Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:47 

Donateur

Jor-D schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Nou, je moet wel inzien waarom zulke reacties er komen, ik hoop dat je iig wel snapt waarom.
Plus jij weet ook wel dat het tegen bepaalde mensen is gericht en niet hardtraxx in general.

Ik zie wel in waarom deze reacties er komen en dat komt voornamelijk door (een bepaalde groep) leden hier. Ik ga het niet allemaal nog een keer uitleggen, maar sommigen hebben zo'n onwijs grote bakkus die ze online maar gemakkelijk leeggooien. Het is dat ik zwaar tegen censuur ben, en iedereen mag een mening hebben en deze uitten. Maar er zijn grenzen...

Het is wel zo op Hardtraxx alles wat niet 'hard' is, wordt de grond in geboord. Zelfde als alles van Scantraxx etc. Hun kunnen niks goed doen zo lijkt het. En als je er positief op reageert, krijg je meteen van die huilpoppetjes als reactie op jou comment.

Beetje jammer is dat, maar daar valt denk ik weinig tegen te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:47 

Artiest

katamaran schreef:
Ach, was ook zo saai geweest als iedereen het op de wereld met elkaar eens is en dat kritiek niet bestaat!

True, maar sommige gingen ver buiten het boekje kritiek... dat ging gewoon nergens meer om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:49 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Het is wel zo op Hardtraxx alles wat niet 'hard' is, wordt de grond in geboord. Zelfde als alles van Scantraxx etc. Hun kunnen niks goed doen zo lijkt het. En als je er positief op reageert, krijg je meteen van die huilpoppetjes als reactie op jou comment.

Oja? Er zijn toch zat tracks van scantraxx die ik echt vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:49 

Kraak... Piep...

@Floeps. Ik luister dan hardstyle van degos & redone of the machine. Daar kan k t wopr hard voor mijn doen nog enigszins in voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:52 

Kraak... Piep...

Kut telefoon met spraakgebrek
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:53 

Artiest

Revolutie van hardtraxx op komst?! Kijk morgen weer naar
Goed Hard, Slechte Traxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:56 

Hardtraxx Veteran

Een feest de hemel in prijzen mag wel en een feest afzeiken niet, dan gaan de comments op slot.
The Vision & Psyko Punkz zijn ook echt gasten waar je je druk om moet maken als ze kritiek hebben. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:58 

Donateur

Oxbow schreef:
Een feest de hemel in prijzen mag wel en een feest afzeiken niet, dan gaan de comments op slot.

Ja dat vind ik ook een beetje jammer.. Maar snap het ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Wat een gedoe weer he. :/
Ze kunnen toch verwachten dat het niet bij iedereen goed valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Oxbow schreef:

Ik snap het niet. We zitten hier op een forum. Op een forum hoor je te kunnen discusseren. Als iets goed is, mag je dat zeggen, maar als iets slecht is, mag je dat niet zeggen? Dit is de omgekeerde wereld. Jordy maakt hier in mijn ogen een hele grote fout, want als dit permanent blijft doorgaan met het sluiten van discussiepunten, gaat hij veel members verliezen, daar ben ik van overtuigd. Er is werkelijk waar geen enkel scheldwoord gebruikt. Er hing geen onoverkombare sfeer, de discussie verliep gewoon gemoedelijk. Dan is het triest als je zoiets door de grond boort, omdat je onder druk staat van zogenaamde artiesten. Nee, dit vind ik een zeer kwalijke zaak.

En voor de mensen die denken dat The Vision het serieus meende, nee dat doet hij niet. Hij vind Hardtraxx een zeer goede site waar hij zich ook op richt. Van het melodieuze waarmee hij begon, is hij mede dankzij Hardtraxx stapsgewijs van af aan het stappen en over te gaan op het rauwere werk. Artiesten zoals hij proberen zich te identificiëren aan deze site en dat is een goede zaak. Hij let tenminste op wat het grote deel van de internet-scene wil en laat zich minder meeslepen door de massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:10 

Hardtraxx Beheerder

roberttt schreef:
Oxbow schreef:

Ik wil het je best haarfijn uitleggen, maar ik denk dat je de 2 definities van "kritiek (uiten)" wel even mag gaan doorlezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kritiek
Vanzelfsprekend heeft niemand iets aan destructieve kritiek, en dat was toch een groot deel van de reacties. Niet onderbouwd "alles kut enter", om het maar kort samen te vatten.

Verder praten mag via PM. Ontopic.

Chukkels schreef:
Ik snap het niet. We zitten hier op een forum. Op een forum hoor je te kunnen discusseren. Als iets goed is, mag je dat zeggen, maar als iets slecht is, mag je dat niet zeggen? Dit is de omgekeerde wereld. Jordy maakt hier in mijn ogen een hele grote fou

Zie hierboven... Blijkbaar heb je niet door waarom ik dat specifieke bericht op slot heb gezet. Want discussiëren is prima, maar er zijn grenzen. En in mijn ogen begon het uit de hand te lopen.

Iedereen bevindt zich hier op een website waar een aantal regels gelden. Wil je je daar niet aan houden? Prima, dan draai je je om en loop je weg.
Zucht, ik ga verder met m'n werk. Wordt een beetje moei van dit onderwerp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Ontopic.

Zever, zever, zever de zever
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

Ach ja, tis Jordies site, als hij zo wil marchanderen, moet hij het zelf weten. Blijf het triest vinden, ook dat het nu verder in PM moet en niet in het openbaar. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:34 

Jesus wat heb ik allemaal gemist xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat de boodschap die je uit dit kan halen is dat een groep mensen niet toe zijn aan vernieuwingen in deze vorm. Vernieuwingen/revoluties komen vanzelf wel en zouden niet forceerd moeten worden. Verder vind ik het vooral niet professioneel van de artiesten, want zelfs slechte onvolledige feedback is ook feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Inderdaad joh... Jammer dat sommige artiesten niet zo goed met kritiek om kunnen gaan. Maargoed, van PP had ik het ook wel een beetje verwacht. Als ik zie hoe zij soms promo's, trailers en intervieuws doen... pfff.

En ik draai graag platen van PP hoor, begrijp me niet verkeerd, maar de houding van een artiest vind ik ook héél belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Parvuz schreef:

Inderdaad joh... Jammer dat sommige artiesten niet zo goed met kritiek om kunnen gaan. Maargoed, van PP had ik het ook wel een beetje verwacht. Als ik zie hoe zij soms promo's, trailers en intervieuws doen... pfff.

En ik draai graag platen van PP hoor, begrijp me niet verkeerd, maar de houding van een artiest vind ik ook héél belangrijk.

Mee eens, ik vind het meeste werk van PP best lekker. Maar aan dit soort dingen irriteer ik me mateloos. Het is toch volkomen logisch dat mensen die van hardstyle houden en genieten, het niet kunnen waarderen als er opeens artiesten mee moeten doen die er niets mee te maken hebben.
De fans van Marco Borsato gaan het ook niet waarderen als opeens The Beholder op komt, toch?
Ik heb totaal niets met Winne en zijn muziek.
Psyko Punkz: Stop listening to HARDSTYLE if you hate it.
Ik: Stop fucking up HARDSTYLE if you love it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:18 

Donateur

Wat een gedoe weer :'). Maar er word wat afgebasht ook :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

Man man man, ook zo'n makkelijk verwijt om te gaan zeggen; dat het niet in de smaak valt, omdat alles wat niet hard is of van B-Front is gelijk niet goed is volgens 'Haattraxx'.. man man, hou aub op! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Ik denk dat de boodschap die je uit dit kan halen is dat een groep mensen niet toe zijn aan vernieuwingen in deze vorm. Vernieuwingen/revoluties komen vanzelf wel en zouden niet forceerd moeten worden. Verder vind ik het vooral niet professioneel van de artiesten, want zelfs slechte onvolledige feedback is ook feedback.

Indd.. Je hoort hun ook niet uitleggen waarom er voor deze line-up is gekozen, nee hun zeggen gelijk.. Haattraxx als het bij zommige mensen op dit forum niet in de smaak valt. Lekker professioneel om gelijk een heel forum in een hokje te stoppen.... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Revolutie van hardtraxx op komst?! Kijk morgen weer naar
Goed Hard, Slechte Traxx

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:25 

Donateur

wat een gehuil weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:30 

Donateur

Ik snap Jordy wel, maar langs de andere kant gaan er altijd zeikerds blijven. Niets mis mee toch, een goede discussie... Maar tegenwoordig word inderdaad wel alles wat niet hard genoeg is volgens de rawtraxx kern als 'alles kut' ge-entert :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

dus als ik het goed begrijp, mogen mensen dus geen eigen mening over, danwel artiesten, danwel line-ups hebben?
ik snap jordy's punt goed, er hoeft ook niet gescholden te worden over bepaalde dingen.
maar om een topic op deze wijze zo te sluiten, nadat 2/3/4 personen op twitter hardtraxx af lopen te kraken? kom op hee!
Vorige  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic