Jor-D schreef:
QnalQut schreef:
ik kan heel goed lezen

, en begrijpend lezen kan ik ook heel goed. dus dit vind ik dan weer een onnuttige post jor.
ik zeg toch dat ik je punt aan de ene kant goed snap, maar aan de andere kant ook weer niet. het is en blijft een forum

en ik vind dat mensen daar hun mening mogen, moeten en vooral durven geven

,
tuurlijk blijf je altijd zwartkijkers houden. en je moet jezelf zulke dingen niet zo aantrekken!
Ik ga het me dus wel aantrekken als artiesten een negatief beeld neerzetten of krijgen van deze website. Het moet niet zo zijn dat Hardtraxx de boeman wordt of een 2de GHF welke uitgekotst werd door menig artiest. Het is toegankelijk voor iedereen, ook de artiesten en dat wil ik zo houden.

Begrijp me niet verkeerd: kritiek geven en mening uiten vind ik echt prima! Maar doe dit volwassen en eventueel onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor jullie ook wat gezelliger dan constante negativiteit.
Het is maar waar je je druk om maakt.
Als artiesten het zo hoog hebben zitten van een kleine groep die ze misschien zonder enige onderbouwing loopt te bashen, moeten ze daar maar boven staan. De meeste leden hier leveren gewoon netjes onderbouwde uitleg en muziek is nog altijd een smaakkwestie, dus kan het ook gebeuren dat mensen je muziek kut vinden.
En ik vind een reactie als "stop met hardstyle luisteren als jij het haat" zo vreselijk kinderachtig en kortzichtig. Net of zij de gehele hardstyle-scene representeren. In mijn ogen ben je dan niet beter dan een alleskutenter-figuur die weer voor de zoveelste keer z'n gal loopt te spuwen over de Psyko Punkz.
Die gasten moeten daar gewoon boven staan. Lekker belangrijk man, die 10 mensen op het internet die je kut vinden tegenover die 20.000 die op een groot feest los gaan op jou muziek. 'T is echt maar net waar zij zich druk om kunnen maken. Q zal de boel toch wel weer mooi vol krijgen.
En Hardtraxx wordt nooit een 2e GHF. Hardtraxx profileert zichzelf namelijk niet als haatzaaiende site. GHF deed dat wel.