roberttt schreef:
Oxbow schreef:
Een feest de hemel in prijzen mag wel en een feest afzeiken niet, dan gaan de comments op slot.
Ja dat vind ik ook een beetje jammer.. Maar snap het ook wel
Ik wil het je best haarfijn uitleggen, maar ik denk dat je de 2 definities van "kritiek (uiten)" wel even mag gaan doorlezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/KritiekVanzelfsprekend heeft niemand iets aan destructieve kritiek, en dat was toch een groot deel van de reacties. Niet onderbouwd "alles kut enter", om het maar kort samen te vatten.
Verder praten mag via PM. Ontopic.
Chukkels schreef:
Ik snap het niet. We zitten hier op een forum. Op een forum hoor je te kunnen discusseren. Als iets goed is, mag je dat zeggen, maar als iets slecht is, mag je dat niet zeggen? Dit is de omgekeerde wereld. Jordy maakt hier in mijn ogen een hele grote fou
Zie hierboven... Blijkbaar heb je niet door waarom ik dat specifieke bericht op slot heb gezet. Want discussiëren is prima, maar er zijn grenzen. En in mijn ogen begon het uit de hand te lopen.
Iedereen bevindt zich hier op een website waar een aantal regels gelden. Wil je je daar niet aan houden? Prima, dan draai je je om en loop je weg.
Zucht, ik ga verder met m'n werk. Wordt een beetje moei van dit onderwerp.