Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Vertegenwoordigers v.d. Grolsch moeten beter hun best doen :lol:
Pa van een goede vriend van me is vertegenwoordiger v.d. Grolsch, altijd gratis bier en de nieuwste snufjes :D
Maar verkoopt Lidl geen Grolsch dan?! Waarom niet?

Grolsch heeft andere concurentiestrategie dan lidl. Lidl wilt namelijk een lage verwachtingswaarde creëren bij de klant en de goedkoopste zijn(zie lelijke en simpele uiterlijk winkel en mindere service) :D Gorlsch sluit hier niet bij aan denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:38 

Artiest

Tja weet er het fijne niet van
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:46 

Hardtraxx Veteran

Niet alles moet automatisch worden gedaan.
Je zult ook nulmetingen moeten doen om derving in te schatten, en om te voorkomen dat de derving er voor zorgt dat jij nee-verkoop krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Markos schreef:
Kepro schreef:
Beetje, gaat via een ge-automatiseert systeem. Tenminste bij alle Ahold vestigingen.

C1000 ook, Scanner telt gewoon wat er verkocht wordt, computer besteld dit weer. Bij extreme drukt zoals met kerst worden er inkopen gedaan op basis van prognoses van andere jaren. Vulpersoneel checkt een paar keer per week alle schappen en wanneer er minder als zoveel items van een product worden aangetroffen bestellen ze deze extra.

wij krijgen dan automatisch warm-weer besturing, dat betekent meer ijs, meer bbq-vlees, maar ook minder melk enzo!
dat is wel supervet om mee te maken hoe dat gaat, als het je interesseert tenminste.
daar komt nog is bij, dat de ahold een statistiek bijhoudt van hoeveel mensen er komen op een dag ;), en vanuit daar word er besteld.
MOMO heet dat besturingssysteem, daar kun je o.a. bijbestellen, klanten aantallen bijstellen, info raadplegen!

Woow klinkt inderdaad gaaf. Ik wist niet dat het zo geavenceerd is allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:08 

Hardtraxx Elite

ja hoor the vision is hardtraxx weer eens negatief in het nieuws aan het brengen omdat we de line up van mysteryland niks vinden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:14 

Artiest

hdhessel schreef:
ja hoor the vision is hardtraxx weer eens negatief in het nieuws aan het brengen omdat we de line up van mysteryland niks vinden :huh:

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:16 

Donateur

check twitter xd vette flame op ons door psykopunkz en de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Hahaha, stop listening Hardstyle if you hate it wordt er getwittert door de Psyko Punkz. :lol: Dat is nou juist het probleem, Winne en de rest van de mede artiesten hebben in mijn ogen geen flikker toe te voegen aan Hardstyle. Wat een gedoe, ach, als hun het willen verdedigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:21 

Artiest

roberttt schreef:

nou copy paste die shit es hier ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:24 

Donateur

TheVisionNL Vincent auf der Haar
@
@psykopunkz Haattraxx.nl ;)

psykopunkz Psyko Punkz
Mysteryland 2011 LINEUP is awesome. Comments are AWFUL http://www.hardtraxx.nl/nieuws/mysteryl ... ne-up.html

psykopunkz Psyko Punkz
People are so NEGATIVE. Come on guys. Where is the positive vibe nowadays. Stop listening to HARDSTYLE if you hate it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:25 

Hardtraxx Beheerder

roberttt schreef:
psykopunkz Psyko Punkz
People are so NEGATIVE. Come on guys. Where is the positive vibe nowadays. Stop listening to HARDSTYLE if you hate it.

Nou, en hier kan ik me wel in vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:25 

Artiest

oh toch vet dat ze wel topics lezen toch. Ze hebben ook groot gelijk imo. Al die negatieve reacties in dat topic is ongezond >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:30 

Donateur

Ja klopt, maar er zijn toch ook mensen die het wel leuk vinden ?? Dat ze Hardtraxx nu als Haattraxx neerzetten gaat me wat te ver..

Btw waarom kan je post niet meer aanpassen in nieuwsberichten.. Drukte op enter en die post klopt voor geen meter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:31 

Artiest

Vind 't haattraxx wel geinig gevonden, komop jongens beetje zelfspot! :lol:
Je kunt niet zeggen dat ze ongelijk hebben, enige wat je ze zou kunnen mee geven is dat een artiest hierboven zou moeten staan, (haattraxx reply) maargoed... muziek is emotie.
De wijze woorden van een man genaamd.. Skedoedelefloeps... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:33 

Hardtraxx Beheerder

Vind 't haattraxx wel geinig gevonden, komop jongens beetje zelfspot! :lol:
Je kunt niet zeggen dat ze ongelijk hebben, enige wat je ze zou kunnen mee geven is dat een artiest hierboven zou moeten staan, (haattraxx reply) maargoed... muziek is emotie.
De wijze woorden van een man genaamd.. Skedoedelefloeps... :lol:

Als je iets al 3 jaar aan het opbouwen bent en dat dát dan wordt afgedaan als 'haattraxx.nl', dan wordt ik daar niet blij van nee.
Een keer is het leuk en kan ik er om lachen. Maar dit is niet meer eenmalig. Beetje jammer, en zeer onprofessioneel van de artiesten in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:34 

Artiest

Nou, je moet wel inzien waarom zulke reacties er komen, ik hoop dat je iig wel snapt waarom.
Plus jij weet ook wel dat het tegen bepaalde mensen is gericht en niet hardtraxx in general.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:35 

Kraak... Piep...

Alsik hun was zou k oppassen wat ze zeggen want het grootste deel van je doelgroep zit wel hierop
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:36 

Artiest

D-Nemacyst schreef:
Alsik hun was zou k oppassen wat ze zeggen want het grootste deel van je doelgroep zit wel hierop

Haha.. van Psyko Punkz?! Dacht het dus niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:37 

Hardtraxx Beheerder

Nou, je moet wel inzien waarom zulke reacties er komen, ik hoop dat je iig wel snapt waarom.
Plus jij weet ook wel dat het tegen bepaalde mensen is gericht en niet hardtraxx in general.

Ik zie wel in waarom deze reacties er komen en dat komt voornamelijk door (een bepaalde groep) leden hier. Ik ga het niet allemaal nog een keer uitleggen, maar sommigen hebben zo'n onwijs grote bakkus die ze online maar gemakkelijk leeggooien. Het is dat ik zwaar tegen censuur ben, en iedereen mag een mening hebben en deze uitten. Maar er zijn grenzen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:40 

Kraak... Piep...

D-Nemacyst schreef:

Ik vind ze laatste tijd ook niks meer aan. Maar er zit wel n goede groep mensen bij hoor. Niet te actief misschien maar toch.

Ookal zit er geen groot deel dan nog won je zo ook geen zieltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:41 

Donateur

TheVisionNL Vincent auf der Haar
@
@Hardtraxx grapje (K)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:41 

Hardtraxx Elite

Twitter the vision:

@Hardtraxx grapje (K)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:42 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:

Precies.

Ik denk dat nog geen 1% van hun doelgroep op hardtraxx zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:44 

Artiest

@ D- Nemacyst
Hoezo niet, ze zeggen wat ze denken en ik geef ze er gelijk in.
De reacties van bepaalde mensen was echt ziekelijk, ik ben een kritisch persoon en kan soms ook dingen de grond in stampen, maar ik doe het wel met enigszins respect en gebouwd op argumenten.
Als je dingen gaat zeggen als "Ik hoop dat het grootste faal van 2011 gaat worden." of iets in die richting, ben je respectloos bezig.
En als je geen respect toont hoef je het ook niet te verwachten. Groot gelijk dus dat Psyko Punkz zeggen wat ze denken, ook zij mogen hun mening uiten.
Plus het overgrote deel hier zal het met me eens zijn dat, hoewel ze misschien een beetje raar opkeken van de line-up, zulke reacties misselijkmakend zijn.
Logisch dus dat als je alsmaar negatief bent, waarom luister je het dan nog...ben je met me eens lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

Ach, was ook zo saai geweest als iedereen het op de wereld met elkaar eens is en dat kritiek niet bestaat!
Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic