar jaar geleden.
Maar sinds dit 16+ is en ik weet dat al n heel groep meiden die ik ken ook heen gaat die er helemaal niet van houden. Achja zien wel. dr zijn ook genoeg artiesten te zien daar :P
Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic